Ik had via google al een nieuwsbericht er over gevonden. Lekker dan zeg, je zal maar zo'n ex hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
http://bayimg.com/album/PAAFIaAaC kijken op eigen risico
Hmm, normaal zou ze het zo ver niet laten komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef marcodej het volgende:
Maar een echt goede Trickett wordt toch geen negende in de semi's, ook al zou ze iets ingehouden hebben?
Mij lijkt het wel een gezellig lachebekje!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Waarom hebben sommigen eigenlijk een afkeer van Trickett-Lenton?
Is ze zo onsympathiek dan?
De andere toppers willen Phelps nadoen en op halve kracht de finale halen, dat is niet iedereen gegeven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef marcodej het volgende:
Maar een echt goede Trickett wordt toch geen negende in de semi's, ook al zou ze iets ingehouden hebben?
Ik verwacht daar (50m) veel van Torres, frisheid gaat hier ook een factor zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:37 schreef BVO het volgende:
Voor Veldhuis verwacht ik brons en zilver/goud. Neig zelfs naar goud, op de 50m.
Die mond..... als ze die nou eens open zou doen tijdens het zwemmen is gelijk het halve zwembad leegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel een gezellig lachebekje!
[ afbeelding ]
Maar dit is wel bizar:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat Trickett zoiets met opzet uitkient.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
mijn voorspelling/hoop:
1 Veldhuis
2 Coughlin
3 Steffen
Ik vind het niks voor Trickett om zo zwak te zwemmen in de halve finale, zoals ik al eerder zei... als ze ingehouden had willen zwemmen was ze rond de 53.50 uitgekomen... maar ja, zul je zien dat ze morgen een 52'er zwemt
Die kan maar zo die inmiddelse bekende "vibes" hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Vannacht zeker opstaan voor Marleen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Vannacht zeker opstaan voor Marleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |