Inderdaad. Als jij niet overal mag racen, hoeft papier ook niet overal te kunnen roken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:54 schreef The_End het volgende:
Ik wil gewoon op de weg rondracen! Wie ben jij om te vertellen dat ik dat niet mag!?!?!? Als je er last van hebt, dan moet je maar ergens anders heen gaan!! Er zijn genoeg wegen waar niet geraced wordt!
Als jij de enige bent dan kan je uiteraard gewoon lekker gas geven. Maar je moet niet onderschatten hoeveel undercover schurken er op de weg rijden en soms heb je ook van die apen die gewoon een uniform aan hebben, maar rijden dan alsnog in een onopvallende auto.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Jaja, en als er niemand bij een kruispunt is, behalve ik, dan zitten ze zeker verstopt.
Erg vervelend dat TBS's ook internet hebben...
Ik heb nog geen overtreders gezien, maar waar moet je die aangifte doen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
zojuist mijn eerste aangifte van een bedrijf in overtreding de deur uit gedaan
http://fs2.formdesk.com/v(...)_sport_kunst_cultuurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb nog geen overtreders gezien, maar waar moet je die aangifte doen?
Oh oh, heb je die arme dappere verzetsstrijdertjes aangegeven bij de grote gemene bezetter? Dat vindt een kleine minderheid niet lief hoor!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
Jij bent echt niet helemaal lekker in je bovenkamertje he...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:02 schreef JohnDope het volgende:
Als jij de enige bent dan kan je uiteraard gewoon lekker gas geven. Maar je moet niet onderschatten hoeveel undercover schurken er op de weg rijden en soms heb je ook van die apen die gewoon een uniform aan hebben, maar rijden dan alsnog in een onopvallende auto.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gastenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helemaal lekker in je bovenkamertje he...
Je vind het dus een goed idee als anderen (niet-rokers bijvoorbeeld) al jouw vrijheden afpakken en stap voor stap voor de rest van je leven bepalen wat jij doet en hoe? Ok, jij bent vanaf nu mijn persoonlijke slaaf. Ik verwacht je vanavond om 17.00uur op station Ede-centraal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Alleen vanuit jouw perspectief.
We zijn het eens. Ik hoef ook niet overal te roken, maar wel in mijn kroeg of club. Jij kiest ervoor om daar heen te gaan om mij dwars te zitten. En als je dat niet doet is er geen enkele reden om mij te verbieden te roken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Als jij niet overal mag racen, hoeft papier ook niet overal te kunnen roken.
Als hij graag wil roken, begint hij maar een rookkroeg, met zelfbediening, zonder DJ en zonder uitsmijter. Gewoon een Jukebox en zelf je pilsje tappen. Die gekke Eindhovenaar heeft het voorbeeld al gegeven.
En dan kan hij daar gaan zitten paffen, met alle andere verslaafden. Ik zie het probleem eigenlijk niet zo.
Je bent dus tegen alle wetten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je vind het dus een goed idee als anderen (niet-rokers bijvoorbeeld) al jouw vrijheden afpakken en stap voor stap voor de rest van je leven bepalen wat jij doet en hoe? Ok, jij bent vanaf nu mijn persoonlijke slaaf. Ik verwacht je vanavond om 17.00uur op station Ede-centraal.
Nee, maar ik begrijp dat ik niet eenzijdig iemand anders vrijheden kan afpakken. En jij bekijkt het allen vanuit je eigen egoïstische wereldje en denkt dat je geen last hebt van je eigen argumenten.quote:
Omdat iedereen, ten alle tijde, alle horecagelegenheden in moet kunnen gaan, zonder geconfronteerd te worden met rook.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1186332/1/100#60819877]donderdag 14 augustus 2008 @Maartena
Deze vraag heb ik je al vaker gesteld maar antwoord bleef altijd uit en je blijft maar met het volksgezondheid aspect komen maar hoe kan die in het geding zijn als mensen er vrijwillig voor kiezen om in een rokerige ruimte te ontspannen of te werken? eker als je al potentiele bezoeker van te voren gewaarschuwd bent dat dit risico aanwezig is zoals in Spanje en Portugal het geval is
Ik ben wel voorstander van het (dan al niet prive) gebruik van drugs inderdaad. Maar ik heb wel problemen met bepaalde toedieningsmethoden, en dan met name die methode waar je stoffen in de fik voor moet steken.quote:dan is het helemaal een non-argument en als voorstander van legalisering van alle drugs zoals je beweert te zijn kan ik me niet voorstellen dat je daar wat op tegen zou kunnen hebben.
Waarom?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Omdat iedereen, ten alle tijde, alle horecagelegenheden in moet kunnen gaan, zonder geconfronteerd te worden met rook.
Maar ze mogen wel naar het circuit komen om te kijken naar de race, en zich te vermaken. Alleen op bepaalde plekken op dat circuit is het gevaarlijk om rond te lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, die moeten niet op dat circuit gaan rondrennen nee. Als je wilt rondrennen moet je daarvoor iemand opzoeken die een plek om rond te rennen uitbaat.
Precies, dat vraag ik me ook af. Waarom moet je perse elke kroeg in kunnen zonder met rook geconfronteerd te worden?quote:
Ze hebben mijn vrijheid om 180 te mogen rijden ook afgepakt! Waar was je toen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, maar ik begrijp dat ik niet eenzijdig iemand anders vrijheden kan afpakken. En jij bekijkt het allen vanuit je eigen egoïstische wereldje en denkt dat je geen last hebt van je eigen argumenten.
17.00uur!
Houzee!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
Dat hoeft niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Omdat iedereen, ten alle tijde, alle horecagelegenheden in moet kunnen gaan, zonder geconfronteerd te worden met rook.
Dat personeel rookt zelf.quote:
Wat betreft "ontspannen in een rokerige ruimte", dat kan prima in de rokersruimte. Het hoeft toch niet perse onder de neus van werkend personeel?
Je hebt met je onzinnige linkjes nog steeds niet bewezen dat tabaksrook zo schadelijk is.quote:
Verder is tabaksrook zo vergiftigend dat ik er totaal geen problemen mee heb dat dit van zoveel mogelijk lokaties geweerd wordt. Als je echt zo graag jezelf, en je directe omgeving wilt vergiftigen dan doe je dat maar thuis. De wet heeft voor de rokers voldoende uitzonderingen om toch nabij/in de horeca vergif te verbranden als je echt niet zonder die troep kan, in de vorm van een rookruimte.
[..]
Off topic. Drugs, en daarmee ook roken, gaat over vrije keuze. En als mensen er voor kiezen om in een kroeg drugs te gebruiken moet dat net zo goed kunnen als een mislukte amerikaan die naar een rookloze sportsbar (het idee alleen alquote:
Ik ben wel voorstander van het (dan al niet prive) gebruik van drugs inderdaad. Maar ik heb wel problemen met bepaalde toedieningsmethoden, en dan met name die methode waar je stoffen in de fik voor moet steken.
Nee, want die discussie verlies je weer.quote:
Nicotinegebruik is ook nog steeds legaal in de horeca. Als je je niet helemaal kunt voorstellen waarom ik iets tegen de verbrandingsmethode, waarmee je deze drug en de schadelijke chemicaliën ook verspreid over de longen van alle andere bezoekers, dan heb je nog steeds een plaat voor je kop met betrekking tot meeroken, en daar ga ik niet weer aan beginnen.
Ga jij maar naar buiten met je rare eisen. Rokers willen gewoon roken aan/in de bar. En jij gaat maar lekker in je sportsbar zitten.quote:
Als je perse nicotine wil gebruiken in de horeca, dan heb ik er geen enkel probleem mee als je dat doet met pillen, kauwgom, pleisters en nicotinedrankjes. Zolang je maar niet een zooitje met chemicaliën verrijkte tabak in de fik gaat zitten steken, dat doe je maar gewoon buiten.
Vrijheid van beweging zonder geconfronteerd te worden met de verbranding van giftige stoffen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |