Trickett is in principe de grote favoriete die een Nederlandse van goud af kan houden, mogen we dan niet blij zijn als ze eruit ligt en balen als ze er met veel mazzel toch in terecht komt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had je ook zo'n smiley geplaatst als het een Nederlander was geweest die op deze manier doorkwam??
Raar
Verhaeren had hetzelfde verhaal en het kan natuurlijk wel. Je kan natuurlijk ook te hard gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Pieter was in zijn analyse ook wat wazig, in zijn ogen verloor ie brons doordat ie op het eerste stuk van de 2e 50m te hard is gegaan... als ik me niet vergis lag ie toen laatste dus dan kun je volgens mij niet anders dan volle bak....
Daar moet je een beetje doorheen prikken. VDH praat graag in superlatieven. Beter een sporter die voor het hoogste haalbare gaat en zich ook zo uit dan iemand die als een bang muisje de finales in gaat en constant faalt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:23 schreef Pedroso het volgende:
VDH boven verwachting gepresteerd. Als sportman zal ik hem missen maar z'n interviews niet. Vind hem niet sympathiek, met z'n opschepperige praatjes.. Veldhuis krijgt het moeilijk morgen. Op de 2e 50 meter is ze kwetsbaar, ze kan goud winnen maar voor hetzelfde geld valt ze buiten de medailles.
Blijkt toch dat best veel Nederlanders moeite hebben met kampioenen, of met mensen die zich onderscheiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar moet je een beetje doorheen prikken. VDH praat graag in superlatieven. Beter een sporter die voor het hoogste haalbare gaat en zich ook zo uit dan iemand die als een bang muisje de finales in gaat en constant faalt.
Best jammer want het doet een beetje af aan de prestaties die VDH heeft neergezet. Zijn presteren wordt dan wel geroemd maar te vaak zie je voorbij komen dat hij in interviews eng overkomt. Hij kan toch moeilijk zeggen dat hij maar een sukkelaartje is die met een beetje geluk zover is gekomen. In zijn topdagen was hij gewoon de koning van de 100m vrij (en 200m vrij) en dat mag je dan ook zo uiten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Blijkt toch dat best veel Nederlanders moeite hebben met kampioenen, of met mensen die zich onderscheiden.
Slaat natuurlijk nergens op. Hij mist op 0,08 het brons. Dat hij het goud mist was voor hem ook geen verrassing maar het siert hem wel dat hij er voor wilde strijden. Misschien dat een andere indeling van zijn race wel tot brons had geleid maar dat was zijn doel niet. Hij heeft gegokt op een off-day van de concurrentie en daarmee verloren, shit happens. Met twee keer goud in de pocket op deze afstand kan je wel wat gokken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zag helaas al aan z'n opkomst dat het niks werd. Sporters die ineens hun 1-dags snor/baartje laten staan hebben meestal een kutdag.
De heren doen niet mee aan de 4x100 wisselslag esta!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef sander89 het volgende:
Komt Pieter nou nog in actie bij de 4X100 m wissel, of is hij reserve?
Ooh oke dan staat het fout op Wikipediaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef DRenCC het volgende:
[..]
De heren doen niet mee aan de 4x100 wisselslag esta!
Volgens mij Veldhuis ook nog op de 50 meter .quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:43 schreef DRenCC het volgende:
Programmaboekje voor straks..
12:51 Robert Lijesen 50 vrije slag serie 10 baan 3
14:18 Robin van Aggele 100 vlinderslag serie 9 baan 1
En dat waren al alle Nederlanders die in actie komen
Nee dat is morgen pasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Volgens mij Veldhuis ook nog op de 50 meter .
Die staat vandaag niet op het programma voor de damesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:54 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Volgens mij Veldhuis ook nog op de 50 meter .
Pieter is klaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef sander89 het volgende:
Komt Pieter nou nog in actie bij de 4X100 m wissel, of is hij reserve?
Gelukkig doen ze niet mee met de 1500 mquote:
zeker, het is echt tof dat ze hier ook mogen starten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef Bartoli het volgende:
is wel leuk om te zien de passie van de mensen en die persoonlijke records
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, ik zie al wat er gebeurd is. Jullie denken dat jullie de Olympische Spelen in Peking aan het kijken zijn.
Maar de Afrikaanse zwembond heeft het bad voor een uurtje afgehuurd voor de Pan-Afrikaanse Swimming Games.
Even geduld, de OS gaan zo verder
Ik ben net gestopt.. Mij lukt het in een 25.5 (was schoolslagzwemmer)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef rja het volgende:
Ik zwem al jaren niet meer.
Maar als ik een beetje train, kan de ik 50 meter onder de 30 zwemmen, kan ik zo'n serie, met die exotische landen winnen.
'
je loopt achter. Was al bekendquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef Sporttv het volgende:
OR al voor Cielo de Braziliaan
Ik kijk dan wel Eurosportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je loopt achter. Was al bekend
Goed dat je het zegt ik kijk nu wel Eurosportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Eurosport nu 800 vrij bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |