abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60841866
Ik heb onlangs iets gehad met een meisje, nu is ze een tijdje te laat, ze heeft een test gedaan en ze zegt dat ze zwanger is. Ze zegt dat het 100% van mij is, maar, ik weet dat ze ook met anderen heeft gesext, veilig of niet. Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.

Bedankt alvast
pi_60841887
Nee niet mogelijk

Dus wachten tot het geboren word, dan kan je het testen
pi_60841981
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef ffsneljack het volgende:
Ik heb onlangs iets gehad met een meisje, nu is ze een tijdje te laat, ze heeft een test gedaan en ze zegt dat ze zwanger is. Ze zegt dat het 100% van mij is, maar, ik weet dat ze ook met anderen heeft gesext, veilig of niet. Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.

Bedankt alvast

Heb je handig gedaan , nu mag je minimaal een jaar je eigen druk gaan maken of je de vader bent of niet .

Daarna DNA test , tijdens de zwangerschap kan wel maar is risky voor ongeboren vrucht
pi_60842011
Chanteer of dreig haar zodat ze de waarheid vertelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Krekkelens op 15-08-2008 01:05:35 ]
Ik ben een Tukker
pi_60842027
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef Krekkelens het volgende:
Chanteer of dreig haar zodat ze de waarheid verteld.
Misschien is het wel echt zijn kind.
Bier hier.
pi_60842067
Ken je Joran van der Sloot?

Juist, dumpen in zee die handel
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60842316
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef behangplakker het volgende:
Ken je Joran van der Sloot?

Juist, dumpen in zee die handel

@Ts: toepasselijke nickname zei de dame in kwestie dat ook ?
pi_60842387
quote:

Bedankt alvast
Dus jij hebt onveilige seks gehad met een meid waarvan je wist dat ze in die periode nog meer mannen neukte?

En wat ben je dan?

Ook maar een SOA-testje erachter aan
pi_60842775
hoelang is onlangs iets gehad?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_60842919
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus jij hebt onveilige seks gehad met een meid waarvan je wist dat ze in die periode nog meer mannen neukte?

En wat ben je dan?

Ook maar een SOA-testje erachter aan

Met een echo kun je zien hoelang ze zwanger is dan kun je kijken of de periode klopt.
Ze kan ook seks hebben gehad op een dag met jou en met een ander dus dan weet je eigenlijk nog weinig. Maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat ze langer zwanger is of juist korter dan zou het dus al niet van jouw kunnen zijn.

Pas las ik dat er een tweeling geboren is met twee verschillende vaders de vrouw was vreemd geweest
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:56:11 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60843051
Pwn je jezelf daar ff.. lui zoals jij zouden geen nageslacht mogen krijgen.. helaas kán het nog wel
Huilen dan.
pi_60843160
Beste TS,
Helaas voor jou beslis jij niet over het feit of het kindje geaborteerd moet worden of niet.
In Nederland kan die beslissing alleen door de vrouw genomen worden.
Make my day!
pi_60843325
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:07 schreef agter het volgende:
Beste TS,
Helaas voor jou beslis jij niet over het feit of het kindje geaborteerd moet worden of niet.
In Nederland kan die beslissing alleen door de vrouw genomen worden.
Zou je denken ? een duw op de trap werkt anders heel effectief.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_60843421
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:29 schreef agter het volgende:

[..]

volgens mij is dat meteen poging tot moord op de ongeboren vrucht op zoiets...
Dat kan TS wel proberen, maar dan kan ie voor een paar jaartjes niet meer op Fok...
Echt legaal is het ook niet, maar FOK! hebben ze ook in de gevangenis.
maar terechtstaan voor iets wat ongeboren is kan niet, wel voor poging tot moord op haar ect.
ahh, TS moet het maar veilig doen en niet achteraf huilen(hij gaat toch met dr naar bed omdat hij om dr geeft?), wie neukt moet ook de consequenties dragen ookal zijn die minder leuk.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_60843462
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:33 schreef Chinless het volgende:

[..]

Echt legaal is het ook niet, maar FOK! hebben ze ook in de gevangenis.
maar terechtstaan voor iets wat ongeboren is kan niet, wel voor poging tot moord op haar ect.
ahh, TS moet het maar veilig doen en niet achteraf huilen(hij gaat toch met dr naar bed omdat hij om dr geeft?), wie neukt moet ook de consequenties dragen ookal zijn die minder leuk.
Toch wel:
Elf jaar cel voor moord ongeboren baby
Make my day!
pi_60843491
Elf jaar cel of kind, Elf jaar cel of kind....
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:56:17 #17
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_60843647
slaap er anders rustig een nachtje over
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_60843752
Kijk vast op het forum van Ouder van nu of zo:
http://www.jongegezinnen.nl/jongegezinnen/forum/Categorie9/

Misschien hebben zij advies voor je.
Make my day!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 04:02:00 #19
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_60844120
quote:

Bedankt alvast
ok niet dat jer veel aan hebt maar via een vruchtwater punctie ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Vruchtwaterpunctie )
zou je vaderschap voor de geboorte vast kunnen stellen. (Denk iet dat een ziekhuis er aan mee wil werken maar ok)
dit kan vanaf 16 weken.

oja en om het nog lastiger te maken, abortus mag tot 24 weken (bij 28 weken is de foetus/baby levensvatbaar, met wat NICU) http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus#Zwangerschapsduur

Sterkte
en oja wie de billen brand moet op de blaren zitten (in dit geval 18 jaar lang)
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_60845083
Nou, ga je bestedings patroon maar vast aanpassen, dat wordt minstens 16 jaar alimentatie betalen als het inderdaad jouw kind blijkt te zijn.

Maar was wel een slimme zet ja, onveilig vrijen en dan ook nog eens met een meid die dat dus blijkbaar vaak doet met allerlei mannen. (wat je sowieso al had kunnen weten, als ze zo debiel is dat ze onveilig met jouw wil vrijen, doet ze dat ook ongetwijfeld met ieder ander)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_60845103
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:09 schreef InTheDarkness het volgende:

[..]

@Ts: toepasselijke nickname zei de dame in kwestie dat ook ?
pi_60845233
Maak haar wijs dat dit lekkere snoepjes zijn; http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/946884.stm

Ben je meteen van het gezeik af.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:37:39 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_60845643
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:39 schreef Dynd het volgende:
Elf jaar cel of kind, Elf jaar cel of kind....
...beetje huilen, zielig doen en zorgen dat je knetterdronken bent. Hoef je niet langer dan een jaar of 2, 3.
pi_60845661
Dat word betalen
pi_60846623
zielige reacties hier. De actie van TS was misschien niet de slimste in de wereld, maar dat betekent niet dat je em een trap na hoeft te geven in de vorm van uitlachende en cynische opmerkingen. Erg laag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')