Met zijn leeftijd wordt dat gewoon tot zijn 70ste werken, maar hij verdient straks bakken met geld als dj en stopt gewoon op zijn 40ste, de rest is dan gewoon hobby.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Bijna 15 jaar !! dan hoef je nog maar 50(!) jaar te werken en dan mag je met pensioen.. Als het tegen die tijd nog bestaat.
Ik denk dat Riccardo daar direct voor zou tekenen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Met zijn leeftijd wordt dat gewoon tot zijn 70ste werken, maar hij verdient straks bakken met geld als dj en stopt gewoon op zijn 40ste, de rest is dan gewoon hobby.
nog steeds niet erg want is niet viva la vidaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik denk dat Riccardo daar direct voor zou tekenen.![]()
Aha, toch nog de Violet HIl van Coldplay..
Oja, het ging natuurlijk om Viva La Vida *oeps*.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog steeds niet erg want is niet viva la vida
Bij mijn weten niemand i.v.m. Lowlands.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
De grote vraag is nu trouwens: Wie gaat er a.s. vrijdagavond Ekstra Weekend doen? Nog een keer Domien of toch iemand anders?
Ohja, da's waar ook! Even vergeten...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mijn weten niemand i.v.m. Lowlands.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeker met je broekkont op je knieen hangent
Toch knap dat Pete ff wat tijd vrij kon maken van het snuiven om deze plaat op te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:47 schreef Sersjee het volgende:
Ah, Delivery. Het enige nummer van Babyshambles da'k het aanhoren waard vind.
Was jij dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
*"God save the queen, she ain't no human being" meebrult*
Wat voor een nacht?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh hoort shakira en nelly en denkt "oeh, het wordt weer zo'n nacht..."
* WebHawkjuh gaat toch nog maar even niet pitten
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet.quote:
Jeweets, een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet.
Ah, zo'n nacht waarvan ik dacht dat ik em nooit beleven zou.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jeweets, een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied...
Maar vannacht beleef ik hem met jou domien!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, zo'n nacht waarvan ik dacht dat ik em nooit beleven zou.
Dronken cameraman in actie op de webcam (http://www.3fmfan.nl/page/webcam)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:29 schreef Piles het volgende:
Is 3FM nog wat op het moment, of zal ik morgenochtend/middag maar weer inschakelen?
Ik ben dus niet de enige die dat dacht te horen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef Sersjee het volgende:
Zei ze nou "toen we 14 waren, op de basisschool"?!
Als je denkt dat je met je 14e nog op de basisschool zit, dan zat je er waarschijnlijk ook nog op je 14equote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef Sersjee het volgende:
Zei ze nou "toen we 14 waren, op de basisschool"?!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je met je 14e nog op de basisschool zit, dan zat je er waarschijnlijk ook nog op je 14e
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je met je 14e nog op de basisschool zit, dan zat je er waarschijnlijk ook nog op je 14e
Ik dacht al "wat ruik ik?"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Dit is trouwens kerstmuziek...
Waren zij dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht al "wat ruik ik?"
Maar dat waren dus dennenaalden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |