Presentatie stelt niks voor, al die gasten zijn volstrekt inwisselbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant.
Over de presentatie kan ik dan weer niets zeggen, die heb ik niet echt meegekregen. Was vooral druk aan het werk.
Je hebt Evers die isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant.
Over de presentatie kan ik dan weer niets zeggen, die heb ik niet echt meegekregen. Was vooral druk aan het werk.
Viel me gelijk opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net pas op dat die plaat gecensureerd is.
Huh? Waar dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net pas op dat die plaat gecensureerd is.
Misschien dat ik em steeds op een later tijdstip hoorde en dat dan de ongecensureerde gedraaid werd.quote:
Every day is fucking perfectquote:
Vaag is dat af en toe hèquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, ik ga ff douchen, mss tot straks! (ik schreef net "tot strand")
ej michiel. Kun je mn requestje draaien? (Switchfoot - Oh! Gravity)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yoooooo!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yoooooo!
Nederlands is een goeie 3e plaats.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel houdt wel weer van een potje frans lullen, zijn sterkte taal naast engels
Even voor de mensen zonder beeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat de band waarvan Michiel nu een t-shirt draagt op de playlist staat.
Infadelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
Even voor de mensen zonder beeld.
Wat staat er op het shirt?
Ik denk het wel, want je moet je naam en maat sms-en als Infadels gedraaid wordt en dan krijg je ook een shirtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Lijkt me wel, anders slaat die SMS-actie nergens op...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Logo van de Infadels-CD.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
Even voor de mensen zonder beeld.
Wat staat er op het shirt?
Oh te gek man ! dat had ik even niet meegekregen maar dan zullen we ze deze show dus nog wel gaan horen. Tof !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want je moet je naam en maat sms-en als Infadels gedraaid wordt en dan krijg je ook een shirt
Faster than lightningquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders slaat die SMS-actie nergens op...
edit: @Marc: zeg!![]()
MMMmmmmm......quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijke plaat dit van Dennis. Doet mij telkens denken aan de time-out tijdens een basketbal wedstrijd van de Capitals met elke keer weer hetzelfde dansje van de cheerleaders. Kan de plaat dus eigenlijk niet meer horen..
Meestal wel maar juist niet de cheerleaders die stonden te dansen op dennis. Nike Demo Team is wel tof want die zijn wat ouder.quote:
* Sirolf ziet meteen bejaarden in cheerleaderpakjes voor zich...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal wel maar juist niet de cheerleaders die stonden te dansen op dennis. Nike Demo Team is wel tof want die zijn wat ouder.
Wakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakkerworden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Wakker worden van Jochem Myjer?
Degene die dat bij mij zou flikken krijgt een ros voor z'n harses.quote:
Als het aan Michiel ligt dan wordt het vast Troublemakerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe megahit gaat worden.
Magquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het aan Michiel ligt dan wordt het vast Troublemaker
Black Kidsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe megahit gaat worden.
Hoe heet dat nummer ook alweer van Weezer dat heel bekend is geworden? In die video clip zat een acteur die ook in American Pie zat. En ik herinner me een zin in dat nummer dat ongeveer zo gaat als "i got 2 tickets for iron maiden."..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het aan Michiel ligt dan wordt het vast Troublemaker
Ik stond LIVE te kijken naar Infadels op de avond dat NL uit het EK vloog... toen was dit nummer erg toepasselijk.quote:
Dat was Wheatus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer ook alweer van Weezer dat heel bekend is geworden? In die video clip zat een acteur die ook in American Pie zat. En ik herinner me een zin in dat nummer dat ongeveer zo gaat als "i got 2 tickets iron maiden."..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer ook alweer van Weezer dat heel bekend is geworden? In die video clip zat een acteur die ook in American Pie zat. En ik herinner me een zin in dat nummer dat ongeveer zo gaat als "i got 2 tickets for iron maiden."..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |