abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:56:30 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60801725
quote:
Jongeren blij met rookverbod

Bracht het rookverbod in de horeca veel gemopper met zich mee, 70 procent van de jongeren is een voorstander van de maatregel. Dat blijkt vandaag uit onderzoek van Top-X, het jongerenpanel van EenVandaag waar 1500 respondenten aan deelnamen.

56 Procent vindt het nu net zo gezellig of zelfs gezelliger in de kroeg dan toen er nog wel een sigaret mocht worden opgestoken. Een kwart, vooral de rokers, is van mening dat het uitgaan sinds het verbod minder gezellig is.

Veel jongeren vinden dat er wel meer maatregelen tegen roken mogen komen. Zo stelt driekwart dat ook roken op het schoolplein moet worden verboden.
Ik ben benieuwd hoe dit weer ontvangen word door onze verstokjte rokers; junkscience, 1500man niet representatief etc. Het lijkt er op voor nu dat het rookverbod werkt en dat het positief ervaren wordt door het uitgaanspubliek, iig door de jongeren zo blijkt en die maken toch het gros uit wat elk weekend staat te hossen in de kroeg/discotheek.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 18:58:25 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60801790
Ik vind het niet zo leuk want m'n matties gaan nu om de haverklap dat rookhol weer in en uit om te roken
En het stinkt vaak meer nu in kroegen/disco's
Maarja voordeel is wel dat het beter voor je gezondheid is ja
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60801802
Net zo nonsens bericht.
Pure propagandhi.
Bah .
pi_60801829
ik rook zelf niet,maar ik vind het een belachelijke regel,nog effe en je mag helemaal niks meer hier in nederland
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60801873
Het jongerenpanel van EenVandaag...

Alsof dat een juiste afspiegeling van de samenleving is.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60801927
leuk dat 70% van de jongeren tegen een rookverbod in de kroeg zijn, maar die jongeren horen op die leeftijd helemaal niet in een kroeg te zijn.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:04:37 #7
3542 Gia
User under construction
pi_60801982
Valt me wel op dat je in een overdekt winkelgebied nu wel leer ruikt bij de tassenwinkel, parfum bij de parfumerie, broodjes bij de broodjeszaak en lekkere etensluchten bij de lunchrooms. Eerst rook het overal hetzelfde, muf.

En in de kroeg ruikt het helemaal niet naar zweet en verschraald bier. Als dat ergens het geval is, moet er gewoon eens een keer gepoetst worden. Eerst verdoezelde de rookgeur nog het feit dat er niet schoongemaakt wordt, nu vallen ze door de mand.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:05:24 #8
3542 Gia
User under construction
pi_60802011
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
leuk dat 70% van de jongeren tegen een rookverbod in de kroeg zijn, maar die jongeren horen op die leeftijd helemaal niet in een kroeg te zijn.
Hoezo niet? De discotheek is meer iets voor ouwe lullen?
pi_60802079
quote:
Het lijkt er op voor nu dat het rookverbod werkt en dat het positief ervaren wordt door het uitgaanspubliek, iig door de jongeren zo blijkt en die maken toch het gros uit wat elk weekend staat te hossen in de kroeg/discotheek.
Correctie, het word doorgaans positief ervaren door de ondervraagden.

Denk eens even hoeveel jongeren er wekelijks in de kroeg hangen, denk je dan echt zelf dat 1500 man representatief is? Komop zeg, dat is het niet en dat weet je
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 19:08:19 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60802112
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Gia het volgende:
Valt me wel op dat je in een overdekt winkelgebied nu wel leer ruikt bij de tassenwinkel, parfum bij de parfumerie, broodjes bij de broodjeszaak en lekkere etensluchten bij de lunchrooms. Eerst rook het overal hetzelfde, muf.

En in de kroeg ruikt het helemaal niet naar zweet en verschraald bier. Als dat ergens het geval is, moet er gewoon eens een keer gepoetst worden. Eerst verdoezelde de rookgeur nog het feit dat er niet schoongemaakt wordt, nu vallen ze door de mand.
Wat een onzin, mensen zweten toch gewoon in de disco dat ruik je, dat heeft niets met schoonmaken te maken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60802234
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef Gia het volgende:

Tering wat een onzin verspreid jij.
Alsof er in winkels gerookt werd, get a grip.
pi_60802277
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wat een onzin, mensen zweten toch gewoon in de disco dat ruik je, dat heeft niets met schoonmaken te maken
Ik ruik dus helemaal niks, in verschillende discotheken/kroegen..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:33:48 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60802867
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:13 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je als je zo veel coke snuift.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60802869
quote:

[..]

Wacht maar tot het winter is ...

Maargoed als het waar is dat 75% van de jongeren denkt dat een rookverbod op het schoolplein een goed iets is, vraag ik me af wat voor kloteland dit gaat worden

Het lijkt erop dat mensen het elkaar niet meer gunnen om een beetje te genieten in het leven, hoe haal je het in je kop om een rookverbod op de schoolpleinen te willen? Of zijn ze tegenwoorig zo bezorgd over elkaars gezondheid op middelbare scholen?
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_60802931
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:08 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

als je zweet begint te ruiken word het tijd om te douchen,want vers zweet stinkt niet
pi_60802978
quote:

[..]

Same here, maar daar gaat het in principe niet om.
Het is zoalsch mijn oma zegt..; Als zijn naar de kroeg gaat, dan wil zij juist in een verrookt bruin café zitten, zo is het al duizenden jaren en zo behoort het nog duizenden jaren te zijn.

Het hoort per definitie bij een kroeg.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:46:12 #17
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_60803210
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Same here, maar daar gaat het in principe niet om.
Het is zoalsch mijn oma zegt..; Als zijn naar de kroeg gaat, dan wil zij juist in een verrookt bruin café zitten, zo is het al duizenden jaren en zo behoort het nog duizenden jaren te zijn.

Het hoort per definitie bij een kroeg.
Nu dus niet meer.

Ik ben er wel blij om. Naar de kroeg gaan en bij thuiskomst niet meteen je kleren in de was hoeven gooien.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_60803263
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nu dus niet meer.

Ik ben er wel blij om. Naar de kroeg gaan en bij thuiskomst niet meteen je kleren in de was hoeven gooien.
dus jij doet de kleren die je met uitgaan aanhad de dag erna nog gewoon aan zonder te wassen of wat?
pi_60803270
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef Pr0-n00b het volgende:

[..]

Wacht maar tot het winter is ...

Maargoed als het waar is dat 75% van de jongeren denkt dat een rookverbod op het schoolplein een goed iets is, vraag ik me af wat voor kloteland dit gaat worden

Het lijkt erop dat mensen het elkaar niet meer gunnen om een beetje te genieten in het leven, hoe haal je het in je kop om een rookverbod op de schoolpleinen te willen? Of zijn ze tegenwoorig zo bezorgd over elkaars gezondheid op middelbare scholen?
Zomer = zweten/ heel warm
Winter = minder warm, weinig zweet,

,,,
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:50:54 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60803363
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:46 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nu dus niet meer.

Weer zo'n smerige junk die de volgende dag in z'n gebruikte stinkende zweet-kleren stapt.

Niet-rokers zijn viespeuken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')