Aha!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga de DBA uithangen bij een toezichthoudende instantie in het centrum van Amsterdam. En ze zijn daar heel erg op integriteit gefocust, dus internetten tijdens het werk zal daar denk ik niet erg geaccepteerd worden.
Hoewel, als ik de hyves profielen van m'n toekomstige collega's zie wordt er toch vrij veel onder werktijd gesurft
dankquote:
Mja, als die radio's aan staan op Radio 538 of Sky Radio schiet het ook niet op natuurlijk...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga de DBA uithangen bij een toezichthoudende instantie in het centrum van Amsterdam. En ze zijn daar heel erg op integriteit gefocust, dus internetten tijdens het werk zal daar denk ik niet erg geaccepteerd worden.
Hoewel, als ik de hyves profielen van m'n toekomstige collega's zie wordt er toch vrij veel onder werktijd gesurft
We zien wel, ik hoorde in ieder geval radio's aanstaan, en dat is het belangrijkste
klonk niet als 538 in ieder geval. en de manager waar ik mijn eerste gesprek mee had heeft ook nog een vinylzaak in de stad, dus dat gesprek ging vrij lang over muziekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als die radio's aan staan op Radio 538 of Sky Radio schiet het ook niet op natuurlijk...
Goed. En tevens Middagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieve mensen!
Nederland moet het alleen van Anky hebben, de Duitsers hebben gewoon een veel breder veld. Individueel zou Anky dan inderdaad wel kunnen stunten, nu wordt xze toch door haar teamgenoten beperkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Dressuur zilver! Dan heeft Anky nog heel netjes gereden! De rest bakte er niet érg veel van...
Jammer dat Duitsland (eeuwige concurrent) ze weer heeft verslagen... ach, wie weet, met de individuele dressuur misschien
Moet je toch eens iets gaan doen aan je coördinatie jongen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
En daar gaat weer een fles cola over de vloer. de derde al deze week
je probeert hardnekkige aanslag te verwijderen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
En daar gaat weer een fles cola over de vloer. de derde al deze week
Imke wordt ook wel steeds beter hoor. En kvind t een leuker mens, iig met clinicsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nederland moet het alleen van Anky hebben, de Duitsers hebben gewoon een veel breder veld. Individueel zou Anky dan inderdaad wel kunnen stunten, nu wordt xze toch door haar teamgenoten beperkt.
Maar eigenlijk vind ik geen hol aan die sport, ben gek op paarden en sport, maar paardensport, niet mijn ding
Ik denk het....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
je probeert hardnekkige aanslag te verwijderen?
Hij stond op tafel. Dat vergat ik, en toen lagie op de grond. Spuit. Nat. Plak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan WH?? Heb je m op de grond staan en schop je m omver, of stoot je m omver met je armen, of laat je m uit je handen vallen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |