ik stond toen in Basel tussen 100.000 dronken Oranje debielen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik stond LIVE te kijken naar Infadels op de avond dat NL uit het EK vloog... toen was dit nummer erg toepasselijk.
lolquote:
Ik heb gister per SMS 2 requests gestuurd, nooit een ontvangst-sms gekregen. Later bij Corton weer wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen ontvangst-smsje gekregen [ afbeelding ]
Volgens mij heeft Michiel die gesloopt toen hij ergens vorige week er een punt aan toe wilde voegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen ontvangst-smsje gekregen [ afbeelding ]
Tuurlijk. michiel [at] 3fm.nl.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef toma het volgende:
kun je ook requesten via de mail? Mn beltegoed is op
Breng maar naar de peperbus, eet ik ´m vannacht wel opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:46 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Iemand nog een stukje vlaai? Er is nog genoeg over hier...
'k denk niet dat ik daar zomaar binnen kom, laat staan met vlaai.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Breng maar naar de peperbus, eet ik ´m vannacht wel op
Binnenkomen moet geen enkel probleem zijn, naar buiten komen met een stuk vlaai is moeilijker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k denk niet dat ik daar zomaar binnen kom, laat staan met vlaai.
Er is me anders toch echt al een paar keer gezegd dat ik er mét vlaai niet meer in komquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnenkomen moet geen enkel probleem zijn, naar buiten komen met een stuk vlaai is moeilijker.
Kwestie van voor 19 of na 22 uur komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is me anders toch echt al een paar keer gezegd dat ik er mét vlaai niet meer in kom
Ik zou denken dat er met een vlaai juist deuren open zouden gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is me anders toch echt al een paar keer gezegd dat ik er mét vlaai niet meer in kom
Dan liever het origineel...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
*mute*
Kan echt niet meer tegen deze plaat.
"Hier worden wij wederom niet vrolijk van."quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
*mute*
Kan echt niet meer tegen deze plaat.
Uhm nee.......moet ff wat kilootjes kwijt hoor....en kan vlaai niet weerstaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat er met een vlaai juist deuren open zouden gaan
ben deze week al anderhalve kilo afgevallenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Uhm nee.......moet ff wat kilootjes kwijt hoor....en kan vlaai niet weerstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |