Graag ja. Ik zat er namelijk al naast met mijn voorspelling voor het toernooi dat hij de finale niet eens zou halen. Dan maar helemaal ongelijk hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:36 schreef TheVulture het volgende:
nou ik ben er klaar voor... straf mijn mening dat je aan een kansloze missie bezig was nog maar eens een keer af VDH....
Inderdaad, zeker met die shitverbinding die ik nu heb.:')quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:19 schreef Bruce117 het volgende:
Je had het wel mogen laten staan hoor.
Geweldig inderdaad, "if he can jump over that pole"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:38 schreef Tim86 het volgende:
GEWELDIG interview met Popov..die eerlijkheid..echt fantastisch.
Meestal krijg je die standaard antwoorden: he is a great swimmer and has a lot of quality. If everything works out well he has a chance to win.
FUCK NO, eerlijkheid. Toffe kerel.
(wij NL'ers blijven hopen of course)
Inderdaad, daar was geen woord Chinees bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:38 schreef Tim86 het volgende:
GEWELDIG interview met Popov..die eerlijkheid..echt fantastisch.
Daar kun je idd een heleboel streaming beelden krijgen, maar helaas niet van het zwemmen. En de NOS-stream is idd alleen voor in NL.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
He MrMiguel, volgens mij kan je hier wel de livebeelden zien: http://www.nbcolympics.com/
NBC site heeft ook streams, als USA Channel, FOX etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:45 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Daar kun je idd een heleboel streaming beelden krijgen, maar helaas niet van het zwemmen. En de NOS-stream is idd alleen voor in NL.
Kut, dat wordt niks met eigen ogen zien dus.
Dank voor de suggestie iig!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:47 schreef 1shot1kill het volgende:
Als het wc papier is dan zijn er Groningers in Peking.
Och, dat heb je ook bij voetbalwedstrijden e.d. als er iemand het veld opkomt oid, buiten beeld houden.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:54 schreef Bruce117 het volgende:
Pieter bedankt voor al het mooie zwemmen dat je de laatste jaren hebt laten zien.
Mooi om te zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:57 schreef Arcee het volgende:
Hij haalt en terecht.Mooi dat-ie dat zegt.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:57 schreef Arcee het volgende:
Hij baalt en terecht.Mooi dat-ie dat zegt.
Als je acht honderdsten boven een medaille zit...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:58 schreef TheVulture het volgende:
Tja, hij moet natuurlijk nu ook niet al te dramatisch doen, ik snap de teleurstelling maar hij geloofde in een onmogelijke droom...
ghehe inderdaad. Was het maar zo simpel..nummer 1 t/m 7 gedeeld eerste...word je toch mooi 2equote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:59 schreef Arcee het volgende:
"Hij is dus eigenlijk vierde qua tijd"
Nee, hij is gewoon vijfde qua tijd.:')
tuurlijk, ik snap het helemaal.... ik bedoel alleen maar te zeggen: het moet voor hem toch ook geen echte verrassing zijn, maar waarschijnlijk zijn ook bij hem nu de oogkleppen afgevallen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 04:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je acht honderdsten boven een medaille zit...
Ook toen hij zijn wereldrecord nog had was al lang duidelijk dat dit zijn allerlaatste race uit zijn carriere zou worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk gaat hij stoppen. Als je als sportman merkt dat je zelf sneller gaat zwemmen, maar de rest nog sneller, dan lijkt me dat aardig frustrerend...
Uhuh. Bovendien is het ook een keer mooi geweest. Een vertrek zoals Popov ooit, zo roemloos, dat moet je niet willen. Nu sluit je je carrière af met een vijfde plaats op de Spelen. Niet het hoogst haalbare, maar nog steeds niets om je voor te schamen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk gaat hij stoppen. Als je als sportman merkt dat je zelf sneller gaat zwemmen, maar de rest nog sneller, dan lijkt me dat aardig frustrerend...
Ja inderdaad, we zullen helaas nooit weten wat er zou gebeuren als hij sneller van start zou gaan.. (vast niet heel veelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:03 schreef TheArt het volgende:
VDH weer veruit de snelste op de tweede 50. Maar ja, die start hè. Samen met Targett de enige boven de 23 sec. bij het keerpunt.
Neethling ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:08 schreef Ciolekfan het volgende:
Alleen de echte groten schitteren op 2 olympiades hoor, Schoemann heeft z'n tijd een beetje gehad denk ik (2004,2005).
Tja ik weet niet of je zo'n buitensporig lijf kunt trainen in een relatief korte tijd... vroeger was het de breedste niet namelijk... maar goed, iedereen is clean tot het tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:09 schreef Leatherface het volgende:
Waarom o waarom is Bernard een kut - Fransman
Stel nu he, dat hij gewoon eerlijk zijn sport bedrijft en gewoon zich keihard de blubber heeft getraind om dit te bereiken? Verdient hij dit dan niet?
Hij zal ongetwijfeld al veel gecontroleerd zijn in recente tijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar goed, iedereen is clean tot het tegendeel is bewezen
Die linkse iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:45 schreef T-Rigg het volgende:
Australië heeft echt geile wijven.
Die brunette bij 't zwemmen daarnet.En de basketbal/hockey dames niet te vergeten.
Van te voren dacht ik dat Tricket en Steffen net een maatje te groot zijn voor Veldhuis en dat met geluk mischien een zilveren plak gepakt kon worden, maar brons reeel was. Maar ze zijn te pakken! Coughlin is nu de main contender, maar die Trickett mag nu niet onderschat worden...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:45 schreef jde_kok het volgende:
Trickett mazzel idd. Toch vind ik Veldhuis erg sterk ogen, hoop dat ze morgen goud kan pakken.
Al die haat op Trickett.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:28 schreef Palmboom313 het volgende:
En wat is die trickett een rot zwemmer zul je zien dat ze morgen toch nog wint![]()
Heb jij het verhaal wel meegekregen? Trickett lag er uit, maar door een diskwalificatie zit ze toch nog in de finale. Genoeg reden om te kotsen op die gigantische mazzelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:49 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Al die haat op Trickett.Was vorig jaar tijdens het WK ook al. Vervelend he als een geweldige sportvrouw sneller is dan een Nederlandse?
Ik heb het allemaal live gezien ja. Stomme fout door op het gemakkie de finale denken te halen, maar nu wel via de achterdeur naar het goud. Dat zijn de verhalen waar ik op zit te wachten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb jij het verhaal wel meegekregen? Trickett lag er uit, maar door een diskwalificatie zit ze toch nog in de finale. Genoeg reden om te kotsen op die gigantische mazzel
Omdat het geen Nederlander is, zo gaat het altijd op dit forum, elke Niet-Nederlander wordt veracht als een Nederlander heeft verloren..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:09 schreef Leatherface het volgende:
Waarom o waarom is Bernard een kut - Fransman
Stel nu he, dat hij gewoon eerlijk zijn sport bedrijft en gewoon zich keihard de blubber heeft getraind om dit te bereiken? Verdient hij dit dan niet?
Had je ook zo'n smiley geplaatst als het een Nederlander was geweest die op deze manier doorkwam??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb jij het verhaal wel meegekregen? Trickett lag er uit, maar door een diskwalificatie zit ze toch nog in de finale. Genoeg reden om te kotsen op die gigantische mazzel
Mooi om die beelden terug te zien inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:01 schreef Ericr het volgende:
Mooie terugbllik op VDH's successen bij de NOS net. Een Nederlander die heerst op de 100m vrij, het zal waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |