Ik liep op mijn 15de 11.50 op gras.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:59 schreef Brownietje het volgende:
[..]
De langzaamste tot nu toe liep 11.18 en ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat jij dat niet loopt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:02 schreef Brownietje het volgende:
http://www.tedeka.dds.nl/lijstatjc-baan.html
Waar sta je Tong? Jammer Tong, net niet in de allertijdenlijst.![]()
(ik sta er overigens zelf wel tussen)
Kantje boord.quote:
Absoluut niet, maar goed. In de finale heb je weer drie nieuwe pogingen en als bij die eerste drie een goede poging zit, heb je er zelfs nog 3, dus alles mogelijk. Maar een medaille voorspelde ik op voorhand al niet. In het discuswerpen heeft hij veel meer kans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kantje boord.
Ik denk niet dat hem dit vertrouwen geeft
Ik was een voetballer en heb korte spieren was erg explosief en had vaak hamstringblesures.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:10 schreef Brownietje het volgende:
Mooi van Smith
Eh. ik liep als 13 jarige 11.46 en als 14 jarige liep ik bij mijn eerste wedstrijd van het seizoen 11.43, een week later scheurde ik mijn hamstring.
Ik sindsdien ook. Net als Lathouwers schuif ik nu elke keer een afstand op omdat het te belastend is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een voetballer en heb korte spieren was erg explosief en had vaak hamstringblesures.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:15 schreef Brownietje het volgende:
Nou Tong, ik heb er met mijn pr al eentje verslagen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:27 schreef Brownietje het volgende:
Was je maar in Amerikaans Samoa geboren, met jouw talent had je het dan nog tot op de Spelen geschopt. In de Amerikaanse Samoaanse trials had je vast wel Shanahan SANITOA verslagen, hij liep nu 12.60
Tyson Gay al geweest en welke tijd ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:33 schreef Brownietje het volgende:
En vanaf nu op de 100m nog een paar series met bijrollen.
Ok duimenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:39 schreef Brownietje het volgende:
10.22, redelijk gemakkelijk.
Martina komt nog, in de laatste en 10de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |