Als je oud genoeg bent om te neuken ben je oud genoeg om de consequenties te dragen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:30 schreef Jasonn87 het volgende:
zielige reacties hier. De actie van TS was misschien niet de slimste in de wereld, maar dat betekent niet dat je em een trap na hoeft te geven in de vorm van uitlachende en cynische opmerkingen. Erg laag.
In the heat of the moment.. iedereen maakt fouten, maar dit is wel een erg dure.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om te neuken ben je oud genoeg om de consequenties te dragen.
Hij was er zelf ook bij, waarom heeft hij geen condoom gebruikt?
Hij heeft er toch doelbewust voor gekozen zijn piemel zonder condoom bij haar naar binnen te jassen? Wat is dan de 'fout' ? Het is gewoon een keuze geweest die achteraf hem duur te staan komt, niks geen 'fout'. Als er niks uitgekomen was qua zwangerschap had de TS ook de tijd van zijn leven gehad!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:34 schreef Devz het volgende:
[..]
In the heat of the moment.. iedereen maakt fouten, maar dit is wel een erg dure.
Ik heb het niet over de consequenties. Ik heb het over het lollig en cynisch doen over de consequenties door mensen die hier reageren. Is dat nodig?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent om te neuken ben je oud genoeg om de consequenties te dragen.
Hij was er zelf ook bij, waarom heeft hij geen condoom gebruikt?
Verandert de situatie op het moment dat wij andere reacties gaan geven? Nee. Het kind komt toch wel, en dan pas kan de TS bepalen of hij de vader is of niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:37 schreef Jasonn87 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de consequenties. Ik heb het over het lollig en cynisch doen over de consequenties door mensen die hier reageren. Is dat nodig?
Dus jij vindt ook dat als iemand op zn bek gaat het gepast is dat iedereen hem uitlacht? Want wat veranderd het? Of als iemands vader overlijdt aankomen met feesttoeters? Want verandert de situatie op het moment dat er andere reacties gegeven worden? Ga toch weg man. Het is gewoon ongepast en erg laag om dit soort reacties te geven, blijkbaar genietend van iemands situatie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verandert de situatie op het moment dat wij andere reacties gaan geven? Nee. Het kind komt toch wel, en dan pas kan de TS bepalen of hij de vader is of niet.
Daar hou je toch rekening mee op een forum. Als je op straat gaat roepen dat je iemand zwanger hebt gemaakt krijg je ook van dit soort reacties. Als ie gepaste reacties wil kan die beter naar een ziekenhuis bellen ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Jasonn87 het volgende:
Dus jij vindt ook dat als iemand op zn bek gaat het gepast is dat iedereen hem uitlacht? Want wat veranderd het? Of als iemands vader overlijdt aankomen met feesttoeters? Want verandert de situatie op het moment dat er andere reacties gegeven worden? Ga toch weg man. Het is gewoon ongepast en erg laag om dit soort reacties te geven, blijkbaar genietend van iemands situatie.
Sterker nog; ik denk dat 95% van alle mensen dat doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:43 schreef Jasonn87 het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook dat als iemand op zn bek gaat het gepast is dat iedereen hem uitlacht?
Niks!quote:Want wat veranderd het?
Ik snap deze opmerking niet. Care to explain?quote:Of als iemands vader overlijdt aankomen met feesttoeters? Want verandert de situatie op het moment dat er andere reacties gegeven worden?
Het heet leedvermaak. Dat jij je blijkbaar daarboven verheven voelt zegt eigenlijk al genoeg. Je bent waarschijnlijk student en ziet het leven te serieus in. Je gaat vanzelf dingen relativeren, zeker als je wat ouder wordt.quote:Ga toch weg man. Het is gewoon ongepast en erg laag om dit soort reacties te geven, blijkbaar genietend van iemands situatie.
Volgens Jason moet iedereen in de pas lopen en braaf medeleven tonen met de TS, want stel je voor dat je hem eens de waarheid laat zien. Dat tere zieltje zal daar echt niet tegen kunnen! Is zielug!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar hou je toch rekening mee op een forum. Als je op straat gaat roepen dat je iemand zwanger hebt gemaakt krijg je ook van dit soort reacties. Als ie gepaste reacties wil kan die beter naar een ziekenhuis bellen ofzo.
Dan vraag ik me toch echt af waar het bij jou fout is gegaan dat je leedvermaak vanzelfsprekend bent gaan vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:49 schreef Scorpie het volgende:
Het heet leedvermaak. Dat jij je blijkbaar daarboven verheven voelt zegt eigenlijk al genoeg. Je bent waarschijnlijk student en ziet het leven te serieus in. Je gaat vanzelf dingen relativeren, zeker als je wat ouder wordt.
Ongelofelijk. Daar hou je dus rekening mee... IPV dat je rekening houdt met ZIJN situatie, moet HIJ rekening houden met het feit dat mensen op een forum geen inlevingsvermogen hebben. Dats ook mooi zeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Daar hou je toch rekening mee op een forum. Als je op straat gaat roepen dat je iemand zwanger hebt gemaakt krijg je ook van dit soort reacties. Als ie gepaste reacties wil kan die beter naar een ziekenhuis bellen ofzo.
Waarom is het van belang dat je nu al weet of je wel of niet de vader bent? Wil je haar dwingen tot abortus als je de vader bent? Want als zij geen abortus wilt laten plegen dan heb je volgens mij gewoon pech..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:48 schreef ffsneljack het volgende:
Is er een manier om er achter te komen of het kindje van mij is, maar nog wel in zo een staat dat abortus mogelijk is. Dus niet dat het te laat is voor een abortus en dat ik er dan achter kom dat het van mij is.
Is dit je eerste account op een forum ofzo. Je gaat t nog moeilijk krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Jasonn87 het volgende:
Ongelofelijk. Daar hou je dus rekening mee... IPV dat je rekening houdt met ZIJN situatie, moet HIJ rekening houden met het feit dat mensen op een forum geen inlevingsvermogen hebben. Dats ook mooi zeg.
Ik vraag me eerder af waarom jij blijkbaar een totaal gebrek aan leedvermaak hebt. Jij lacht dus nooit om iemand die uitglijdt ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:53 schreef Jasonn87 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af waar het bij jou fout is gegaan dat je leedvermaak vanzelfsprekend bent gaan vinden.
Nee, waar hij rekening mee heeft te houden is het feit dat reacties op Fok harder en gemeender zijn dan de "AH GOSSIE WAT ZIELIG *KRAS KRAS KRAS* *EMO TOUGH LOVE* " reacties die hij in het echte leven zou krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Jasonn87 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Daar hou je dus rekening mee... IPV dat je rekening houdt met ZIJN situatie, moet HIJ rekening houden met het feit dat mensen op een forum geen inlevingsvermogen hebben. Dats ook mooi zeg.
Baby is met 25 weken al levensvatbaar...een abortus met 24 weken komt niet vaak voor hoor, in de praktijk voeren artsen tot 21 weken abortus uit, zodat ze zeker binnen de termijn opereren...en daarbij, de vrouw beslist, niet de man. Dus snel testen wie de vader is maakt geen reet uit als zij het kind wil houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:02 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
ok niet dat jer veel aan hebt maar via een vruchtwater punctie ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Vruchtwaterpunctie )
zou je vaderschap voor de geboorte vast kunnen stellen. (Denk iet dat een ziekhuis er aan mee wil werken maar ok)
dit kan vanaf 16 weken.
oja en om het nog lastiger te maken, abortus mag tot 24 weken (bij 28 weken is de foetus/baby levensvatbaar, met wat NICU) http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus#Zwangerschapsduur
Sterkte
en oja wie de billen brand moet op de blaren zitten (in dit geval 18 jaar lang)
Zij kan dan alsnog juridisch een vaderschapstest afdwingen, jammer he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:00 schreef Tiemie het volgende:
Gewoon het kind niet erkennen VOORDAT je zeker weet dat het jouw kind is. Zodat je niet jarenlang alimentatie hoeft te betalen voor een kind van een ander.
Prima toch? Hij wil toch juist weten of hij de vader is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zij kan dan alsnog juridisch een vaderschapstest afdwingen, jammer he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |