Wasda??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef mrbox het volgende:
Twittert er eigenlijk iemand van jullie ?
Ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Een soort van mix tussen bloggen en msn. Nogal loos maar goed jullie gebruik ook allemaal hyves dus....quote:
Thanks, vind het zelf ook wel nette combo zo met die snap-off.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erg tof man, ziet er super uit!
msn+hyves is al erg genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een soort van mix tussen bloggen en msn. Nogal loos maar goed jullie gebruik ook allemaal hyves dus....
www.twitter.com
Was/is in america wel hot
Je doelt op mijn trots??quote:
Hoeveel moeite koste het om hem erin te zetten? En wat was je totaal kwijt voor alles?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, vind het zelf ook wel nette combo zo met die snap-off.
[ afbeelding ]
PM me maar.quote:
En die knappe vriendinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van. Ik doel op een foto van een hele lelijke jongen in zijn FoBo.
Zie mijn editquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van. Ik doel op een foto van een hele lelijke jongen in zijn FoBo.
Viel wel mee. Je zet eerst de Short-Hub erop, die gaat met een grote bout vast. Dan zet je de snap-off vast daarop met 6 imbus boutjes. en dan daarop je stuur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel moeite koste het om hem erin te zetten? En wat was je totaal kwijt voor alles?
Valt me mee, ik wil het eigenlijk ook aanpassen omdat het glanzende laagje leer van mijn stuur eraf is nuquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Viel wel mee. Je zet eerst de Short-Hub erop, die gaat met een grote bout vast. Dan zet je de snap-off vast daarop met 6 imbus boutjes. en dan daarop je stuur.
Stuur was 100,- (2dehands overgenomen) Snap-off+Short hub was bij elkaar 215 dollar+25euro invoerrechten (met verzendkosten)
Ik heb nog een honda stuur overquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt me mee, ik wil het eigenlijk ook aanpassen omdat het glanzende laagje leer van mijn stuur eraf is nu
Tof aanbod, maar een Honda stuur in een 555? Nah kan niet he, maar alle respect voor honda, geweldige autos.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb nog een honda stuur over
Tieten?quote:
Die heeft toch amper tietenquote:
Zeker waarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder. De dame in zijn FoBo is niet lelijk, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |