best prettig eigenlijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Vond het al zo vreemd, een vrouwelijke stem in de ochtend
Roos is idd niet verkeerd om naar te luisterenquote:
Over precies een week trouwens 25 jaar geleden dat Kerwin Duimeijer werd vermoord.quote:
en erg aardig aan de telefoonquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roos is idd niet verkeerd om naar te luisteren.
Totally agree.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
Dit is een stuk beter dan dat Zombie nummer van ze.
Dat wordt teveel gedraaidquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
Dit is een stuk beter dan dat Zombie nummer van ze.
Blijft cool!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Woei! Michael Jackson!
Antiroos, zonder kunstmatige toevoegingen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Roos op de radio zonder kunstlicht!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:49 schreef Sirolf het volgende:
Hee, Roos op de radio zonder kunstlicht!
Kwestie van timen. Dalet heeft daar een hele mooie timer voor, alleen gebruikt niemand hem, zo lijkt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de muziekredactie zelf slaagt er ook niet in om de platen tussen twee reclameblokken te proppen![]()
.
Goedemorgenquote:
Ik hoop zó dat het "ik heb jeuk aan m'n ballen" o.i.d. betekentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie titel ook: Inni Mer Syngur Vitleysingur.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat het "ik heb jeuk aan m'n ballen" o.i.d. betekent
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh: "Within me a lunatic sings"
Binnenkort dus 3 Starbucks-vestigingen op fietsafstand hiervandaan (Schiphol, Schiphol en Amsterdam).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed nieuws voor een bepaalde 3FM-dj: http://www.molblog.nl/reacties.php/7402
Was wel grappig trouwens, had de radio nog even op Radio Olympia staan, daar draaiden ze Jackie Wilson Said van Dexy's midnight runners. Nummer afgelopen, zet hem naar 3FM, val ik in Save Ferrisquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was wel grappig trouwens, had de radio nog even op Radio Olympia staan, daar draaiden ze Jackie Wilson Said van Dexy's midnight runners. Nummer afgelopen, zet hem naar 3FM, val ik in Save Ferris
aha, ik zie een reltopic, leukquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:32 schreef borisz het volgende:
Mogge
Rozemarijn ipv Gerard Ekdom op 3FM
Als antiroos daar nou zelf ook es postquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, ik zie een reltopic, leuk
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als antiroos daar nou zelf ook es post.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.
"Ik mot em niet, heel die Veenstra niet" o.i.d.
edit: ah, hebbes!
Dat is humor jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Sirolf het volgende:
Zou Roos nou alle platen zelf hebben uitgezocht in de dubbel-rol van muziekredactie en DJ?
Ik denk dat die het te druk heeft met roken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als antiroos daar nou zelf ook es post.
* Sirolf ziet het al voor zich... Roos die de hele tijd om een bureau heen rent om van 'rol' te wisselen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan wel leuke situaties opleveren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*meldt*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van.Maar ieder zo zijn ding. Er zijn ook mensen die C&S goed vinden
De_Stagiair weer achter de knoppen?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom ken ik dit queen-nummer nog niet?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom ken ik dit queen-nummer nog niet?
Nope, dit keer niet. Mijn werkdag begint vandaag pas als Bart Arens de ether domineertquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De_Stagiair weer achter de knoppen?
Ah :-)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:12 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Nope, dit keer niet. Mijn werkdag begint vandaag pas als Bart Arens de ether domineert.
Ja, even spelen is altijd leuk. Maar ik was geen ongeleid losgeslagen projectiel, alles ging onder de bezinnende leiding van de knoppendraaier en schuiventrekker van dienstquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ah :-)
Volgens mij vermaakte je je vannacht wel met die videomenger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |