abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:17:01 #121
3542 Gia
User under construction
pi_60825503
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is allemaal leuk en aardig, maar als ze dit willen kunnen controleren, moet de staat toch weer de ouderwetse Stasi methoden gaan toepassen, want anders ontspringt deze doelgroep de dans en dat valt politiek gezien niet te rijmen.
Tja, alle verboden worden overtreden. Er rijden ook nog steeds mensen door het rode licht.
Sommige zaken zijn gewoon niet te controleren. Althans niet voortdurend. Als jij eruit gepikt wordt, heb je pech en kun je gepakt worden. Dat werkt bij de belastingdienst ook zo.
pi_60825596
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, dan klopt het toch dat 75 % van de jongeren blij is met het rookverbod. Steeds meer jongeren kiezen ervoor om NIET te roken. Met het rookverbod zal dat aantal nog wel groeien ook, aangezien de dwang om erbij te horen wegvalt. Dat is op scholen al zo en nu ook in de horeca.
Nee, dat is de conclusie die veel mensen, jij dus ook trekt. Als ik 'nee' antwoord op mijn vraag, geeft dat nog niet aan dat ik blij ben met het rookverbod. Je kunt ook de conclusie trekken dat het me geen reet interesseert of er wel of geen rookverbod is.
pi_60825693
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, alle verboden worden overtreden. Er rijden ook nog steeds mensen door het rode licht.
Sommige zaken zijn gewoon niet te controleren. Althans niet voortdurend. Als jij eruit gepikt wordt, heb je pech en kun je gepakt worden. Dat werkt bij de belastingdienst ook zo.
Als je door rood rijdt word jij keurig netjes geflitst door Vadertje Staat.

En het is natuurlijk niet eerlijk tegen over de 1manskroegen, vrachtwagenchauffeurs etc, dus de Staat moet wel dit soort obscure stasi methodieken hanteren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:31:07 #124
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60825839
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:54 schreef MikeyMo het volgende:
@provinciaaltje

was te verwachten. Joh al interviewt zo'n bureau 15 miljoen nederlanders dan heeft men wel een excuus om de cijfers niet representatief te vinden

want ja, het strookt niet met hun mening
En ze kennen niemand die het met het rookverbod eens is.
Life is what you make it.
pi_60826013
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vraag me overigens nogsteeds af hoe Stasi Nederland bv de thuiswerker denkt te kunnen controleren?
Sinds wanneer heeft Nederland een stasi ? Is mij iets ontschoten de laatse tijd.

Sinds het rookverbod heeft Nederland er allerlei veiligheidsdiensten bijgekregen nl Stasi, Gestapo, NSB die volgens de rokers allemaal hen het leven zuur moeten gaan maken.

Het rookverbod blijkt ook nog waanideeën bij de rokers naar boven te brengen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_60826108
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:38 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft Nederland een stasi ? Is mij iets ontschoten de laatse tijd.

Sinds het rookverbod heeft Nederland er allerlei veiligheidsdiensten bijgekregen nl Stasi, Gestapo, NSB die volgens de rokers allemaal hen het leven zuur moeten gaan maken.

Het rookverbod blijkt ook nog waanideeën bij de rokers naar boven te brengen
Het rookverbod is een heel klein onderdeel van het stasi beleid.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60826136
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En het is natuurlijk niet eerlijk tegen over de 1manskroegen, vrachtwagenchauffeurs etc, dus de Staat moet wel dit soort obscure stasi methodieken hanteren.

En ? zijn er al rokers spoorloos verdwenen ? Ben je al benaderd door vrienden of kennissen die zich afvragen waar Piet of Kees gebleven zijn nadat ze een avond op stap zijn geweest ?

Hoogstwaarschijnlijk niet , dus stop met alles Stasi praktijken te noemen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_60826249
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:43 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En ? zijn er al rokers spoorloos verdwenen ? Ben je al benaderd door vrienden of kennissen die zich afvragen waar Piet of Kees gebleven zijn nadat ze een avond op stap zijn geweest ?

Hoogstwaarschijnlijk niet , dus stop met alles Stasi praktijken te noemen
We hebben hier zelfs een Minister van Staatscensuur dus we zijn echt wel zwaar afgegleden.
pi_60826358
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef JohnDope het volgende:
We hebben hier zelfs een Minister van Staatscensuur dus we zijn echt wel zwaar afgegleden.
Is dat dezelfde persoon als degene die de geheime plannen van een auto, die water als brandstof gebruikt, heeft verstopt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2008 14:52:54 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:53:24 #130
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_60826391
blij
Drugs are good mkay?
pi_60826414
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei: waanideeën
pi_60826456
Mogen vrachtwagenchauffeurs en andere mensen die voor hun werk in de auto zitten daar nu ook niet meer roken?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_60826580
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:52 schreef The_End het volgende:

[..]

Is dat dezelfde persoon als degene die de geheime plannen van een auto, die water als brandstof gebruikt, heeft verstopt?
Nee het is Ernesto Hirschi Ballin.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:22:26 #134
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60827090
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef JohnDope het volgende:

Gaan ze trouwens straks ook thuiswerkers controleren en beboeten?
De staat hangt je huis vol camera's om te kijken of je je wel aan alle arbo- en verkeers- regelgeving houd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:27:18 #135
pi_60827220
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef The_End het volgende:

[..]

Helaas woon je in een samenleving. Daar moet je rekening met anderen houden. Ik wil graag overal 180 rijden, dus moet ik dat maar gewoon kunnen doen. Mensen die niet onder mijn auto willen komen, moeten maar uit de buurt blijven.
Dat werkt twee kanten op. De asociale anti-rokers dienen er rekening mee te houden dat sommige mensen rokend uit gaan en zullen rook-horeca mogelijk moeten houden. Anders saboteren ze de samenleving.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:28:14 #136
3542 Gia
User under construction
pi_60827246
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:20 schreef Ponco het volgende:

[..]

Nee, dat is de conclusie die veel mensen, jij dus ook trekt. Als ik 'nee' antwoord op mijn vraag, geeft dat nog niet aan dat ik blij ben met het rookverbod. Je kunt ook de conclusie trekken dat het me geen reet interesseert of er wel of geen rookverbod is.
Als 50 procent er wel blij mee is en 25 % het niet interesseert en de overige 25 % er niet blij mee is, dan is toch een meerderheid er wel blij mee. Degene die het niet interesseert kun je namelijk bij geen van beide uitersten tellen.
pi_60827280
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef The_End het volgende:
Helaas woon je in een samenleving.
Dat gaat mij anders heel goed af, leven en laten leven.
quote:
Daar moet je rekening met anderen houden.
Dat gaat ook heel goed. Ik denk namelijk niet alleen aan mijn eigenbelang en ik probeer ook niet voor anderen te bepalen wat ze wel en niet zouden moeten willen. Rekening houden met anderen begint met het respecteren van de vrije wil van de ander.
quote:
Ik wil graag overal 180 rijden, dus moet ik dat maar gewoon kunnen doen.
Overal kan niet, maar als jij een uitbater van een circuit bereid vind om jou daar toe te laten mag je het proberen.
quote:
Mensen die niet onder mijn auto willen komen, moeten maar uit de buurt blijven.
Ja, die moeten niet op dat circuit gaan rondrennen nee. Als je wilt rondrennen moet je daarvoor iemand opzoeken die een plek om rond te rennen uitbaat.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, dan klopt het toch dat 75 % van de jongeren blij is met het rookverbod. Steeds meer jongeren kiezen ervoor om NIET te roken.
Goed zo, jonge mensen die keuzes maken. Als ze nog veel volwassener worden en tot hele sterke persoonlijkheden uitgroeien kunnen ze misschien later ook zelfstandig kiezen om een kroeg wel of niet binnen te lopen. Dat hebben ze dan in ieder geval voor op de huidige generatie weekdieren.
quote:
Met het rookverbod zal dat aantal nog wel groeien ook, aangezien de dwang om erbij te horen wegvalt. Dat is op scholen al zo en nu ook in de horeca.
Dwang? Drang bedoel je. Als het je aan de ruggengraat ontbreekt om enige weerstand te bieden en je daarbij aan het handje moet worden meegenomen door de rector of de minister, dan komt er wel iets anders voor in de plaats.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:29:40 #138
3542 Gia
User under construction
pi_60827288
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat werkt twee kanten op. De asociale anti-rokers dienen er rekening mee te houden dat sommige mensen rokend uit gaan en zullen rook-horeca mogelijk moeten houden. Anders saboteren ze de samenleving.
Vooralsnog heeft de niet-roker en de anti-roker helemaal niks gedaan. De regering stelt het in en er is verder aan niemand gevraagd wat hij/zij daarvan vindt. Ook niet aan de niet- of antirokers.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:30:02 #139
pi_60827293
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Zou je daar een uitzondering voor maken, dan heeft de eigenaar binnen de kortste keren personeel nodig, vanwege de toenemende drukte. En dan moet ie weer rookvrij zijn, voor dat personeelslid.
Dus concurrentie is een onzin-argument. Dank je wel Gia.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:32:32 #140
pi_60827357
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:10 schreef Gia het volgende:

Oftewel, de werkplek bestaat alleen op het moment dat de thuiswerker ook daadwerkelijk aan het werk is.
Dus als het personeel van een kroeg even stopt met werken mag iedereen een peuk opsteken, dank je wel Gia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')