Ik doe niet aan stages, gewoon de volle verantwoordelijkheid! Als je verdomme al 8 jaar rondloopt op FOK moet je niet janken over dat je nog een groentje bent. 1 dag wennen aan de knopjes is genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ah, jullie zijn op zoek naar een stagiaire?
Is inderdaad niet dreigen nee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees maar: [KLB Bagger SC#389] Takeru ''The Tsunami'' Kobayashi!
Ah joh, hij was nog maar ruim 8 uur open.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Waar staat dat het mag dan?
Of denk je serieus dat we constant aanwezig zijn?
Nu niet gaan jankzakken om je gelijk te halen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ah joh, hij was nog maar ruim 8 uur open.
Jullie zeggen dat tegen iedereen, misschien zit er wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nu niet gaan jankzakken om je gelijk te halen.
Dat je een jankzak bent of dat wij niet 24/7 online zijn? Of denk je echt dat wel ALLE topics doorspitten?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jullie zeggen dat tegen iedereen, misschien zit er wel een kern van waarheid in.
Ik zie in 2 seconde postmortem als topic starter zijn, dat zou al genoeg moeten zijn om het topic te sluiten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je een jankzak bent of dat wij niet 24/7 online zijn? Of denk je echt dat wel ALLE topics doorspitten?
Als je bij het sluiten van topics kijkt naar de TS, dan ben je niet modwaardig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zie in 2 seconde postmortem als topic starter zijn, dat zou al genoeg moeten zijn om het topic te sluiten.
Ja, zo kan ik ook bij jou doen etc etc.. Als je echt die kant op wil, mij heb je er niet mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zie in 2 seconde postmortem als topic starter zijn, dat zou al genoeg moeten zijn om het topic te sluiten.
Mijn topics zijn ook echt te vergelijken met die van postmortum jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook bij jou doen etc etc.. Als je echt die kant op wil, mij heb je er niet mee.
Dan nog mag je niet denken dat het automatisch bagger is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn topics zijn ook echt te vergelijken met die van postmortum ja. Maar de naam postmortum zou in ieder geval wel een belletje moeten doen rinkelen om gelijk ff te kijken of het topic iets is.
Laat andere topics dan ook gewoon wegzakken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:03 schreef Biogarde het volgende:
Je bent nu zoekende Ananas..
Je mag best mekkeren over topics die door ons gezien zijn (bijvoorbeeld als we een reactie hebben gedaan) en die hebben we bijvoorbeeld opengelaten terwijl het bagger is. Maar mocht je dan niet je gelijk krijgen/vastlopen/weet ik 't, dan moet je niet gaan zoeken naar topics die open zijn, maar niet door ons gezien zijn terwijl ze dicht hadden moeten zijn. Ik ga toch echt niet iedere rode map door zitten spitten op een uitspraak die jou niet aanstaat.
TIP: Zakt vanzelf weg, komt goed. Iedereen blij
Dat was ook expres overdreven van mij maar 9 van zijn 10 topics gaan terecht op slot, dan zou ik gelijk een topic van hem lezen als ik het zie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan nog mag je niet denken dat het automatisch bagger is.
Nee, want die worden door ons gezien en gesloten. Maar zoals ik al zei; we zijn niet 24/7 online en we zien niet alles. Kan wel, maar dan moeten jullie minder troep openen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat andere topics dan ook gewoon wegzakken.
Jawohl Ananas, maar IK ZIE NIET ALLES!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was ook expres overdreven van mij maar 9 van zijn 10 topics gaan terecht op slot, dan zou ik gelijk een topic van hem lezen als ik het zie.
Dagquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
Maarja, jullie zullen net als de vorige keer wel weer tot inkeer komen
Tot over een paar maanden als Juup mod af is
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als je bij het sluiten van topics kijkt naar de TS, dan ben je niet modwaardig.
Is die boswachterdude er nog?quote:
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nlquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:33 schreef Sackboy het volgende:
Hier nog wat topicdiarree
Kan de TS geband worden?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nl
Ik heb geen e-mailquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nl
Mooi, eindelijk van die bagger af.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
Maar ik zal wel weer KLB ene paar maandjes boycotten, de vorige keer kreeg ik ook gelijk
Done.quote:
Whehe haal ff dat slotje deraf van dat neger topic van mij.. is namelijk pure waarheid.. kan je zelfs aanwijzen welk steegje vriendquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een feest hier. Lol.
Kan me herrinderen dat jij ook zo'n schrijfstijl had... beetje jammer... mja als zelfs waar gebeurde topics niet meer mogen.. saai forum ist geworden..quote:Nee. Dan heb je het zo geschreven dat het ongeloofwaardig is, want het is bagger. Ohja de reacties ook. @ yvonne : Ja ik ben er nog ja. Waar was jy de afgelopen maand?
Zie het als de 2e kamer. Partijprogramma's zijn mooi in aanloop naar een verkiezing, maar soms moet je water bij de wijn doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:30 schreef Emimich het volgende:
Bossie, hoe heb jij je tot nu toe eindelijk kunnen onderscheiden van de andere moderators naar aanleiding van je verkiezingsbeloftes over verandering, KLB-cultuur etc.?
Jongen.....quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Kan me herrinderen dat jij ook zo'n schrijfstijl had... beetje jammer... mja als zelfs waar gebeurde topics niet meer mogen.. saai forum ist geworden..
Het was geen bagger want het was echt gebeurtquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongen.....
Ik ben de laatste die goede zelfverzonnen topics zou sluiten. Maar dit was gewoon bagger tot en met en ook de reacties lieten te wensen over. Als een topic echt leuk is gooi ik hem niet op slot hoor. Deze dus wel.
Serieuze vraag deepart, als jij van te voren al weet dat wij het topic gaan sluiten, waarom maak jij het dan aan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef deepart het volgende:
[..]
mja als jij hem niet op slot gooit is het wel een van je collega modjes..
Goeie vraag.. kan ik inderdaad beter niet meer doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Serieuze vraag deepart, als jij van te voren al weet dat wij het topic gaan sluiten, waarom maak jij het dan aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |