Met zijn leeftijd wordt dat gewoon tot zijn 70ste werken, maar hij verdient straks bakken met geld als dj en stopt gewoon op zijn 40ste, de rest is dan gewoon hobby.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 15 jaar !! dan hoef je nog maar 50(!) jaar te werken en dan mag je met pensioen.. Als het tegen die tijd nog bestaat.
Ik denk dat Riccardo daar direct voor zou tekenen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Met zijn leeftijd wordt dat gewoon tot zijn 70ste werken, maar hij verdient straks bakken met geld als dj en stopt gewoon op zijn 40ste, de rest is dan gewoon hobby.
nog steeds niet erg want is niet viva la vidaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat Riccardo daar direct voor zou tekenen.![]()
Aha, toch nog de Violet HIl van Coldplay..
Oja, het ging natuurlijk om Viva La Vida *oeps*.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog steeds niet erg want is niet viva la vida
Bij mijn weten niemand i.v.m. Lowlands.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
De grote vraag is nu trouwens: Wie gaat er a.s. vrijdagavond Ekstra Weekend doen? Nog een keer Domien of toch iemand anders?
Ohja, da's waar ook! Even vergeten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mijn weten niemand i.v.m. Lowlands.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeker met je broekkont op je knieen hangent
Toch knap dat Pete ff wat tijd vrij kon maken van het snuiven om deze plaat op te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Ah, Delivery. Het enige nummer van Babyshambles da'k het aanhoren waard vind.
Was jij dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
*"God save the queen, she ain't no human being" meebrult*
Wat voor een nacht?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh hoort shakira en nelly en denkt "oeh, het wordt weer zo'n nacht..."
* WebHawkjuh gaat toch nog maar even niet pitten
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet.quote:
Jeweets, een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet.
Ah, zo'n nacht waarvan ik dacht dat ik em nooit beleven zou.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jeweets, een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied...
Maar vannacht beleef ik hem met jou domien!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, zo'n nacht waarvan ik dacht dat ik em nooit beleven zou.
Dronken cameraman in actie op de webcam (http://www.3fmfan.nl/page/webcam)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:29 schreef Piles het volgende:
Is 3FM nog wat op het moment, of zal ik morgenochtend/middag maar weer inschakelen?
Ik ben dus niet de enige die dat dacht te horen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef Sersjee het volgende:
Zei ze nou "toen we 14 waren, op de basisschool"?!
Als je denkt dat je met je 14e nog op de basisschool zit, dan zat je er waarschijnlijk ook nog op je 14equote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef Sersjee het volgende:
Zei ze nou "toen we 14 waren, op de basisschool"?!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je met je 14e nog op de basisschool zit, dan zat je er waarschijnlijk ook nog op je 14e
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je met je 14e nog op de basisschool zit, dan zat je er waarschijnlijk ook nog op je 14e
Ik dacht al "wat ruik ik?"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Dit is trouwens kerstmuziek...
Waren zij dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht al "wat ruik ik?"
Maar dat waren dus dennenaalden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik was van plan om naar bed te gaan, maar nou lees ik net dat de hockeydames over 50 minuten al moeten spelen...
Erg verleidelijk, maar ik ga toch maar naar bed. Dan moet ik maar over Ellen, Naomi, Fatima, Sophie en al die andere leuke hockeydames dromen.
* WebHawkjuh stemt vast afquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik was van plan om naar bed te gaan, maar nou lees ik net dat de hockeydames over 50 minuten al moeten spelen...
Erg verleidelijk, maar ik ga toch maar naar bed. Dan moet ik maar over Ellen, Naomi, Fatima, Sophie en al die andere leuke hockeydames dromen.
We hebben ook gewoon een quoteknop hoorquote:
Waar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon een quoteknop hoor
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo, daar moet je wel even mee vooruit kunnen
Te gek man, hoe kan ik je ooit bedankenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo. Die wel
Nou, met een shotje van de playlistquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Te gek man, hoe kan ik je ooit bedanken
Laten ze dat wel eens zien?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nou, met een shotje van de playlist
Oh, staat dat erquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:16 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen dus Melissa Etheridge en Vanessa Carlton.
quote:
Zouden ze soms meelezen?quote:
Oh, toch welquote:
Wel slaapfokken. Hoe denk je anders dat ik de hele nacht door kan blijven posten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
Kun je nu ook al smsen in je slaap
Ik loop achter![]()
Ik dacht door naar 3FM te luisterenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wel slaapfokken. Hoe denk je anders dat ik de hele nacht door kan blijven posten?
Weltrustequote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:iedereen.
even iets van energie opsparen voor de komende nacht
Lol, volgens mij heeft ie nu een schuif half open staanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
De dronken cameraman is overigens de_Stagiair
Meesterlijke screensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best prettig eigenlijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Vond het al zo vreemd, een vrouwelijke stem in de ochtend
Roos is idd niet verkeerd om naar te luisterenquote:
Over precies een week trouwens 25 jaar geleden dat Kerwin Duimeijer werd vermoord.quote:
en erg aardig aan de telefoonquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roos is idd niet verkeerd om naar te luisteren.
Totally agree.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
Dit is een stuk beter dan dat Zombie nummer van ze.
Dat wordt teveel gedraaidquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
Dit is een stuk beter dan dat Zombie nummer van ze.
Blijft cool!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Woei! Michael Jackson!
Antiroos, zonder kunstmatige toevoegingen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Roos op de radio zonder kunstlicht!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Roos op de radio zonder kunstlicht!
Kwestie van timen. Dalet heeft daar een hele mooie timer voor, alleen gebruikt niemand hem, zo lijkt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de muziekredactie zelf slaagt er ook niet in om de platen tussen twee reclameblokken te proppen![]()
.
Goedemorgenquote:
Ik hoop zó dat het "ik heb jeuk aan m'n ballen" o.i.d. betekentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie titel ook: Inni Mer Syngur Vitleysingur.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat het "ik heb jeuk aan m'n ballen" o.i.d. betekent
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh: "Within me a lunatic sings"
Binnenkort dus 3 Starbucks-vestigingen op fietsafstand hiervandaan (Schiphol, Schiphol en Amsterdam).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed nieuws voor een bepaalde 3FM-dj: http://www.molblog.nl/reacties.php/7402
Was wel grappig trouwens, had de radio nog even op Radio Olympia staan, daar draaiden ze Jackie Wilson Said van Dexy's midnight runners. Nummer afgelopen, zet hem naar 3FM, val ik in Save Ferrisquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was wel grappig trouwens, had de radio nog even op Radio Olympia staan, daar draaiden ze Jackie Wilson Said van Dexy's midnight runners. Nummer afgelopen, zet hem naar 3FM, val ik in Save Ferris
aha, ik zie een reltopic, leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:32 schreef borisz het volgende:
Mogge
Rozemarijn ipv Gerard Ekdom op 3FM
Als antiroos daar nou zelf ook es postquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, ik zie een reltopic, leuk
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als antiroos daar nou zelf ook es post.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.
"Ik mot em niet, heel die Veenstra niet" o.i.d.
edit: ah, hebbes!
Dat is humor jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Sirolf het volgende:
Zou Roos nou alle platen zelf hebben uitgezocht in de dubbel-rol van muziekredactie en DJ?
Ik denk dat die het te druk heeft met roken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als antiroos daar nou zelf ook es post.
* Sirolf ziet het al voor zich... Roos die de hele tijd om een bureau heen rent om van 'rol' te wisselen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan wel leuke situaties opleveren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*meldt*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van.Maar ieder zo zijn ding. Er zijn ook mensen die C&S goed vinden
De_Stagiair weer achter de knoppen?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom ken ik dit queen-nummer nog niet?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom ken ik dit queen-nummer nog niet?
Nope, dit keer niet. Mijn werkdag begint vandaag pas als Bart Arens de ether domineertquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De_Stagiair weer achter de knoppen?
Ah :-)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:12 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Nope, dit keer niet. Mijn werkdag begint vandaag pas als Bart Arens de ether domineert.
Ja, even spelen is altijd leuk. Maar ik was geen ongeleid losgeslagen projectiel, alles ging onder de bezinnende leiding van de knoppendraaier en schuiventrekker van dienstquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ah :-)
Volgens mij vermaakte je je vannacht wel met die videomenger
En deze.... is voor jou!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hi-haa! Thanks voor alle felicitaties, en de TT![]()
.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hi-haa! Thanks voor alle felicitaties, en de TT![]()
.
Ik vond het niet zo spannend eigenlijk. Misschien kwestie van wenne.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roos is idd niet verkeerd om naar te luisteren.
Hij klopt iig niet helemaal meer nu het om 12.30 gebruikt wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:32 schreef cosmick het volgende:
Waar komt die "wake up in the morning" ook al weer uit in die jingle?
Tja, maar om voor 8 uitzendingen een 10 jaar oude jingle te gaan verbouwen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij klopt iig niet helemaal meer nu het om 12.30 gebruikt wordt
haha ja idd. "die plaat kan overdag echt niet hoor" en dan de plaat er gewoon tussen zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet het al voor zich... Roos die de hele tijd om een bureau heen rent om van 'rol' te wisselen...
Dit was ook een mooie topickiller van Michiel:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, hij had het beloofd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef broer het volgende:
Zou Stenders erg boos zijn op Michiel omdat hij tot nu toe nog geen enkele keer Elbow heeft gedraaid?
Elbow? Hij zou toch Weezer draaien?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef broer het volgende:
Zou Stenders erg boos zijn op Michiel omdat hij tot nu toe nog geen enkele keer Elbow heeft gedraaid?
meesterlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit was ook een mooie topickiller van Michiel:
Wouter v d Goes naar q-music
Volgens mij hadden we toen nog niet door dat het de 'echte' was
Direct ook het hele topic stilquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geweldig, die kende ik nog niet.
Michiel de technicus inderdaad, Michiel de presentator is te druk met lullen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:21 schreef gerbenp het volgende:
Oh, Michiel zit denk ik weer te spelen met de VideoMerger.
Toen Michiel zich voor het eerst in het 3FM/Serious Request topic liet zien keek ik eens in z'n posthistorie, toe viel deze post wel opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geweldig, die kende ik nog niet.
Lang leve CTRL+Z (undo)!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit hier een hele serieuze poster te tekenen in photoshop. Schiet uit met mijn teken pen....![]()
Arnold Karaoke
Dus nu de vraag: "Welke Michiel?"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel de technicus inderdaad, Michiel de presentator is te druk met lullen.
Veenstra! Veenstra!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus nu de vraag: "Welke Michiel?".
Hey Feivel1, gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:39 schreef Feivel1 het volgende:
Hi Gerben!
Leuk dat je het 3FM topic inmiddels ook gevonden hebt.
Goud had erin gezeten, maar ja niet alles zit meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
Borisz nog niet langs geweest met het laatste nieuws?
Henk Grol heeft brons behaald bij judo in de categorie tot 100kg
thx.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:39 schreef Feivel1 het volgende:
Hi Gerben!
Leuk dat je het 3FM topic inmiddels ook gevonden hebt.
En 3FM deze week maar de 'allerlaatste' kaarten weggevenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:32 schreef Sirolf het volgende:
Toch best slim van Lowlands, er zijn VANDAAG nog 500 tickets in de verkoop gekomen!
Dit om de zwarthandel dwars te zitten.
http://lowlands.nl/news.php?page=386
Ze kunnen moeilijk zeggen "de op 500 na laatste kaarten".quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 3FM deze week maar de 'allerlaatste' kaarten weggeven.
Weet niet waar vandaan, maar zoek even de frequenties van onderweg opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:50 schreef gerbenp het volgende:
Zometeen een saaie autorit met m'n vader afleggen naar Papendrecht, ik weet nu al zeker dat ik 3FM aangooi in de auto..
Heb ik gelukkig weinig last van, de wijde omgeving hier heeft dekking vanuit Lopik (96.8FM).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet waar vandaan, maar zoek even de frequenties van onderweg op
Ik vergeet het altijd, en zodra we Zeeland uitrijden ben ik 3FM kwijt
De opper-lowlandsregelneef zei een tijdje geleden in MetMichiel ook nog dat er nog maar 1 actie kwam waarbij je kaarten kon krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En 3FM deze week maar de 'allerlaatste' kaarten weggeven.
Op onze autoradio zit zon ding dat ie automatisch zoekt naar het signaal van 3FMquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet waar vandaan, maar zoek even de frequenties van onderweg op
Ik vergeet het altijd, en zodra we Zeeland uitrijden ben ik 3FM kwijt
Die is leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet m'n request voor vanavond trouwens al...
Alleen dat stukje gepraat vind ik wat minder. Geen tijdloze klassieker verder, maar wel leukig!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die MH van Keane begin ik irritant te vinden. Irritante uithalen.
Ik vind hem stiekem best lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:26 schreef cosmick het volgende:
Jawel, Keane wordt zelfs nog leuker.
Ik vond het eerst helemaal niks. Maar sinds lange tijd weer een mega hit (imo) die niet verveeld aan het einde van de week...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op Lowlands gelukkig ook 96.8 ontvangst zie ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef Sirolf het volgende:
Heb ik gelukkig weinig last van, de wijde omgeving hier heeft dekking vanuit Lopik (96.8FM).
En anders moet je de 96.2 of 88.6 proberen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op Lowlands gelukkig ook 96.8 ontvangst zie ik
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:31 schreef Sersjee het volgende:
"Dat was van voor mijn tijd"?! De Tweede Wereldoorlog was ook voor jouw tijd!
Op zich wel fijn ja. Coldplee verveelde me al na 1 minuutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond het eerst helemaal niks. Maar sinds lange tijd weer een mega hit (imo) die niet verveeld aan het einde van de week...
Same here!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op zich wel fijn ja. Coldplee verveelde me al na 1 minuut.
Ik kan zo slecht tegen dat soort opmerkingen... Mensen met alleen interesse in het hier en nu vermijd ik als de pest.quote:
Thnxquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:35 schreef Sirolf het volgende:
En anders moet je de 96.2 of 88.6 proberen.
Mijn ervaring is dat de omgeving van Harderwijk het overgangsgebied is tussen de zenders en de ontvangst daar al jaren DRA-MA-TISCH is...
Ik ga toch voor Enter Sandman...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Goede uit je dip tip: Mee schreeuwen met RATM. Tenminste, hoop dat die wint.
Jammer dat deze van Gwen moet langs komen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet m'n request voor vanavond trouwens al...
Gewoon een dodelijk saaie plaat. Weinig boeiend enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oh is dat nu ?! ik ga direct kijken. Thanksquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:21 schreef borisz het volgende:
Hans, kijk je nog naar USA - Griekenland ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hits. (lees: WH is terug en een baan rijker)
Die heb ik gister al gehoord, vandaar de andere keuze...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Enter Sandman...
Hey, we zijn het niet eens met elkaar....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een dodelijk saaie plaat. Weinig boeiend enzo.
Het is Bartquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie heeft Paul Rabbering verbouwt? Hij klinkt zo vreemd...?
Wish I couldquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat zouden meer mensen moeten kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hits. (lees: WH is terug en een baan rijker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |