Zond Ned1 het ook uit? Ik heb een stukje daar gezien, maar zit nu al zo'n 3 kwarten lang op Sporza te kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef borisz het volgende:
Hans, kijk je nog naar USA - Griekenland ?
edit: Euh, edit. niet quotequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hop zei de OP, en toen was de OP op...
Nou, hier is je LL-muziekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een overgang ook naar de suikerschatjes
Lowlands muziek willen we horen! En net als WH een (nieuwe) baan!
www.antiroos.com zie kopje "silvia swart"quote:
Ik reageerde heel snel erop....quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:39 schreef Litton-Lane het volgende:Ik bedoelde andere lowlands muziek
Zat waarschijnlijk iets in zijn neus toen hij het maakte....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef cosmick het volgende:
Zou die Dinand dit nu zelf ook cool vinden?
Hij moest onwijs poepen, maar het lukte niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zat waarschijnlijk iets in zijn neus toen hij het maakte....
Ah, ik zie 't al. Iemand die zingt. Doet ze ook nog iets dat 3FM-waardig (buiten wansmaakwoensdag that is) isquote:
Wansmaakwoensdag is ook niet 3fm waardig. Dat is de ego van Gielquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik zie 't al. Iemand die zingt. Doet ze ook nog iets dat 3FM-waardig (buiten wansmaakwoensdag that is) is
Webhawkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:54 schreef on_air het volgende:
Wie is er geslaagd qua baan?
Super plaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:37 schreef cosmick het volgende:
Under Pressure vind ik nog wel een okay-plaatje van/met Mercury eigeniljk.
Gefeliciteerd!quote:
Nieuwe baan? Wel met Fok!-mogelijkheden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik begin 1 september bij m'n nieuwe baan. Achteruitgaan in koopkracht? Dacht het niet
Dat zou nog wel eens vies kunnen tegenvallen... maar ja, krijg er een hoop voor terugquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nieuwe baan? Wel met Fok!-mogelijkheden?
Wat ga je precies doen en in welke branche ben je werkzaam/ga je werken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens vies kunnen tegenvallen... maar ja, krijg er een hoop voor terug
Ik ga de DBA uithangen bij een toezichthoudende instantie in het centrum van Amsterdam. En ze zijn daar heel erg op integriteit gefocust, dus internetten tijdens het werk zal daar denk ik niet erg geaccepteerd worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen en in welke branche ben je werkzaam/ga je werken?
Dit onder het motto; verdiep je eens in je medeFokker.
Aha!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga de DBA uithangen bij een toezichthoudende instantie in het centrum van Amsterdam. En ze zijn daar heel erg op integriteit gefocust, dus internetten tijdens het werk zal daar denk ik niet erg geaccepteerd worden.
Hoewel, als ik de hyves profielen van m'n toekomstige collega's zie wordt er toch vrij veel onder werktijd gesurft
dankquote:
Mja, als die radio's aan staan op Radio 538 of Sky Radio schiet het ook niet op natuurlijk...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga de DBA uithangen bij een toezichthoudende instantie in het centrum van Amsterdam. En ze zijn daar heel erg op integriteit gefocust, dus internetten tijdens het werk zal daar denk ik niet erg geaccepteerd worden.
Hoewel, als ik de hyves profielen van m'n toekomstige collega's zie wordt er toch vrij veel onder werktijd gesurft
We zien wel, ik hoorde in ieder geval radio's aanstaan, en dat is het belangrijkste
klonk niet als 538 in ieder geval. en de manager waar ik mijn eerste gesprek mee had heeft ook nog een vinylzaak in de stad, dus dat gesprek ging vrij lang over muziekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als die radio's aan staan op Radio 538 of Sky Radio schiet het ook niet op natuurlijk...
Goed. En tevens Middagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Nederland moet het alleen van Anky hebben, de Duitsers hebben gewoon een veel breder veld. Individueel zou Anky dan inderdaad wel kunnen stunten, nu wordt xze toch door haar teamgenoten beperkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Dressuur zilver! Dan heeft Anky nog heel netjes gereden! De rest bakte er niet érg veel van...
Jammer dat Duitsland (eeuwige concurrent) ze weer heeft verslagen... ach, wie weet, met de individuele dressuur misschien
Moet je toch eens iets gaan doen aan je coördinatie jongen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
En daar gaat weer een fles cola over de vloer. de derde al deze week
je probeert hardnekkige aanslag te verwijderen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
En daar gaat weer een fles cola over de vloer. de derde al deze week
Imke wordt ook wel steeds beter hoor. En kvind t een leuker mens, iig met clinicsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nederland moet het alleen van Anky hebben, de Duitsers hebben gewoon een veel breder veld. Individueel zou Anky dan inderdaad wel kunnen stunten, nu wordt xze toch door haar teamgenoten beperkt.
Maar eigenlijk vind ik geen hol aan die sport, ben gek op paarden en sport, maar paardensport, niet mijn ding
Ik denk het....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
je probeert hardnekkige aanslag te verwijderen?
Hij stond op tafel. Dat vergat ik, en toen lagie op de grond. Spuit. Nat. Plak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan WH?? Heb je m op de grond staan en schop je m omver, of stoot je m omver met je armen, of laat je m uit je handen vallen..?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:50 schreef on_air het volgende:
Briljant.
draai dit stiekem ook wel eens thuis
Lezen is ook een kunstquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef toma het volgende:
Sow dan ben je even 5 keer zoveel geld kwijt als je verwachtte.. Had je geen goede schatting gemaakt? Of wilde je toch allemaal wat duurders en luxers toen je in de winkel stond?
lolquote:
Jeugdsentiment all over the place! Zal van de week eens het boek lenen van m'n ouders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:50 schreef on_air het volgende:
Briljant.
draai dit stiekem ook wel eens thuis
Ja, echt niet normaal he? Vrienden van mij hebben laatst ook een badkamer gekocht en mèn, wat een prijzen idd...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo eindelijk weer terug is van badkamer uitzoeken voor nieuwbouw huis. Wat een prijzen allemaal , ook tegelwerk stervens duur, maar we kunnen niet anders
2000 euro meer uitgegeven dan van de voren ingeschat, totale badkamer 10000 euro inclusief installatie en tegelwerk.
Herrie?! Piles, kerel.. We Are Your Friends is een van de vele fantastische platen van Justice. Heb je de Pinkpop 2008 versie wel eens gezien (staat wel op Youtube)? De spanningsopbouw, het moment van rust, het verliefde stel die elkaar nog even een laatste kus geeft en vervolgens barst het geweld aan alle kanten los. Wat een kick !quote:
De bouwvakkers hadden vandaag 53bagger opstaan in de ruimte naast de mijne. Wat een baggerzender zeg, vooral omdat nagenoeg *alle* nummers een tempochange van zo'n 15 tot 20% hadden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als die radio's aan staan op Radio 538 of Sky Radio schiet het ook niet op natuurlijk...
2 weken nog maar, dat is inderdaad heel erg snel ! Leuk hoor een nieuwe baan, nieuwe collega's etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dankis al een tijdje rond hoor, maar 1 september komt hard dichtebij nu.
We hadden uit de afbouwlijst een badkamer uitgezocht a 3500 + bad 1000 + designradiar 800 euro + 2x hangende toiletten a meerprijs 360 + ongeveer ingedachten 1500 euro aan tegelwerk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef toma het volgende:
Sow dan ben je even 5 keer zoveel geld kwijt als je verwachtte.. Had je geen goede schatting gemaakt? Of wilde je toch allemaal wat duurders en luxers toen je in de winkel stond?
Heb er niet goed naar geluisterd, maar als behangradio vond ik het herriequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Herrie?! Piles, kerel..
Michiel vanavond ook misschien. Maar ik hoop zelf meer op een tweede overwinning van Roisin Murphy.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
De bouwvakkers hadden vandaag 53bagger opstaan in de ruimte naast de mijne. Wat een baggerzender zeg, vooral omdat nagenoeg *alle* nummers een tempochange van zo'n 15 tot 20% hadden...
Toegegeven, zij draaiden dan weer wél Alphabeat - 10.000 Nights Of Thunder....
538 gooit alle platen in de snelle mix jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
De bouwvakkers hadden vandaag 53bagger opstaan in de ruimte naast de mijne. Wat een baggerzender zeg, vooral omdat nagenoeg *alle* nummers een tempochange van zo'n 15 tot 20% hadden...
Toegegeven, zij draaiden dan weer wél Alphabeat - 10.000 Nights Of Thunder....
Echt zwaar irritant.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
538 gooit alle platen in de snelle mix ja
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Tsja, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
Heb er niet goed naar geluisterd, maar als behangradio vond ik het herrie
Presentatie stelt niks voor, al die gasten zijn volstrekt inwisselbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant.
Over de presentatie kan ik dan weer niets zeggen, die heb ik niet echt meegekregen. Was vooral druk aan het werk.
Je hebt Evers die isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant.
Over de presentatie kan ik dan weer niets zeggen, die heb ik niet echt meegekregen. Was vooral druk aan het werk.
Viel me gelijk opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net pas op dat die plaat gecensureerd is.
Huh? Waar dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net pas op dat die plaat gecensureerd is.
Misschien dat ik em steeds op een later tijdstip hoorde en dat dan de ongecensureerde gedraaid werd.quote:
Every day is fucking perfectquote:
Vaag is dat af en toe hèquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, ik ga ff douchen, mss tot straks! (ik schreef net "tot strand")
ej michiel. Kun je mn requestje draaien? (Switchfoot - Oh! Gravity)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yoooooo!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yoooooo!
Nederlands is een goeie 3e plaats.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel houdt wel weer van een potje frans lullen, zijn sterkte taal naast engels
Even voor de mensen zonder beeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat de band waarvan Michiel nu een t-shirt draagt op de playlist staat.
Infadelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
Even voor de mensen zonder beeld.
Wat staat er op het shirt?
Ik denk het wel, want je moet je naam en maat sms-en als Infadels gedraaid wordt en dan krijg je ook een shirtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Lijkt me wel, anders slaat die SMS-actie nergens op...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Logo van de Infadels-CD.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
Even voor de mensen zonder beeld.
Wat staat er op het shirt?
Oh te gek man ! dat had ik even niet meegekregen maar dan zullen we ze deze show dus nog wel gaan horen. Tof !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want je moet je naam en maat sms-en als Infadels gedraaid wordt en dan krijg je ook een shirt
Faster than lightningquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders slaat die SMS-actie nergens op...
edit: @Marc: zeg!![]()
MMMmmmmm......quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijke plaat dit van Dennis. Doet mij telkens denken aan de time-out tijdens een basketbal wedstrijd van de Capitals met elke keer weer hetzelfde dansje van de cheerleaders. Kan de plaat dus eigenlijk niet meer horen..
Meestal wel maar juist niet de cheerleaders die stonden te dansen op dennis. Nike Demo Team is wel tof want die zijn wat ouder.quote:
* Sirolf ziet meteen bejaarden in cheerleaderpakjes voor zich...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal wel maar juist niet de cheerleaders die stonden te dansen op dennis. Nike Demo Team is wel tof want die zijn wat ouder.
Wakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerworden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Wakker worden van Jochem Myjer?
Degene die dat bij mij zou flikken krijgt een ros voor z'n harses.quote:
Als het aan Michiel ligt dan wordt het vast Troublemakerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe megahit gaat worden.
Magquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het aan Michiel ligt dan wordt het vast Troublemaker
Black Kidsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe megahit gaat worden.
Hoe heet dat nummer ook alweer van Weezer dat heel bekend is geworden? In die video clip zat een acteur die ook in American Pie zat. En ik herinner me een zin in dat nummer dat ongeveer zo gaat als "i got 2 tickets for iron maiden."..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het aan Michiel ligt dan wordt het vast Troublemaker
Ik stond LIVE te kijken naar Infadels op de avond dat NL uit het EK vloog... toen was dit nummer erg toepasselijk.quote:
Dat was Wheatus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer ook alweer van Weezer dat heel bekend is geworden? In die video clip zat een acteur die ook in American Pie zat. En ik herinner me een zin in dat nummer dat ongeveer zo gaat als "i got 2 tickets iron maiden."..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer ook alweer van Weezer dat heel bekend is geworden? In die video clip zat een acteur die ook in American Pie zat. En ik herinner me een zin in dat nummer dat ongeveer zo gaat als "i got 2 tickets for iron maiden."..
ik stond toen in Basel tussen 100.000 dronken Oranje debielen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik stond LIVE te kijken naar Infadels op de avond dat NL uit het EK vloog... toen was dit nummer erg toepasselijk.
lolquote:
Ik heb gister per SMS 2 requests gestuurd, nooit een ontvangst-sms gekregen. Later bij Corton weer wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen ontvangst-smsje gekregen [ afbeelding ]
Volgens mij heeft Michiel die gesloopt toen hij ergens vorige week er een punt aan toe wilde voegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen ontvangst-smsje gekregen [ afbeelding ]
Tuurlijk. michiel [at] 3fm.nl.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef toma het volgende:
kun je ook requesten via de mail? Mn beltegoed is op
Breng maar naar de peperbus, eet ik ´m vannacht wel opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Iemand nog een stukje vlaai? Er is nog genoeg over hier...
'k denk niet dat ik daar zomaar binnen kom, laat staan met vlaai.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Breng maar naar de peperbus, eet ik ´m vannacht wel op
Binnenkomen moet geen enkel probleem zijn, naar buiten komen met een stuk vlaai is moeilijker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k denk niet dat ik daar zomaar binnen kom, laat staan met vlaai.
Er is me anders toch echt al een paar keer gezegd dat ik er mét vlaai niet meer in komquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnenkomen moet geen enkel probleem zijn, naar buiten komen met een stuk vlaai is moeilijker.
Kwestie van voor 19 of na 22 uur komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is me anders toch echt al een paar keer gezegd dat ik er mét vlaai niet meer in kom
Ik zou denken dat er met een vlaai juist deuren open zouden gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is me anders toch echt al een paar keer gezegd dat ik er mét vlaai niet meer in kom
Dan liever het origineel...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
*mute*
Kan echt niet meer tegen deze plaat.
"Hier worden wij wederom niet vrolijk van."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
*mute*
Kan echt niet meer tegen deze plaat.
Uhm nee.......moet ff wat kilootjes kwijt hoor....en kan vlaai niet weerstaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat er met een vlaai juist deuren open zouden gaan
ben deze week al anderhalve kilo afgevallenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Uhm nee.......moet ff wat kilootjes kwijt hoor....en kan vlaai niet weerstaan
Waar ging je ook alweer heen op vakantie, dat gebiedje met al die eettentjes en de biertentenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Uhm nee.......moet ff wat kilootjes kwijt hoor....en kan vlaai niet weerstaan
En als ze dan backstage bij de Ting Tings zitten roepen ze zeker "Shut up and let me go"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Zouden die prijswinnaars zo flauw zijn om als er aan ze wordt gevraagd 'Ben jij Manon?' of 'Ben jij Jeroen?' te antwoorden 'That's Not My Name!'...?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En als ze dan backstage bij de Ting Tings zitten roepen ze zeker "Shut up and let me go"
Dan zullen ze Michiel ook wel een 'Great DJ' vinden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En als ze dan backstage bij de Ting Tings zitten roepen ze zeker "Shut up and let me go"
Ene D. Verschuuren dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
"Een collega die nu al rond loopt op camping 3."
Enggg....![]()
hahaha nee hoor, we enorm onze luie reet liggen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer heen op vakantie, dat gebiedje met al die eettentjes en de biertenten
Jaloers!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, we enorm onze luie reet liggen!
In een all inclusieve plekjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, we enorm onze luie reet liggen!
En je moet nog de hele nacht bier drinken en kud roepen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Pfff die middag badkamers uitzoeken heeft mij echt gebroken, ben normaal echt niet moe rond dit tijdstip
Michiel draait om ongeveer 19.50 altijd een request en tussen 21.00 en 22.00 alleen maar requests.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef toma het volgende:adios.
Ben bang dat mn request niet meer gedraaid word
Zeker niet, lekker met zn 2tjes een huisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In een all inclusieve plekje
kortom laat de calorien maar komen
Dan kan het erg meegaan vallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker niet, lekker met zn 2tjes een huis
En dan ga je niet lekker uit eten? Of BBQ'en? Of met een wijntje op het terras zitten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker niet, lekker met zn 2tjes een huis
Nou precies! Daarna gaan we weer oppassen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dan ga je niet lekker uit eten? Of BBQ'en? Of met een wijntje op het terras zitten?
Niet dat ik zeg dat het niet mag hoor, je hebt dan vakantie, fúck de kalorieën en geniet!
*zegt zij die vanmiddag voor haar vriendje een stuk taart kocht en voor zichzelf niet... sterk he?*
Moet raar lopen dat ze die niet gaan draaien, maar het is inmiddels al wel weer bijna 2 maanden geleden dat Alphabeat zelf op een podium in Den Haag riep dat het de nieuwe single was.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft uiteraard even op Alphabeat - 10.000 Nights Of Thunder gestemd.
Wordt echt tijd dat 3FM die gaat draaien
Waarheid als eenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft uiteraard even op Alphabeat - 10.000 Nights Of Thunder gestemd.
Wordt echt tijd dat 3FM die gaat draaien
ow ok. Laat even weten als hij C-mon & Kypski ft. Pete Philly - Make my day of Switchfoot - Oh! Gravity heeft gedraaid.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel draait om ongeveer 19.50 altijd een request en tussen 21.00 en 22.00 alleen maar requests.
Dankjewel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je vandaag nog niet feliciteerd
van harte
Dankje!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Feli Fievel!
En hoe oud? 15 pas? Je komt ouder over
Yep.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet raar lopen dat ze die niet gaan draaien, maar het is inmiddels al wel weer bijna 2 maanden geleden dat Alphabeat zelf op een podium in Den Haag riep dat het de nieuwe single was.
Beledigingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dankje!
Is dat een compliment of.. ?
Dankjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Belediging
Nee, je komt veel volwassener over dan 15, en da's uitzonderlijk voor een jongenCompliment dus
Hoihoi! Thanksquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoi, aangenaam en gefeliciteerd.
Ik had het al geroepen, maar nu nog een keer: gefeliciteerd!quote:
Dankjewel! Ik had nog niet alles teruggelezenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had het al geroepen, maar nu nog een keer: gefeliciteerd!
Ze hebben het blijkbaar opgegeven om in koor "Hallo" te roepen, dus nu lossen ze elkaar afquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Máar één iemand in t telefoonteam?
Rick en Maricha, maar ik denk dat Maricha ergens anders mee bezig was.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Máar één iemand in t telefoonteam?
Juistemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Rick en Maricha, maar ik denk dat Maricha ergens anders mee bezig was.
Goed nieuws trouwens dat je vanaf het voorjaar niet meer helemaal naar Schiphol hoeft om koffie te halenquote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je die voor je verjaardag gekregen?
Gefeli trouwens.
Ja, dan ben ik al weg... Maar ik ben sneller op Schiphol met de trein dan Amsterdam CS denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed nieuws trouwens dat je vanaf het voorjaar niet meer helemaal naar Schiphol hoeft om koffie te halen
Of ben je dan allang weg?
Je moet er zeker nog lang niet aan denken om weer weg te gaan? ;-).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik al weg... Maar ik ben sneller op Schiphol met de trein dan Amsterdam CS denk ik
Ow, ik dacht om alle FOK!'ers te kunnen uitnodigenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik houd overigens zaterdag mn verjaardag, dus ik moet voor die tijd een extra woning voor die pallet cadeautjes proberen te regelen.
Ik hoorde ze alleen maar. Hoewel het niet uitgesloten is dat ik Angus Young zomaar op straat tegen kom.quote:
Ohja, helemaal vergeten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht om alle FOK!'ers te kunnen uitnodigen
Hier ga ik ook wel mee akkoordquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Had iemand deze plaat niet aangevraagd?
Geweldig inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef toma het volgende:
Fantastisch nummer weer van Pete philly
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ohja, helemaal vergeten!
[ afbeelding ]
Hij had die strijkstokken weg kunnen latenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef toma het volgende:
Fantastisch nummer weer van Pete philly
Zonder die strijkstokken was het een 13-in-een-dozijn repperdeklep-plaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij had die strijkstokken weg kunnen laten.
Correct, time flies when you're having fun... M'n eerste twee weken zitten er over 30 minuten alweer op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je moet er zeker nog lang niet aan denken om weer weg te gaan? ;-).
Inderdaad. Nu istie yummeh.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zonder die strijkstokken was het een 13-in-een-dozijn repperdeklep-plaat.
Precies, dat maakt het nummer net uniek,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mag ik overigens 's heel onbeleefd vragen hoe oud je bent?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Correct, time flies when you're having fun... M'n eerste twee weken zitten er over 30 minuten alweer op.
Wat voor opleiding doe je? Of is dat al eens uitgebreid besproken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Correct, time flies when you're having fun... M'n eerste twee weken zitten er over 30 minuten alweer op.
Ik houd gewoon niet van strijkstokkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef toma het volgende:
[..]
Precies, dat maakt het nummer net uniek,
Is niet zo onbeleefd hoor... Ik ben 18quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mag ik overigens 's heel onbeleefd vragen hoe oud je bent?
Dat geeft t nummer juist zn charme!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hij had die strijkstokken weg kunnen laten.
Okay, da's dan mooi als je dan al bij 3FM mag 'werken' ;-).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:33 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Is niet zo onbeleefd hoor... Ik ben 18
Heette de kandidaat Gerard? Dan doet ie z'n naam ook geen eer aan zegquote:
Heb jij soms ook een glazen bol?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef De_Stagiair het volgende:
Wat vreemd, de laatste twee weken heb ik alles altijd goed in de popkwis![]()
Nee, wat een belediging voor naamgenoot Ekdom!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heette de kandidaat Gerard? Dan doet ie z'n naam ook geen eer aan zeg
Moet je wat mee gaan doen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef De_Stagiair het volgende:
Wat vreemd, de laatste twee weken heb ik alles altijd goed in de popkwis![]()
Inderdaad nogal tegenvallendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heette de kandidaat Gerard? Dan doet ie z'n naam ook geen eer aan zeg
die film heb ik nog op video bandquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Echt woord voor woord ken ik de tekst nog.
[ afbeelding ]Jordan
!
Jij ook al?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]Jordan
!
Ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Oh tof ! maar het is dan ook best wel een geinige film al heb ik 'm al een tijdje niet meer gezien.quote:
Met Mugsy Bogues en Shawn Bradleyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh tof ! maar het is dan ook best wel een geinige film al heb ik 'm al een tijdje niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |