Nu je het zegt ik heb Ria niet gehoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:50 schreef wimderon het volgende:
Waarom zijn Ijsbrand en Ria nooit meer bij Eurosport![]()
Of doen zij de avondsessies?
Wereldtijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:51 schreef Brownietje het volgende:
Trouwens, de Surinamer heeft een pr gelopen, met maar liefst een hele tiende verbeterd hij zijn oude toptijd naar 10.61!
Jurgen Themen
IJsbrand en Ria samen was een heldenduo, Volgens mij doen ze helemaal geen atletiek meer, want ik heb ze al een hele tijd niet meer gehoord. Maar vroeger keek ik echt altijd naar Eurosport, ook al was het op 100 andere zenders. Nu kijk ik amper meer naar Eurosport als het ook ergens anders op is. Zonde tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:50 schreef wimderon het volgende:
Waarom zijn Ijsbrand en Ria nooit meer bij Eurosport![]()
Of doen zij de avondsessies?
Die zijn tegelijk bezig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt het niet denk ik zo er komt nog een groep.
Nee, Tong. De beide groepen zijn tegelijk aan het stoten. De Amerikanen kwamen bijv. in actie in de andere groep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt het niet denk ik zo er komt nog een groep.
De langzaamste tot nu toe liep 11.18 en ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat jij dat niet loopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:56 schreef BonJovi het volgende:
whaha niet te geloven die gasten op het laatst die halen zitten op 12 of 13 seconden dan ren ik nog sneller.
Ok ik dacht dat ze na elkaar stoottenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Tong. De beide groepen zijn tegelijk aan het stoten. De Amerikanen kwamen bijv. in actie in de andere groep.
Het kan dus nog altijd, maar ideaal is dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |