Graag ja. Ik zat er namelijk al naast met mijn voorspelling voor het toernooi dat hij de finale niet eens zou halen. Dan maar helemaal ongelijk hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:36 schreef TheVulture het volgende:
nou ik ben er klaar voor... straf mijn mening dat je aan een kansloze missie bezig was nog maar eens een keer af VDH....
Inderdaad, zeker met die shitverbinding die ik nu heb.:')quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:19 schreef Bruce117 het volgende:
Je had het wel mogen laten staan hoor.
Geweldig inderdaad, "if he can jump over that pole"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:38 schreef Tim86 het volgende:
GEWELDIG interview met Popov..die eerlijkheid..echt fantastisch.
Meestal krijg je die standaard antwoorden: he is a great swimmer and has a lot of quality. If everything works out well he has a chance to win.
FUCK NO, eerlijkheid. Toffe kerel.
(wij NL'ers blijven hopen of course)
Inderdaad, daar was geen woord Chinees bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:38 schreef Tim86 het volgende:
GEWELDIG interview met Popov..die eerlijkheid..echt fantastisch.
Daar kun je idd een heleboel streaming beelden krijgen, maar helaas niet van het zwemmen. En de NOS-stream is idd alleen voor in NL.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
He MrMiguel, volgens mij kan je hier wel de livebeelden zien: http://www.nbcolympics.com/
NBC site heeft ook streams, als USA Channel, FOX etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:45 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Daar kun je idd een heleboel streaming beelden krijgen, maar helaas niet van het zwemmen. En de NOS-stream is idd alleen voor in NL.
Kut, dat wordt niks met eigen ogen zien dus.
Dank voor de suggestie iig!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:47 schreef 1shot1kill het volgende:
Als het wc papier is dan zijn er Groningers in Peking.
Och, dat heb je ook bij voetbalwedstrijden e.d. als er iemand het veld opkomt oid, buiten beeld houden.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:54 schreef Bruce117 het volgende:
Pieter bedankt voor al het mooie zwemmen dat je de laatste jaren hebt laten zien.
Mooi om te zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:57 schreef Arcee het volgende:
Hij haalt en terecht.Mooi dat-ie dat zegt.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:57 schreef Arcee het volgende:
Hij baalt en terecht.Mooi dat-ie dat zegt.
Als je acht honderdsten boven een medaille zit...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:58 schreef TheVulture het volgende:
Tja, hij moet natuurlijk nu ook niet al te dramatisch doen, ik snap de teleurstelling maar hij geloofde in een onmogelijke droom...
ghehe inderdaad. Was het maar zo simpel..nummer 1 t/m 7 gedeeld eerste...word je toch mooi 2equote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:59 schreef Arcee het volgende:
"Hij is dus eigenlijk vierde qua tijd"
Nee, hij is gewoon vijfde qua tijd.:')
tuurlijk, ik snap het helemaal.... ik bedoel alleen maar te zeggen: het moet voor hem toch ook geen echte verrassing zijn, maar waarschijnlijk zijn ook bij hem nu de oogkleppen afgevallen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je acht honderdsten boven een medaille zit...
Ook toen hij zijn wereldrecord nog had was al lang duidelijk dat dit zijn allerlaatste race uit zijn carriere zou worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk gaat hij stoppen. Als je als sportman merkt dat je zelf sneller gaat zwemmen, maar de rest nog sneller, dan lijkt me dat aardig frustrerend...
Uhuh. Bovendien is het ook een keer mooi geweest. Een vertrek zoals Popov ooit, zo roemloos, dat moet je niet willen. Nu sluit je je carrière af met een vijfde plaats op de Spelen. Niet het hoogst haalbare, maar nog steeds niets om je voor te schamen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk gaat hij stoppen. Als je als sportman merkt dat je zelf sneller gaat zwemmen, maar de rest nog sneller, dan lijkt me dat aardig frustrerend...
Ja inderdaad, we zullen helaas nooit weten wat er zou gebeuren als hij sneller van start zou gaan.. (vast niet heel veelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:03 schreef TheArt het volgende:
VDH weer veruit de snelste op de tweede 50. Maar ja, die start hè. Samen met Targett de enige boven de 23 sec. bij het keerpunt.
Neethling ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:08 schreef Ciolekfan het volgende:
Alleen de echte groten schitteren op 2 olympiades hoor, Schoemann heeft z'n tijd een beetje gehad denk ik (2004,2005).
Tja ik weet niet of je zo'n buitensporig lijf kunt trainen in een relatief korte tijd... vroeger was het de breedste niet namelijk... maar goed, iedereen is clean tot het tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:09 schreef Leatherface het volgende:
Waarom o waarom is Bernard een kut - Fransman
Stel nu he, dat hij gewoon eerlijk zijn sport bedrijft en gewoon zich keihard de blubber heeft getraind om dit te bereiken? Verdient hij dit dan niet?
Hij zal ongetwijfeld al veel gecontroleerd zijn in recente tijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar goed, iedereen is clean tot het tegendeel is bewezen
Die linkse iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:45 schreef T-Rigg het volgende:
Australië heeft echt geile wijven.
Die brunette bij 't zwemmen daarnet.En de basketbal/hockey dames niet te vergeten.
Van te voren dacht ik dat Tricket en Steffen net een maatje te groot zijn voor Veldhuis en dat met geluk mischien een zilveren plak gepakt kon worden, maar brons reeel was. Maar ze zijn te pakken! Coughlin is nu de main contender, maar die Trickett mag nu niet onderschat worden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:45 schreef jde_kok het volgende:
Trickett mazzel idd. Toch vind ik Veldhuis erg sterk ogen, hoop dat ze morgen goud kan pakken.
Al die haat op Trickett.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:28 schreef Palmboom313 het volgende:
En wat is die trickett een rot zwemmer zul je zien dat ze morgen toch nog wint![]()
Heb jij het verhaal wel meegekregen? Trickett lag er uit, maar door een diskwalificatie zit ze toch nog in de finale. Genoeg reden om te kotsen op die gigantische mazzelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:49 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Al die haat op Trickett.Was vorig jaar tijdens het WK ook al. Vervelend he als een geweldige sportvrouw sneller is dan een Nederlandse?
Ik heb het allemaal live gezien ja. Stomme fout door op het gemakkie de finale denken te halen, maar nu wel via de achterdeur naar het goud. Dat zijn de verhalen waar ik op zit te wachten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb jij het verhaal wel meegekregen? Trickett lag er uit, maar door een diskwalificatie zit ze toch nog in de finale. Genoeg reden om te kotsen op die gigantische mazzel
Omdat het geen Nederlander is, zo gaat het altijd op dit forum, elke Niet-Nederlander wordt veracht als een Nederlander heeft verloren..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:09 schreef Leatherface het volgende:
Waarom o waarom is Bernard een kut - Fransman
Stel nu he, dat hij gewoon eerlijk zijn sport bedrijft en gewoon zich keihard de blubber heeft getraind om dit te bereiken? Verdient hij dit dan niet?
Had je ook zo'n smiley geplaatst als het een Nederlander was geweest die op deze manier doorkwam??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb jij het verhaal wel meegekregen? Trickett lag er uit, maar door een diskwalificatie zit ze toch nog in de finale. Genoeg reden om te kotsen op die gigantische mazzel
Mooi om die beelden terug te zien inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:01 schreef Ericr het volgende:
Mooie terugbllik op VDH's successen bij de NOS net. Een Nederlander die heerst op de 100m vrij, het zal waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
Trickett is in principe de grote favoriete die een Nederlandse van goud af kan houden, mogen we dan niet blij zijn als ze eruit ligt en balen als ze er met veel mazzel toch in terecht komt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had je ook zo'n smiley geplaatst als het een Nederlander was geweest die op deze manier doorkwam??
Raar
Verhaeren had hetzelfde verhaal en het kan natuurlijk wel. Je kan natuurlijk ook te hard gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Pieter was in zijn analyse ook wat wazig, in zijn ogen verloor ie brons doordat ie op het eerste stuk van de 2e 50m te hard is gegaan... als ik me niet vergis lag ie toen laatste dus dan kun je volgens mij niet anders dan volle bak....
Daar moet je een beetje doorheen prikken. VDH praat graag in superlatieven. Beter een sporter die voor het hoogste haalbare gaat en zich ook zo uit dan iemand die als een bang muisje de finales in gaat en constant faalt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:23 schreef Pedroso het volgende:
VDH boven verwachting gepresteerd. Als sportman zal ik hem missen maar z'n interviews niet. Vind hem niet sympathiek, met z'n opschepperige praatjes.. Veldhuis krijgt het moeilijk morgen. Op de 2e 50 meter is ze kwetsbaar, ze kan goud winnen maar voor hetzelfde geld valt ze buiten de medailles.
Blijkt toch dat best veel Nederlanders moeite hebben met kampioenen, of met mensen die zich onderscheiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar moet je een beetje doorheen prikken. VDH praat graag in superlatieven. Beter een sporter die voor het hoogste haalbare gaat en zich ook zo uit dan iemand die als een bang muisje de finales in gaat en constant faalt.
Best jammer want het doet een beetje af aan de prestaties die VDH heeft neergezet. Zijn presteren wordt dan wel geroemd maar te vaak zie je voorbij komen dat hij in interviews eng overkomt. Hij kan toch moeilijk zeggen dat hij maar een sukkelaartje is die met een beetje geluk zover is gekomen. In zijn topdagen was hij gewoon de koning van de 100m vrij (en 200m vrij) en dat mag je dan ook zo uiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Blijkt toch dat best veel Nederlanders moeite hebben met kampioenen, of met mensen die zich onderscheiden.
Slaat natuurlijk nergens op. Hij mist op 0,08 het brons. Dat hij het goud mist was voor hem ook geen verrassing maar het siert hem wel dat hij er voor wilde strijden. Misschien dat een andere indeling van zijn race wel tot brons had geleid maar dat was zijn doel niet. Hij heeft gegokt op een off-day van de concurrentie en daarmee verloren, shit happens. Met twee keer goud in de pocket op deze afstand kan je wel wat gokken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zag helaas al aan z'n opkomst dat het niks werd. Sporters die ineens hun 1-dags snor/baartje laten staan hebben meestal een kutdag.
De heren doen niet mee aan de 4x100 wisselslag esta!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef sander89 het volgende:
Komt Pieter nou nog in actie bij de 4X100 m wissel, of is hij reserve?
Ooh oke dan staat het fout op Wikipediaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef DRenCC het volgende:
[..]
De heren doen niet mee aan de 4x100 wisselslag esta!
Volgens mij Veldhuis ook nog op de 50 meter .quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef DRenCC het volgende:
Programmaboekje voor straks..
12:51 Robert Lijesen 50 vrije slag serie 10 baan 3
14:18 Robin van Aggele 100 vlinderslag serie 9 baan 1
En dat waren al alle Nederlanders die in actie komen
Nee dat is morgen pasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Volgens mij Veldhuis ook nog op de 50 meter .
Die staat vandaag niet op het programma voor de damesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Volgens mij Veldhuis ook nog op de 50 meter .
Pieter is klaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef sander89 het volgende:
Komt Pieter nou nog in actie bij de 4X100 m wissel, of is hij reserve?
Gelukkig doen ze niet mee met de 1500 mquote:
zeker, het is echt tof dat ze hier ook mogen starten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Bartoli het volgende:
is wel leuk om te zien de passie van de mensen en die persoonlijke records
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, ik zie al wat er gebeurd is. Jullie denken dat jullie de Olympische Spelen in Peking aan het kijken zijn.
Maar de Afrikaanse zwembond heeft het bad voor een uurtje afgehuurd voor de Pan-Afrikaanse Swimming Games.
Even geduld, de OS gaan zo verder
Ik ben net gestopt.. Mij lukt het in een 25.5 (was schoolslagzwemmer)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef rja het volgende:
Ik zwem al jaren niet meer.
Maar als ik een beetje train, kan de ik 50 meter onder de 30 zwemmen, kan ik zo'n serie, met die exotische landen winnen.
'
je loopt achter. Was al bekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef Sporttv het volgende:
OR al voor Cielo de Braziliaan
Ik kijk dan wel Eurosportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je loopt achter. Was al bekend
Goed dat je het zegt ik kijk nu wel Eurosportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Eurosport nu 800 vrij bezig
Hmm... ik heb wat gemist?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Palmboom313 het volgende:dat zag er cool uit gooit gewoon brons weg
was net bij worstelen iemand had naar zijn mening verloren in halve finale. Kreeg toen brons omgehangen en gooide hem wegquote:
Crocker lag een beetje met de lijn te kloten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Crocker slechts 3e Een OR door iemand uit kenia
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen om 5.01uur de finale met veldhuis toch?
Van der Weijden misschien een medaille, maar goud? Lijkt me heel lastig hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef Ericr het volgende:
Vergeten we trouwens Edith van Dijk en Maarten van der Weijden niet? Volgende week pas hun wedstrijden maar als er nog zwemgoud gepakt moet gaan worden kan het daar gebeuren.
Voor Edith van Dijk komen de spelen vier jaar te laat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:05 schreef Ericr het volgende:
Vergeten we trouwens Edith van Dijk en Maarten van der Weijden niet? Volgende week pas hun wedstrijden maar als er nog zwemgoud gepakt moet gaan worden kan het daar gebeuren.
Me would like to know tooquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef Leatherface het volgende:
Wat is er eigenlijk met Manaudou aan de hand?
Gewoon uit vorm, of is er mentaal iets mis met haar?
mentaal beetje geknakt denk ik. n.a.v. die foto'squote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:01 schreef Leatherface het volgende:
Wat is er eigenlijk met Manaudou aan de hand?
Gewoon uit vorm, of is er mentaal iets mis met haar?
Ja hallo, we stellen die vraag niet voor niks. Welke foto's?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
mentaal beetje geknakt denk ik. n.a.v. die foto's
quote:Laure Manaudou, de weifelende Franse (ex-?) topzwemster, zet tot nader order geen punt achter haar carrière. Wél kondigde ze vandaag aan een lange rustpauze in acht te willen nemen. Dat zei Manaudou na haar kwalificatie voor de halve finale van de 200 m rugslag in Peking.
"Na de 100 m rugslag dacht ik aan stoppen", aldus Manaudou. "Op die manier wilde ik niet verder doen. Maar op de Franse kampioenschappen startte ik ook slecht en herstelde daarna goed. Waarom zou dat hier niet kunnen? Ik heb dit seizoen de derde tijd op de 200 m rugslag en mag dus ambities koesteren. Na de Spelen ga ik wel een lange break nemen. Een maand, zes maanden, een jaar..., ik weet nog niet voor hoelang. Ik heb gewoon zin om eens met andere dingen bezig te zijn en wil meer tijd kunnen vrijmaken voor familie en vrienden."
Manaudou werd als uittredend olympisch kampioene pas achtste in de finale van de 400 m vrije slag. Op de 100 m rugslag deed ze niet veel beter. Ze werd zevende en verliet in tranen het zwembad. (lpb)
Zou dat haar zo erg hebben aangetast?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
mentaal beetje geknakt denk ik. n.a.v. die foto's
http://bayimg.com/album/PAAFIaAaC kijken op eigen risicoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja hallo, we stellen die vraag niet voor niks. Welke foto's?
Ik had via google al een nieuwsbericht er over gevonden. Lekker dan zeg, je zal maar zo'n ex hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
http://bayimg.com/album/PAAFIaAaC kijken op eigen risico
Hmm, normaal zou ze het zo ver niet laten komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef marcodej het volgende:
Maar een echt goede Trickett wordt toch geen negende in de semi's, ook al zou ze iets ingehouden hebben?
Mij lijkt het wel een gezellig lachebekje!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Waarom hebben sommigen eigenlijk een afkeer van Trickett-Lenton?
Is ze zo onsympathiek dan?
De andere toppers willen Phelps nadoen en op halve kracht de finale halen, dat is niet iedereen gegeven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef marcodej het volgende:
Maar een echt goede Trickett wordt toch geen negende in de semi's, ook al zou ze iets ingehouden hebben?
Ik verwacht daar (50m) veel van Torres, frisheid gaat hier ook een factor zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:37 schreef BVO het volgende:
Voor Veldhuis verwacht ik brons en zilver/goud. Neig zelfs naar goud, op de 50m.
Die mond..... als ze die nou eens open zou doen tijdens het zwemmen is gelijk het halve zwembad leegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel een gezellig lachebekje!
[ afbeelding ]
Maar dit is wel bizar:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat Trickett zoiets met opzet uitkient.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
mijn voorspelling/hoop:
1 Veldhuis
2 Coughlin
3 Steffen
Ik vind het niks voor Trickett om zo zwak te zwemmen in de halve finale, zoals ik al eerder zei... als ze ingehouden had willen zwemmen was ze rond de 53.50 uitgekomen... maar ja, zul je zien dat ze morgen een 52'er zwemt
Die kan maar zo die inmiddelse bekende "vibes" hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Vannacht zeker opstaan voor Marleen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Uiteraard. Net zoals afgelopen nacht en al een redelijk aantal nachten deze week.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Nederland kan niet tegen winnaars. Bovendien zit ze nogal eens Nederlanders in de wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Waarom hebben sommigen eigenlijk een afkeer van Trickett-Lenton?
Is ze zo onsympathiek dan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nederland kan niet tegen winnaars. Bovendien zit ze nogal eens Nederlanders in de weg
Alles zal afhangen of ze op deze OS kroon op d'r werk zet en sneller zwemt dan ooit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef BVO het volgende:
Veldhuis die 52.58 zwom in de 4x100 met een bloktijd van 0.21, dan moet ze toch aan de 53.2 kunnen komen?
Het afzeiken van onze eigen landgenoten ben ik ook wel een beetje beu hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat afzeiken van de tegenstanders wordt ik ook beetje moe van.
Niet allemaal, maar kampioenen afzeiken komt in Nederland vaak al snel aan het voetlicht, inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nederland kan niet tegen winnaars.
Ik zou het briljant vinden als ze goud pakt... dan gaat ze gewoon De Bruin evenaren met drie keer goud op de Spelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef knep het volgende:
Veldhuis gaat het gewoon doen morgenvroeg.
Come on!.
Ik kan me geen wedstrijd meer heugen waarbij ze niet als eerste bij het keerpunt was de laatste paar jaren... haar basissnelheid is het grootst... ze verliest het nog wel eens op inhoudquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:03 schreef Ericr het volgende:
Die 50m vrij is een loterij, 1 verkeerde start en je bent gelijk gezien. Er zijn geen zekerheden op die afstand. Of je moet Popov heten zo'n 16 jaar terug.
Daar komen de doping beschuldigingen weer.quote:De trainer van de Poolse zwemster Otylia Jedrzejczak, Pawel Slominski, verklaarde dat de prestaties van de Chinese zwemsters tijdens de Olympische finale van de 200m vlinderslag in Peking "irrationeel" waren. Hij insinueerde dat ze gedopeerd zouden kunnen zijn.
Goud en zilver
De Chinese zwemsters Liu Zige et Jiao Liuyang, tot nog toe onbekend, behaalden de twee eerste plaatsen, voor de Australische Jessicah Schipper. Ze verwezen de olympische kampioen van Athene, Otylia Jedrzejczak terug naar de vierde plaats.
"Irrationeel"
"De prestatie van de twee Chinese zwemsters is irrationeel", vertelde de Pool Pawel Slominski aan de verzamelde media. "Ik wil mij niet uitspreken over hoe het gebeurd is. Liu Zige heeft nooit ergens gezwommen en kwam naar de Spelen met een tijd van 2:08.08. Nu zwemt ze over vier lengten bijna vier seconden sneller. Nu wil ik rustig zien hoe ze evolueren. Ze zullen aan wedstrijden moeten deelnemen buiten China, onder meer aan de wereldkampioenschappen in Rome (in 2009)." (belga/dea)
Tja, ik kan het me wel voorstellen... fucking 4 seconden sneller ineens... ik zou ook rare dingen gaan denken...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Daar komen de doping beschuldigingen weer.
Oh ja, Fania Halkia.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Leatherface het volgende:
Doet me denken aan de Griekse hordenloopster vier jaar terug. Hoe heet ze ook alweer?
Dat ze als eerste keert op de 100 komt doorgaans gewoon door de (verkeerde) opbouw. Op het WK 2007 had ze de op een na traagste laatste 50 meter, in 2005 zelfs de langzaamste.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me geen wedstrijd meer heugen waarbij ze niet als eerste bij het keerpunt was de laatste paar jaren... haar basissnelheid is het grootst... ze verliest het nog wel eens op inhoud
Electrical Stormquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef gbert48 het volgende:
wie weet welk nummer van u2 gebruikt werd bij de videopresentatie van pieter van de hogenband bij nos sportprogramma op donderdagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |