quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Exen![]()
Scharrels![]()
R&P SC![]()
Mensen die om me geven.
Hoeven toch niet alles te wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmm.. Het was een beetje een kutverhaal
Ik heb maar niet verteld dat ik nu een leuk iemand heb gevonden want dat klinkt zo... patserig
Ik heb mijn 18e verjaardag + geslaagd zijn (twee keer) ook niet gevierd. So what?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik word 21!!!!
That's like, special!
Tijd om op jezelf te gaan wonen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik word 21!!!!
That's like, special!
Daaromquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeven toch niet alles te weten
Ik vier het lekker niet dit jaar, vind het wel best.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn 18e verjaardag + geslaagd zijn (twee keer) ook niet gevierd. So what?
Waarom denk je dat ik een kamer aan het zoeken benquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Dickies het volgende:
[..]
Tijd om op jezelf te gaan wonen.
Ik hou wel van feestjes. Met leuke mensen. Maar die zijn er thuis niet echt meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn 18e verjaardag + geslaagd zijn (twee keer) ook niet gevierd. So what?
Hoe moet ik dat weten dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kamer aan het zoeken ben!
Ik vier niets meer sinds de basisschoolquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vier het lekker niet dit jaar, vind het wel best.
Waar woon je nu?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kamer aan het zoeken ben!
Heb geen bril nodig nee.quote:
Ik vind/vond het gewoon niets om te vieren. Had geen fuck gedaan voor mijn diploma's en verjaardag is ook maar een gewone dag...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind/vond m'n verjaardag altijd echt tof.
Tot ik opeens geen cadeaus meer waard was omdat ik niet goed presteerde etc.
Familie wel uiteraard, en wie willen komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vier niets meer sinds de basisschool.
Sja, ieder z'n meningquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind/vond het gewoon niets om te vieren. Had geen fuck gedaan voor mijn diploma's en verjaardag is ook maar een gewone dag...
Dat niet eens. Alleen een paar vriendinnen die uit zichzelf langskwamen ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Familie wel uiteraard, en wie willen komen.
En dat is?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
In de stad van Ali B
Waar en wanneer??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben bijna jarig maar ik wil het niet thuis vieren
ergens brunchen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |