Wasda??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef mrbox het volgende:
Twittert er eigenlijk iemand van jullie ?
Ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Een soort van mix tussen bloggen en msn. Nogal loos maar goed jullie gebruik ook allemaal hyves dus....quote:
Thanks, vind het zelf ook wel nette combo zo met die snap-off.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erg tof man, ziet er super uit!
msn+hyves is al erg genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een soort van mix tussen bloggen en msn. Nogal loos maar goed jullie gebruik ook allemaal hyves dus....
www.twitter.com
Was/is in america wel hot
Je doelt op mijn trots??quote:
Hoeveel moeite koste het om hem erin te zetten? En wat was je totaal kwijt voor alles?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, vind het zelf ook wel nette combo zo met die snap-off.
[ afbeelding ]
PM me maar.quote:
En die knappe vriendinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van. Ik doel op een foto van een hele lelijke jongen in zijn FoBo.
Zie mijn editquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van. Ik doel op een foto van een hele lelijke jongen in zijn FoBo.
Viel wel mee. Je zet eerst de Short-Hub erop, die gaat met een grote bout vast. Dan zet je de snap-off vast daarop met 6 imbus boutjes. en dan daarop je stuur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel moeite koste het om hem erin te zetten? En wat was je totaal kwijt voor alles?
Valt me mee, ik wil het eigenlijk ook aanpassen omdat het glanzende laagje leer van mijn stuur eraf is nuquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Viel wel mee. Je zet eerst de Short-Hub erop, die gaat met een grote bout vast. Dan zet je de snap-off vast daarop met 6 imbus boutjes. en dan daarop je stuur.
Stuur was 100,- (2dehands overgenomen) Snap-off+Short hub was bij elkaar 215 dollar+25euro invoerrechten (met verzendkosten)
Ik heb nog een honda stuur overquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt me mee, ik wil het eigenlijk ook aanpassen omdat het glanzende laagje leer van mijn stuur eraf is nu
Tof aanbod, maar een Honda stuur in een 555? Nah kan niet he, maar alle respect voor honda, geweldige autos.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb nog een honda stuur over
Tieten?quote:
Die heeft toch amper tietenquote:
Zeker waarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder. De dame in zijn FoBo is niet lelijk, inderdaad.
Kopen?quote:
Omdat je met stress beter werktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef mrbox het volgende:
Goed ik ga maar naar bed, morgen vroeg op om eerst nog ff stom paper ding door te lezen en in te leveren.
Waarom begin ik gewoon niet eerder![]()
Iig slaap zacht iedereen
Weltrusten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef mrbox het volgende:
Goed ik ga maar naar bed, morgen vroeg op om eerst nog ff stom paper ding door te lezen en in te leveren.
Waarom begin ik gewoon niet eerder![]()
Iig slaap zacht iedereen
Onder druk lever ik ook altijd superprestatiesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je met stress beter werkt![]()
Slaapse
Seks met een pistool tegen je hoofd, het moet je ding maar zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onder druk lever ik ook altijd superprestaties
Ja hoe ga je die lezen
Jij ook altijd met je gevatte antwoorden L.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Seks met een pistool tegen je hoofd, het moet je ding maar zijn.
Wees blij dat K er niet isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je gevatte antwoorden L.
Maar nee ik doe geen deerhunter stijl seks
Tja, als dat niet meer mag heb ik echt niets te zoeken in deze slowchatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je gevatte antwoorden L.
Ook die is voor meerdere manieren uit te leggen. Ik neem aan dat er in ieder geval twee van waar zijnquote:Maar nee ik doe geen deerhunter stijl seks
Die heeft al zat rare ideeenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij dat K er niet is
Krijgt die straks nog allerlei ideeen
Jij blij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n ex kwam gezellig doen op msn vandaag na drie maanden
Hmm.. Het was een beetje een kutverhaalquote:
Exenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n ex kwam gezellig doen op msn vandaag na drie maanden
Eenschquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Exen![]()
Scharrels![]()
R&P SC![]()
Mensen die om me geven.
Ik heb het ook niet gevierd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben bijna jarig maar ik wil het niet thuis vieren
ergens brunchen of zo
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Exen![]()
Scharrels![]()
R&P SC![]()
Mensen die om me geven.
Hoeven toch niet alles te wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmm.. Het was een beetje een kutverhaal
Ik heb maar niet verteld dat ik nu een leuk iemand heb gevonden want dat klinkt zo... patserig
Ik heb mijn 18e verjaardag + geslaagd zijn (twee keer) ook niet gevierd. So what?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik word 21!!!!
That's like, special!
Tijd om op jezelf te gaan wonen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik word 21!!!!
That's like, special!
Daaromquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeven toch niet alles te weten
Ik vier het lekker niet dit jaar, vind het wel best.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn 18e verjaardag + geslaagd zijn (twee keer) ook niet gevierd. So what?
Waarom denk je dat ik een kamer aan het zoeken benquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Tijd om op jezelf te gaan wonen.
Ik hou wel van feestjes. Met leuke mensen. Maar die zijn er thuis niet echt meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn 18e verjaardag + geslaagd zijn (twee keer) ook niet gevierd. So what?
Hoe moet ik dat weten dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kamer aan het zoeken ben!
Ik vier niets meer sinds de basisschoolquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vier het lekker niet dit jaar, vind het wel best.
Waar woon je nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kamer aan het zoeken ben!
Heb geen bril nodig nee.quote:
Ik vind/vond het gewoon niets om te vieren. Had geen fuck gedaan voor mijn diploma's en verjaardag is ook maar een gewone dag...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind/vond m'n verjaardag altijd echt tof.
Tot ik opeens geen cadeaus meer waard was omdat ik niet goed presteerde etc.
Familie wel uiteraard, en wie willen komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vier niets meer sinds de basisschool.
Sja, ieder z'n meningquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind/vond het gewoon niets om te vieren. Had geen fuck gedaan voor mijn diploma's en verjaardag is ook maar een gewone dag...
Dat niet eens. Alleen een paar vriendinnen die uit zichzelf langskwamen ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Familie wel uiteraard, en wie willen komen.
En dat is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In de stad van Ali B
Waar en wanneer??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben bijna jarig maar ik wil het niet thuis vieren
ergens brunchen of zo
Teganquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Exen![]()
Scharrels![]()
R&P SC![]()
Mensen die om me geven.
Klote, ik moet straks werkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al een jaar.
Eigenlijk 20minuten, maar dat maakt neit uit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Weekend. Morgen Pukkelpop, zodirect feesten met de Spanjaarden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij bent exact drie jaar ouder
Have fun.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Weekend. Morgen Pukkelpop, zodirect feesten met de Spanjaarden.
Not worth the effort. Met Pukkelpop voor de deur is een feestje met de Spanjaarden geen prio meer. De Vlaming is toevallig morgen ook op Pukkelpop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat dan? Er gaat geen bus?
Toeval bestaat niet. Neuk zequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Not worth the effort. Met Pukkelpop voor de deur is een feestje met de Spanjaarden geen prio meer. De Vlaming is toevallig morgen ook op Pukkelpop.
Verstandigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vier niets meer sinds de basisschool.
Nee, niet eens. Er wilt niemand komen, dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Familie wel uiteraard, en wie willen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |