Als ik de seizoen beste van de 2008 zo bekijkt.. moet het wel lukken. Sotherton staat er niet tussen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:13 schreef Sporttv het volgende:
Maken de zevenkampsters kans op een goede klassering?
In de eindsprint verliest ze het zeker van de twee Dibaba'squote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:21 schreef SuperSiem het volgende:
Morgenavond is ook de 10.000m bij de dames. Kiplagat heeft van de 32 deelneemsters het snelste PR. Maar aangezien de eindsprint niet haar sterkste punt is, zal ze zelf het initiatief moeten nemen. Misschien dat Kibet voor haar kan hazen. Ik ben benieuwd.
Ik neem het wel op, of ik kijk de fragmenten wel op het internet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, leuk, al ga ik hier voorlopig nog niet voor opstaan.
Ik denk dat dat gewoon de opzet is. Een PR meerkamp draaien en zodoende misschien wel opgaan voor een top-10 plaats.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:10 schreef Brownietje het volgende:
Oeh daar heeft Keizer geluk. Dat is gewoon een valse start, een beweging en een afleiding voor de atletes naast haar.
Ze zal wel balen, er had veel meer ingezeten zonder die faal-start.
Wel een tiende sneller dan in haar pr meerkamp trouwens, 13.90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |