Zond Ned1 het ook uit? Ik heb een stukje daar gezien, maar zit nu al zo'n 3 kwarten lang op Sporza te kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef borisz het volgende:
Hans, kijk je nog naar USA - Griekenland ?
edit: Euh, edit. niet quotequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hop zei de OP, en toen was de OP op...
Nou, hier is je LL-muziekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat een overgang ook naar de suikerschatjes
Lowlands muziek willen we horen! En net als WH een (nieuwe) baan!
www.antiroos.com zie kopje "silvia swart"quote:
Ik reageerde heel snel erop....quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:39 schreef Litton-Lane het volgende:Ik bedoelde andere lowlands muziek
Zat waarschijnlijk iets in zijn neus toen hij het maakte....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef cosmick het volgende:
Zou die Dinand dit nu zelf ook cool vinden?
Hij moest onwijs poepen, maar het lukte niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zat waarschijnlijk iets in zijn neus toen hij het maakte....
Ah, ik zie 't al. Iemand die zingt. Doet ze ook nog iets dat 3FM-waardig (buiten wansmaakwoensdag that is) isquote:
Wansmaakwoensdag is ook niet 3fm waardig. Dat is de ego van Gielquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik zie 't al. Iemand die zingt. Doet ze ook nog iets dat 3FM-waardig (buiten wansmaakwoensdag that is) is
Webhawkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:54 schreef on_air het volgende:
Wie is er geslaagd qua baan?
Super plaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:37 schreef cosmick het volgende:
Under Pressure vind ik nog wel een okay-plaatje van/met Mercury eigeniljk.
Gefeliciteerd!quote:
Nieuwe baan? Wel met Fok!-mogelijkheden?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik begin 1 september bij m'n nieuwe baan. Achteruitgaan in koopkracht? Dacht het niet
Dat zou nog wel eens vies kunnen tegenvallen... maar ja, krijg er een hoop voor terugquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nieuwe baan? Wel met Fok!-mogelijkheden?
Wat ga je precies doen en in welke branche ben je werkzaam/ga je werken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens vies kunnen tegenvallen... maar ja, krijg er een hoop voor terug
Ik ga de DBA uithangen bij een toezichthoudende instantie in het centrum van Amsterdam. En ze zijn daar heel erg op integriteit gefocust, dus internetten tijdens het werk zal daar denk ik niet erg geaccepteerd worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen en in welke branche ben je werkzaam/ga je werken?
Dit onder het motto; verdiep je eens in je medeFokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |