Kopen?quote:
Omdat je met stress beter werktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef mrbox het volgende:
Goed ik ga maar naar bed, morgen vroeg op om eerst nog ff stom paper ding door te lezen en in te leveren.
Waarom begin ik gewoon niet eerder![]()
Iig slaap zacht iedereen
Weltrusten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef mrbox het volgende:
Goed ik ga maar naar bed, morgen vroeg op om eerst nog ff stom paper ding door te lezen en in te leveren.
Waarom begin ik gewoon niet eerder![]()
Iig slaap zacht iedereen
Onder druk lever ik ook altijd superprestatiesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je met stress beter werkt![]()
Slaapse
Seks met een pistool tegen je hoofd, het moet je ding maar zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onder druk lever ik ook altijd superprestaties
Ja hoe ga je die lezen
Jij ook altijd met je gevatte antwoorden L.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Seks met een pistool tegen je hoofd, het moet je ding maar zijn.
Wees blij dat K er niet isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je gevatte antwoorden L.
Maar nee ik doe geen deerhunter stijl seks
Tja, als dat niet meer mag heb ik echt niets te zoeken in deze slowchatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je gevatte antwoorden L.
Ook die is voor meerdere manieren uit te leggen. Ik neem aan dat er in ieder geval twee van waar zijnquote:Maar nee ik doe geen deerhunter stijl seks
Die heeft al zat rare ideeenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij dat K er niet is
Krijgt die straks nog allerlei ideeen
Jij blij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n ex kwam gezellig doen op msn vandaag na drie maanden
Hmm.. Het was een beetje een kutverhaalquote:
Exenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n ex kwam gezellig doen op msn vandaag na drie maanden
Eenschquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Exen![]()
Scharrels![]()
R&P SC![]()
Mensen die om me geven.
Ik heb het ook niet gevierd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben bijna jarig maar ik wil het niet thuis vieren
ergens brunchen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |