Uiteraard. Net zoals afgelopen nacht en al een redelijk aantal nachten deze week.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
Vannacht zeker opstaan voor Marleen.
Nederland kan niet tegen winnaars. Bovendien zit ze nogal eens Nederlanders in de wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Waarom hebben sommigen eigenlijk een afkeer van Trickett-Lenton?
Is ze zo onsympathiek dan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nederland kan niet tegen winnaars. Bovendien zit ze nogal eens Nederlanders in de weg
Alles zal afhangen of ze op deze OS kroon op d'r werk zet en sneller zwemt dan ooit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef BVO het volgende:
Veldhuis die 52.58 zwom in de 4x100 met een bloktijd van 0.21, dan moet ze toch aan de 53.2 kunnen komen?
Het afzeiken van onze eigen landgenoten ben ik ook wel een beetje beu hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:30 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat afzeiken van de tegenstanders wordt ik ook beetje moe van.
Niet allemaal, maar kampioenen afzeiken komt in Nederland vaak al snel aan het voetlicht, inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nederland kan niet tegen winnaars.
Ik zou het briljant vinden als ze goud pakt... dan gaat ze gewoon De Bruin evenaren met drie keer goud op de Spelenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef knep het volgende:
Veldhuis gaat het gewoon doen morgenvroeg.
Come on!.
Ik kan me geen wedstrijd meer heugen waarbij ze niet als eerste bij het keerpunt was de laatste paar jaren... haar basissnelheid is het grootst... ze verliest het nog wel eens op inhoudquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:03 schreef Ericr het volgende:
Die 50m vrij is een loterij, 1 verkeerde start en je bent gelijk gezien. Er zijn geen zekerheden op die afstand. Of je moet Popov heten zo'n 16 jaar terug.
Daar komen de doping beschuldigingen weer.quote:De trainer van de Poolse zwemster Otylia Jedrzejczak, Pawel Slominski, verklaarde dat de prestaties van de Chinese zwemsters tijdens de Olympische finale van de 200m vlinderslag in Peking "irrationeel" waren. Hij insinueerde dat ze gedopeerd zouden kunnen zijn.
Goud en zilver
De Chinese zwemsters Liu Zige et Jiao Liuyang, tot nog toe onbekend, behaalden de twee eerste plaatsen, voor de Australische Jessicah Schipper. Ze verwezen de olympische kampioen van Athene, Otylia Jedrzejczak terug naar de vierde plaats.
"Irrationeel"
"De prestatie van de twee Chinese zwemsters is irrationeel", vertelde de Pool Pawel Slominski aan de verzamelde media. "Ik wil mij niet uitspreken over hoe het gebeurd is. Liu Zige heeft nooit ergens gezwommen en kwam naar de Spelen met een tijd van 2:08.08. Nu zwemt ze over vier lengten bijna vier seconden sneller. Nu wil ik rustig zien hoe ze evolueren. Ze zullen aan wedstrijden moeten deelnemen buiten China, onder meer aan de wereldkampioenschappen in Rome (in 2009)." (belga/dea)
Tja, ik kan het me wel voorstellen... fucking 4 seconden sneller ineens... ik zou ook rare dingen gaan denken...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Daar komen de doping beschuldigingen weer.
Oh ja, Fania Halkia.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Leatherface het volgende:
Doet me denken aan de Griekse hordenloopster vier jaar terug. Hoe heet ze ook alweer?
Dat ze als eerste keert op de 100 komt doorgaans gewoon door de (verkeerde) opbouw. Op het WK 2007 had ze de op een na traagste laatste 50 meter, in 2005 zelfs de langzaamste.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me geen wedstrijd meer heugen waarbij ze niet als eerste bij het keerpunt was de laatste paar jaren... haar basissnelheid is het grootst... ze verliest het nog wel eens op inhoud
Electrical Stormquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:10 schreef gbert48 het volgende:
wie weet welk nummer van u2 gebruikt werd bij de videopresentatie van pieter van de hogenband bij nos sportprogramma op donderdagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |