abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:34:54 #141
3542 Gia
User under construction
pi_60827420
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus concurrentie is een onzin-argument. Dank je wel Gia.
HUH??? Ik zeg toch dat alle rokers dan naar die ene rookkroeg gaan. Dus concurrentie is geen onzin. Als je eenmanszaakjes toestaat hun klanten te laten roken, loopt iedereen daarnaartoe. Dan is het al gauw geen eenmanszaak meer. Oftewel: rookkroegen (eenmanszaken) laten bestaan naast niet-rookkroegen (alle kroegen met personeel) zorgt dat de laatsten hun klanten kwijtraken en personeel moeten ontslaan.
Als alle kroegen rookvrij zijn, maakt het voor de klant niet uit en gaan ze gewoon naar hun 'eigen' kroeg. Uitgaan doen ze toch wel. Ik zie geen teruggang, ieg.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:35:27 #142
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60827436
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, alle verboden worden overtreden. Er rijden ook nog steeds mensen door het rode licht.
Sommige zaken zijn gewoon niet te controleren. Althans niet voortdurend. Als jij eruit gepikt wordt, heb je pech en kun je gepakt worden. Dat werkt bij de belastingdienst ook zo.
Sommige regels verslechteren de maatschappij alleen maar.
quote:
AMSTERDAM - Het ‘zerotolerancebeleid’ voor drugs op grote dancefestivals leidt tot ‘kamikazegebruik’. Bezoekers nemen al vóór de ingang een grotere hoeveelheid aan genotmiddelen in dan normaal. Dat zegt Charles Dorpmans van Novadic-Kentron, een instelling voor verslavingszorg in Noord-Brabant.

Ook zouden bezoekers grotere gezondheidsrisico’s nemen. Als zij zich door de drugs niet goed voelen, melden de gebruikers zich minder snel bij een EHBO-post. ‘Ze zijn vaak bang om opgepakt te worden’, zegt Dorpmans, die op dancefeesten voorlichting geeft over drugs.

Een VU-promovendus die onderzoek doet naar drugsgebruik bij dancefeesten is het met Dorpmans eens. De promovendus, Jan Krul, onderzoekt sinds 1995 drugsgerelateerde incidenten. ‘Die liepen de afgelopen jaren dankzij goede voorlichting juist terug. Ik ben bang dat het ingevoerde zerotolerancebeleid die dalende lijn zal doorkruisen.’

Het is een cultureel gegeven dat op dancefeesten drugs worden gebruikt, zegt Krul. ‘Vanuit gezondheidsoverwegingen is een zerotolerancebeleid echt onzin.’

Zorgen over de gezondheid zijn volgens Dorpmans van Novadic-Kentron niet de voornaamste reden waarom gemeente, politie en justitie vaker kiezen voor een zerotolerancebeleid. ‘Het heeft alles te maken met de uitstraling naar buiten toe. Op zulke grootschalige evenementen scoort de politie gemakkelijk publiciteit.’
Regels zijn regels is geen argument in een discussie. Sommige regels zijn gewoon slecht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:36:32 #143
3542 Gia
User under construction
pi_60827462
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als je door rood rijdt word jij keurig netjes geflitst door Vadertje Staat.
Ja, want bij elk stoplicht in Nederland staat een flitspaal!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:36:32 #144
pi_60827463
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:34 schreef Gia het volgende:

[..]

HUH??? Ik zeg toch dat alle rokers dan naar die ene rookkroeg gaan. Dus concurrentie is geen onzin. Als je eenmanszaakjes toestaat hun klanten te laten roken, loopt iedereen daarnaartoe. Dan is het al gauw geen eenmanszaak meer. Oftewel: rookkroegen (eenmanszaken) laten bestaan naast niet-rookkroegen (alle kroegen met personeel) zorgt dat de laatsten hun klanten kwijtraken en personeel moeten ontslaan.
Als alle kroegen rookvrij zijn, maakt het voor de klant niet uit en gaan ze gewoon naar hun 'eigen' kroeg. Uitgaan doen ze toch wel. Ik zie geen teruggang, ieg.
Nee, hier lul je je niet uit.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:37:30 #145
3542 Gia
User under construction
pi_60827483
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus als het personeel van een kroeg even stopt met werken mag iedereen een peuk opsteken, dank je wel Gia.
Het personeel mag dan roken ja, maar niet op de werkplek. Dat mag die thuiswerkster, officieel, ook niet.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:38:39 #146
3542 Gia
User under construction
pi_60827513
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, hier lul je je niet uit.
Sorry, ik denk dat jij degene bent die niet begrijpend kan lezen. Valt met jou sowieso al niet te discussieren, met je rare vergelijkingen en domme verdraaiingen.
pi_60827518
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, want bij elk stoplicht in Nederland staat een flitspaal!!
Nee, maar op de plaatsen dat er geen flitspaal staat, is er altijd wel een smeris in de buurt die even je kenteken noteert.
En straks met die kilometerheffing kunnen ze wel overal en altijd bepalen waar een bestuurder is, dus dan kunnen ze ook bepalen of iemand oor rood rijdt, te hard rijdt, vreemd gaat, etc.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:39:16 #148
pi_60827532
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft de niet-roker en de anti-roker helemaal niks gedaan. De regering stelt het in en er is verder aan niemand gevraagd wat hij/zij daarvan vindt. Ook niet aan de niet- of antirokers.
Dus je schuift de verantwoordelijkheid af? Lekker hypocriet weer.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:40:30 #149
pi_60827567
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Het personeel mag dan roken ja, maar niet op de werkplek. Dat mag die thuiswerkster, officieel, ook niet.
Dan noemen we een kroeg tijdens de pauzes ook "geen werkplek"
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:42:21 #150
3542 Gia
User under construction
pi_60827602
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee, maar op de plaatsen dat er geen flitspaal staat, is er altijd wel een smeris in de buurt die even je kenteken noteert.
Goh! Echt waar? Waarom zie ik die dan nooit bij de stoplichten hier in de buurt?

Kom op, je weet best dat dit onzin is. Er rijden dagelijks duizenden mensen door het rood die er mee wegkomen. Waar flitspalen in werking zijn, hoor je netjes op de radio, dus daar houden mensen zich in. Mensen overtreden alle wetten die er maar zijn, zolang ze er mee wegkomen: Te hard rijden, zonder gordel om rijden, door rood rijden, de belastingdienst voor enkele tientjes lichten, enz.....
Komt nu bij: Stiekem roken op de thuiswerkplek, want daar wordt hoogst zelden tot niet gecontroleerd.
Nog zo één: Roken op de wc, in de kroeg. Oh oh, wat zijn wij slim!!!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:42:43 #151
pi_60827608
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Sorry, ik denk dat jij degene bent die niet begrijpend kan lezen. Valt met jou sowieso al niet te discussieren, met je rare vergelijkingen en domme verdraaiingen.
Helemaal niet. De anti-rokers begrijpen niet hoe hypocriet ze met hun argumenten omgaan. .
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:43:03 #152
3542 Gia
User under construction
pi_60827615
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan noemen we een kroeg tijdens de pauzes ook "geen werkplek"
Een kroeg is zelfs na sluitingstijd nog wel een werkplek, oen.

Trouwens, wie is 'we'? De rokers?
pi_60827629
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Goh! Echt waar? Waarom zie ik die dan nooit bij de stoplichten hier in de buurt?
Omdat die smeris heel vaak undercover zijn.
quote:
Kom op, je weet best dat dit onzin is. Er rijden dagelijks duizenden mensen door het rood die er mee wegkomen. Waar flitspalen in werking zijn, hoor je netjes op de radio, dus daar houden mensen zich in. Mensen overtreden alle wetten die er maar zijn, zolang ze er mee wegkomen: Te hard rijden, zonder gordel om rijden, door rood rijden, de belastingdienst voor enkele tientjes lichten, enz.....
Komt nu bij: Stiekem roken op de thuiswerkplek, want daar wordt hoogst zelden tot niet gecontroleerd.
Nog zo één: Roken op de wc, in de kroeg. Oh oh, wat zijn wij slim!!!
Zie het bewijs van de controlementaliteit van de Staat in zake kilometerheffing. Dus de controles op thuiswerkers zal ook extremer gaan worden.
Het controleren van de Burger gaat steeds een stapje en ze doen het zo langzaam dat het merendeel van de hoogopgeleide het ontgaat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:45:23 #154
3542 Gia
User under construction
pi_60827681
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En straks met die kilometerheffing kunnen ze wel overal en altijd bepalen waar een bestuurder is, dus dan kunnen ze ook bepalen of iemand oor rood rijdt, te hard rijdt, vreemd gaat, etc.

Volgens mij gaat dat alleen maar over de grote wegen en niet binnen de bebouwde kom. En daar wordt toch wel erg veel door rood gereden.

Verder prima hoor. Hoe meer 'door rood en hardrijders' er gepakt worden, hoe beter.
pi_60827708
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat alleen maar over de grote wegen en niet binnen de bebouwde kom. En daar wordt toch wel erg veel door rood gereden.
Kilometerheffing is een systeem die een bestuurder 24/7 bespioneert, dus ook in de bebouwde kom.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:46:47 #156
pi_60827718
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Een kroeg is zelfs na sluitingstijd nog wel een werkplek, oen.
Dan veranderen we die regel toch gewoon? Dat schijnt heel eenvoudig te zijn, kijk maar naar het rookverbod.
quote:

Trouwens, wie is 'we'? De rokers?
Natuurlijk, voor jou hoeft het niet.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:47:33 #157
3542 Gia
User under construction
pi_60827735
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kilometerheffing is een systeem die een bestuurder 24/7 bespioneert, dus ook in de bebouwde kom.
Wat ik al zei: Prima toch? Des te veiliger. Overigens is vreemdgaan nog steeds niet verboden.
pi_60827782
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat ik al zei: Prima toch? Des te veiliger. Overigens is vreemdgaan nog steeds niet verboden.
Je zegt het goed, het is nog niet verboden, maar dat is een kwestie van tijd met al die religieuze fundamentalisten in dit land.

Tevens kunnen mensen die vreemd gaan wel goed gechanteerd worden dmv die kilometerheffing gegevens.
pi_60827822
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef JohnDope het volgende:
Omdat die smeris heel vaak undercover zijn.
Jaja, en als er niemand bij een kruispunt is, behalve ik, dan zitten ze zeker verstopt.

Erg vervelend dat TBS's ook internet hebben...
pi_60827885
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat gaat mij anders heel goed af, leven en laten leven.
Alleen vanuit jouw perspectief.
quote:
Dat gaat ook heel goed. Ik denk namelijk niet alleen aan mijn eigenbelang en ik probeer ook niet voor anderen te bepalen wat ze wel en niet zouden moeten willen. Rekening houden met anderen begint met het respecteren van de vrije wil van de ander.
Dat doe je wel; je vind alleen van niet.
quote:
Overal kan niet, maar als jij een uitbater van een circuit bereid vind om jou daar toe te laten mag je het proberen.
Ik wil gewoon op de weg rondracen! Wie ben jij om te vertellen dat ik dat niet mag!?!?!? Als je er last van hebt, dan moet je maar ergens anders heen gaan!! Er zijn genoeg wegen waar niet geraced wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')