Waar ging je ook alweer heen op vakantie, dat gebiedje met al die eettentjes en de biertentenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Uhm nee.......moet ff wat kilootjes kwijt hoor....en kan vlaai niet weerstaan
En als ze dan backstage bij de Ting Tings zitten roepen ze zeker "Shut up and let me go"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Zouden die prijswinnaars zo flauw zijn om als er aan ze wordt gevraagd 'Ben jij Manon?' of 'Ben jij Jeroen?' te antwoorden 'That's Not My Name!'...?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En als ze dan backstage bij de Ting Tings zitten roepen ze zeker "Shut up and let me go"
Dan zullen ze Michiel ook wel een 'Great DJ' vinden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En als ze dan backstage bij de Ting Tings zitten roepen ze zeker "Shut up and let me go"
Ene D. Verschuuren dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
"Een collega die nu al rond loopt op camping 3."
Enggg....![]()
hahaha nee hoor, we enorm onze luie reet liggen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer heen op vakantie, dat gebiedje met al die eettentjes en de biertenten
Jaloers!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, we enorm onze luie reet liggen!
In een all inclusieve plekjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, we enorm onze luie reet liggen!
En je moet nog de hele nacht bier drinken en kud roepen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Pfff die middag badkamers uitzoeken heeft mij echt gebroken, ben normaal echt niet moe rond dit tijdstip
Michiel draait om ongeveer 19.50 altijd een request en tussen 21.00 en 22.00 alleen maar requests.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef toma het volgende:adios.
Ben bang dat mn request niet meer gedraaid word
Zeker niet, lekker met zn 2tjes een huisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In een all inclusieve plekje
kortom laat de calorien maar komen
Dan kan het erg meegaan vallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker niet, lekker met zn 2tjes een huis
En dan ga je niet lekker uit eten? Of BBQ'en? Of met een wijntje op het terras zitten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker niet, lekker met zn 2tjes een huis
Nou precies! Daarna gaan we weer oppassen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dan ga je niet lekker uit eten? Of BBQ'en? Of met een wijntje op het terras zitten?
Niet dat ik zeg dat het niet mag hoor, je hebt dan vakantie, fúck de kalorieën en geniet!
*zegt zij die vanmiddag voor haar vriendje een stuk taart kocht en voor zichzelf niet... sterk he?*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |