Inderdaad ook de vraag die bij mij opkwamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef Sporttv het volgende:
Welke concurrent dan?
De Duitser Ralf Bartels heeft afgezegd. In 2005 nog 3e bij het WK en in 2006 Europees kampioen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:13 schreef DRenCC het volgende:
[..]
Inderdaad ook de vraag die bij mij opkwam
Je hebt toch ook zo'n est?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef Sporttv het volgende:
Wordt wel moeilijk voor Smith want die Amerikanen zijn wel goed
Sotherton zou wel blij zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:13 schreef Remzz het volgende:
Blijft jammer dat Ruckstuhl niet mee kan doen. Had medaillekansen gehad zeker nu Kluft ook niet mee doet.
Die kans is dik aanwezig met Hoffa, Cantwell en Nelson. Ook de Pool Majewski, die goed in vorm is, en de Wit-Rus Mikhnevich moet je niet uitsluiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef BVO het volgende:
Concurrent, concurrent... wordt gewoon een Amerikaans podium.
Klopt, wordt een mooi gevecht tussen de Est en de Litouwerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is bij het discuswerpen, dacht ik.
Een open strijd dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die kans is dik aanwezig met Hoffa, Cantwell en Nelson. Ook de Pool Majewski, die goed in vorm is, en de Wit-Rus Mikhnevich moet je niet uitsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Smith zei net in een interview op Radio 1 dat hij goed in zijn vel zit en ook goed staat te gooien. Hij hoopt in ieder geval op en PR en dan is het afwachten hoever hij daarmee komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:25 schreef Ericr het volgende:
Lijkt me een onmogelijke missie om een medaille te winnen. Smith gooit niet zomaar +21,50 en ik denk dat je dat wel nodig hebt voor een medaille.
Als ik de seizoen beste van de 2008 zo bekijkt.. moet het wel lukken. Sotherton staat er niet tussen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:13 schreef Sporttv het volgende:
Maken de zevenkampsters kans op een goede klassering?
In de eindsprint verliest ze het zeker van de twee Dibaba'squote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:21 schreef SuperSiem het volgende:
Morgenavond is ook de 10.000m bij de dames. Kiplagat heeft van de 32 deelneemsters het snelste PR. Maar aangezien de eindsprint niet haar sterkste punt is, zal ze zelf het initiatief moeten nemen. Misschien dat Kibet voor haar kan hazen. Ik ben benieuwd.
Ik neem het wel op, of ik kijk de fragmenten wel op het internet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, leuk, al ga ik hier voorlopig nog niet voor opstaan.
Ik denk dat dat gewoon de opzet is. Een PR meerkamp draaien en zodoende misschien wel opgaan voor een top-10 plaats.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:10 schreef Brownietje het volgende:
Oeh daar heeft Keizer geluk. Dat is gewoon een valse start, een beweging en een afleiding voor de atletes naast haar.
Ze zal wel balen, er had veel meer ingezeten zonder die faal-start.
Wel een tiende sneller dan in haar pr meerkamp trouwens, 13.90
Maar niet geweldigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:17 schreef TheArt het volgende:
Smith 20,13 in zijn eerste beurt. Redelijk goed.
Hoeft ook niet. Gewoon zorgen dat je erbij bent. En dan is 20,13 altijd veiliger dan een foutworp of in de 19 meter.quote:
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon zorgen dat je erbij bent. En dan is 20,13 altijd veiliger dan een foutworp of in de 19 meter.
Hij zegt in vorm te zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:25 schreef Brownietje het volgende:
Hij stoot dan ook dit jaar niet geweldig. Hoop dat hij heeft gepiekt voor de Spelen
Klopt, prachtig altijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:38 schreef wimderon het volgende:
Heerlijk, series en kwalificatie atletiek
Nu je het zegt ik heb Ria niet gehoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:50 schreef wimderon het volgende:
Waarom zijn Ijsbrand en Ria nooit meer bij Eurosport![]()
Of doen zij de avondsessies?
Wereldtijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:51 schreef Brownietje het volgende:
Trouwens, de Surinamer heeft een pr gelopen, met maar liefst een hele tiende verbeterd hij zijn oude toptijd naar 10.61!
Jurgen Themen
IJsbrand en Ria samen was een heldenduo, Volgens mij doen ze helemaal geen atletiek meer, want ik heb ze al een hele tijd niet meer gehoord. Maar vroeger keek ik echt altijd naar Eurosport, ook al was het op 100 andere zenders. Nu kijk ik amper meer naar Eurosport als het ook ergens anders op is. Zonde tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:50 schreef wimderon het volgende:
Waarom zijn Ijsbrand en Ria nooit meer bij Eurosport![]()
Of doen zij de avondsessies?
Die zijn tegelijk bezig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt het niet denk ik zo er komt nog een groep.
Nee, Tong. De beide groepen zijn tegelijk aan het stoten. De Amerikanen kwamen bijv. in actie in de andere groep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt het niet denk ik zo er komt nog een groep.
De langzaamste tot nu toe liep 11.18 en ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat jij dat niet loopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:56 schreef BonJovi het volgende:
whaha niet te geloven die gasten op het laatst die halen zitten op 12 of 13 seconden dan ren ik nog sneller.
Ok ik dacht dat ze na elkaar stoottenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Tong. De beide groepen zijn tegelijk aan het stoten. De Amerikanen kwamen bijv. in actie in de andere groep.
Het kan dus nog altijd, maar ideaal is dit niet.
Ik liep op mijn 15de 11.50 op gras.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:59 schreef Brownietje het volgende:
[..]
De langzaamste tot nu toe liep 11.18 en ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat jij dat niet loopt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:02 schreef Brownietje het volgende:
http://www.tedeka.dds.nl/lijstatjc-baan.html
Waar sta je Tong? Jammer Tong, net niet in de allertijdenlijst.![]()
(ik sta er overigens zelf wel tussen)
Kantje boord.quote:
Absoluut niet, maar goed. In de finale heb je weer drie nieuwe pogingen en als bij die eerste drie een goede poging zit, heb je er zelfs nog 3, dus alles mogelijk. Maar een medaille voorspelde ik op voorhand al niet. In het discuswerpen heeft hij veel meer kans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kantje boord.
Ik denk niet dat hem dit vertrouwen geeft
Ik was een voetballer en heb korte spieren was erg explosief en had vaak hamstringblesures.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:10 schreef Brownietje het volgende:
Mooi van Smith
Eh. ik liep als 13 jarige 11.46 en als 14 jarige liep ik bij mijn eerste wedstrijd van het seizoen 11.43, een week later scheurde ik mijn hamstring.
Ik sindsdien ook. Net als Lathouwers schuif ik nu elke keer een afstand op omdat het te belastend is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een voetballer en heb korte spieren was erg explosief en had vaak hamstringblesures.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:15 schreef Brownietje het volgende:
Nou Tong, ik heb er met mijn pr al eentje verslagen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:27 schreef Brownietje het volgende:
Was je maar in Amerikaans Samoa geboren, met jouw talent had je het dan nog tot op de Spelen geschopt. In de Amerikaanse Samoaanse trials had je vast wel Shanahan SANITOA verslagen, hij liep nu 12.60
Tyson Gay al geweest en welke tijd ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:33 schreef Brownietje het volgende:
En vanaf nu op de 100m nog een paar series met bijrollen.
Ok duimenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:39 schreef Brownietje het volgende:
10.22, redelijk gemakkelijk.
Martina komt nog, in de laatste en 10de serie.
Valse start en ander geklooi, hij wint z'n serie simpel in 10.34quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 05:00 schreef tong80 het volgende:
Martina is netgens te zien.
Zeg maar wat ie deed
Kijk dat zijn prestaties, ook al sta je dan 14e.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:20 schreef TheArt het volgende:
Keizer een prachtig PR van 1,83 bij het hoogspringen.
Dat zei ik net alquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:23 schreef kraakschandaal het volgende:
Keizer is goed in kogelstoten.
Als ik zo lees op tt, had hij er juist vertrouwen in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kantje boord.
Ik denk niet dat hem dit vertrouwen geeft
Ik ga verhuizenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:27 schreef Brownietje het volgende:
Was je maar in Amerikaans Samoa geboren, met jouw talent had je het dan nog tot op de Spelen geschopt. In de Amerikaanse Samoaanse trials had je vast wel Shanahan SANITOA verslagen, hij liep nu 12.60
Daarom heten het ook hardloopschoenen...je kan er hard op lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen12.6 loop ik op de training nog wel op mijn hardloopschoenen
Hmm, (nog) niet gezien op de stream of heb ik het gemist?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:35 schreef TheArt het volgende:
Keizer fantastisch bezig. Nu ook weer een PR bij het kogelstoten met 15,15 meter. Voor het eerst over de 15 meter. Hoos heeft 14,98 meter gestoten.
Nope niet op de stream, maar wel doorgegeven door Andy Houtkamp, die in het stadion zit, op RadiOlympia.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:37 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, (nog) niet gezien op de stream of heb ik het gemist?
Ah oke! Sowieso bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope niet op de stream, maar wel doorgegeven door Andy Houtkamp, die in het stadion zit, op RadiOlympia.
quote:
Gewoon live gezeur en al het andere hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef marcodej het volgende:
beetje verwarrend, twee topics...
Maar Martina! Toppertje!
Valt inderdaad niet tegen!quote:
zonder Kluft gelukkig... irritante blije doos...quote:
Ze kunnen veel beweren over Laurien Hoos, maar voorlopig laat ze bij voorspelling nog wel de helft van de deelnemers achter zich. Jolanda Keizer is prima bezig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:55 schreef Brownietje het volgende:
http://www.ergorej.net/beijing/women.php?l=eng
Meerkamp is hier goed te volgen.
De onderdelen die nu al geweest zijn staan ingevuld, de onderdelen die nog moeten komen staan ingevuld met de pr meerkamp van die persoon.
Inderdaad! Netjes!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Keizer en Hoos 3e en 4e bij het kogelstoten.
Ja zeer mooi, Keizer nu ook 6de overall. Maar ik weet niet hoe haar andere onderdelen zijn. Kans op brons of moet ze blij zijn om top-10 te blijven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Keizer en Hoos 3e en 4e bij het kogelstoten.
Met top 10 moeten ze zeker al erg blij zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Ja zeer mooi, Keizer nu ook 6de overall. Maar ik weet niet hoe haar andere onderdelen zijn. Kans op brons of moet ze blij zijn om top-10 te blijven?
Top-10 zou fantastisch zijn, want dan zou ze een dik PR draaien. De 200 meter is redelijk, in het speerwerpen is ze redelijk goed, verspringen is aardig en de 800 meter wat minder. Maar goed, top-10 is zeker mogelijk als je ziet hoe goed ze in vorm is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Ja zeer mooi, Keizer nu ook 6de overall. Maar ik weet niet hoe haar andere onderdelen zijn. Kans op brons of moet ze blij zijn om top-10 te blijven?
Hehe idd. Ik moest even twee keer kijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef wimderon het volgende:
Whehe, nu op de steeple iemand met paars gekleurde haren
Volgens mij is het de eerste keer dat steeple voor de dames op het program staat. Durf het alleen niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:38 schreef DaFrenk het volgende:
Doen ze niet aan een olympisch record bij de steeple? Want die stond niet in beeld.
Aha!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer dat steeple voor de dames op het program staat. Durf het alleen niet met zekerheid te zeggen.
Eurosport ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Sporza zend nu de steeple uit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer dat steeple voor de dames op het program staat. Durf het alleen niet met zekerheid te zeggen.
Ik zag t ook, lekker met die spikes...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Keniaanse kopje onder in de waterbak en wordt vervolgens nog even vertrappeld door twee andere atletes die op d'r landden...
Voor atletiek kan je beter kijken bij Sporza of de BBC. Commentaar bij de NOS en Eurosport is vaak om te huilen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Eurosport ook.
Eentje die viel over de balk, ging bijna kopje onder
Meestal merk je dat na je serie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Ik zag t ook, lekker met die spikes...
Inderdaad...wie is die amateuristische vrouw bij Eurosport die er sindskort bij is? Die is echt dramatisch, laatst ook al bij de Super Grandprix in Londen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor atletiek kan je beter kijken bij Sporza of de BBC. Commentaar bij de NOS en Eurosport is vaak om te huilen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:44 schreef PieterBas het volgende:
Ging er eentje de waterbak in duiken
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Doet Ria Stalman het niet meer op Eurosport
Die vond ik altijd
Nee, ze hebben een nieuwe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Doet Ria Stalman het niet meer op Eurosport
Die vond ik altijd
ik verwacht niet veelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Iets te verwachten van Smit?
Dat zou erg mooi zijn.quote:
Gok dat ie zo wel gaat stoten ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Iets te verwachten van Smit?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:14 schreef DaFrenk het volgende:
Beter teveel dan te weinig van dat spul in je nek
Nelsonquote:
Nee, maar Rutger wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
is lorna al?
samen met Hildaquote:
1 stoot, mid 20m geloof ik. Weinig bijzondersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
Smith heeft nog niet gestoten toch, of zit ik heel erg niet op te letten?
Enige kans nog op een medaille vandaagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
samen met Hilda
Fri Aug 15 22:45 Women's 10,000m Final
(Om 16.45 dus)
Ruckstuhl was wel heetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:22 schreef At_Fundum het volgende:
Zozo, op deze manier vergeten we Ruckstuhl wel snel, maar ik vind Keizer een prima vervangster
Smith heeft ook nog wel kans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enige kans nog op een medaille vandaag
Zeer goed ja!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:22 schreef Sporttv het volgende:
Goede stoot van de Wit-Rus
Wel, momenteel 6e:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
Smith heeft nog niet gestoten toch, of zit ik heel erg niet op te letten?
quote:
Als ze maar niet morgen zoals Ruckstuhl in 2004 3 keer ongeldig springt bij verquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:22 schreef At_Fundum het volgende:
Zozo, op deze manier vergeten we Ruckstuhl wel snel, maar ik vind Keizer een prima vervangster
Dank. Ben ff met teveel dingen tegelijk bezig...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel, momenteel 6e:
http://www.nbcolympics.co(...)ATM051100/index.html
Nou, ik geef hem 1%quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
.
De kans dat het niet lukt is groter, maar de kans is er wel.
Stoot...gooien betekent DSQ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |