En deze.... is voor jou!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hi-haa! Thanks voor alle felicitaties, en de TT![]()
.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hi-haa! Thanks voor alle felicitaties, en de TT![]()
.
Ik vond het niet zo spannend eigenlijk. Misschien kwestie van wenne.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roos is idd niet verkeerd om naar te luisteren.
Hij klopt iig niet helemaal meer nu het om 12.30 gebruikt wordtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:32 schreef cosmick het volgende:
Waar komt die "wake up in the morning" ook al weer uit in die jingle?
Tja, maar om voor 8 uitzendingen een 10 jaar oude jingle te gaan verbouwen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij klopt iig niet helemaal meer nu het om 12.30 gebruikt wordt
haha ja idd. "die plaat kan overdag echt niet hoor" en dan de plaat er gewoon tussen zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet het al voor zich... Roos die de hele tijd om een bureau heen rent om van 'rol' te wisselen...
Dit was ook een mooie topickiller van Michiel:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net als Michiel een keer in een klaagtopic over de Freaknacht.
"Ik mot em niet, heel die Veenstra niet" o.i.d.
edit: ah, hebbes!
Daar zeg je wat, hij had het beloofd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef broer het volgende:
Zou Stenders erg boos zijn op Michiel omdat hij tot nu toe nog geen enkele keer Elbow heeft gedraaid?
Elbow? Hij zou toch Weezer draaien?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef broer het volgende:
Zou Stenders erg boos zijn op Michiel omdat hij tot nu toe nog geen enkele keer Elbow heeft gedraaid?
meesterlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit was ook een mooie topickiller van Michiel:
Wouter v d Goes naar q-music
Volgens mij hadden we toen nog niet door dat het de 'echte' was
Direct ook het hele topic stilquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geweldig, die kende ik nog niet.
Michiel de technicus inderdaad, Michiel de presentator is te druk met lullen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:21 schreef gerbenp het volgende:
Oh, Michiel zit denk ik weer te spelen met de VideoMerger.
Toen Michiel zich voor het eerst in het 3FM/Serious Request topic liet zien keek ik eens in z'n posthistorie, toe viel deze post wel opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geweldig, die kende ik nog niet.
Lang leve CTRL+Z (undo)!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zit hier een hele serieuze poster te tekenen in photoshop. Schiet uit met mijn teken pen....![]()
Arnold Karaoke
Dus nu de vraag: "Welke Michiel?"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel de technicus inderdaad, Michiel de presentator is te druk met lullen.
Veenstra! Veenstra!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus nu de vraag: "Welke Michiel?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |