Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef placebeau het volgende:
22 km lang dacht ik, eerst stijgen dan dalen, maar niet aan één stuk door, maar in schokken.
familie van ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef placebeau het volgende:
Start list
Women
12:08:00 6 Kristin Armstrong (USA)
Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.
Hopelijk hebben de weersomstandigheden dan geen invloed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.
Dan zie ik de rit wel in de samenvatting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:36 schreef marcodej het volgende:
trek bij de tijden uit de openingspost 6 uur af: Vos 05.48...
Sammie ook maar niet uitvlakken voor de dubbelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Ja, gewoon twee rondjes op het parcours van de wegrit, dus iedereen weet wat hij kan verwachten.
Zelf denk ik dat Cancellara zal winnen (niet verrassend nee). Hij is intrinsiek de beste tijdrijder, en lijkt ook een hele goede vorm te hebben. Rogers en misschien wel Botero zijn de grootste uitdagers.
Ik vind Sammie wel cool dus van mij mag ie winnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sammie ook maar niet uitvlakken voor de dubbel
deze tijdrit heeft weinig met een echte tijdrit van doen. Het is een halve klimtijdrit met vanuit het vertrek die Badaling klim dan de afdaling, weer die klim, afdaling en dan finish. weinig recuperatie mogelijkheden ook want die afdaling is een bijtrap afdaling. Dus zeer lastig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:50 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd of Vos goud kan behalen en hoe Gesink kan tijdrijden
Cancellara start als laatste om 9.48. Dus normaal gezien rond een uur of 11 dat het gedaan isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef maril het volgende:
Weet iemand hoe laat het ned. tijd is afgelopen?, ik moet video zetten.
bij Schumacher kan je drie kanten op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat Cance kan, hij leek in topvorm en goed met de omstandigheden om te kunnen gaan. Schumacher toch een stuk minder, maar die heeft iig een stuk minder krachten verspild.
Bruseghin het kan altijd maar ga het betwijfelen. Mijn top 3 (random volgorde) Botero, Cance en Sanchezquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef Gitanki het volgende:
Botero voor het podium, Cancellara voor Goud.
En Bruseghin? of kan hij dat enkel in de Giro..
Thanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Cancellara start als laatste om 9.48. Dus normaal gezien rond een uur of 11 dat het gedaan is
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Loofus het volgende:
Wie kan wat zinnigs zeggen over de kansen van Vos?
![]()
Gaat hem niet worden denk ik, zie het wel als ik wakker word hehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:31 schreef jde_kok het volgende:
We zijn gestart bij de vrouwen inmiddels. Go Vos!
En ook op Ned1.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:44 schreef marcodej het volgende:
Op de stream
Heb ik ook, casema. Op internet kijken dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:41 schreef kawotski het volgende:
zwart beeld op 1, wel geluid.. kom ik daarvoor mn nest uit..
23.5 kmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:49 schreef drummerdude het volgende:
Hoeveel km is het?
Nog niemand gefinished, en ook nog geen tussentijden beschikbaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:50 schreef SCH het volgende:
Is er nog niemand gefinished? Zijn de tijden ook online te vinden?
Ja, via de live feed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:43 schreef kawotski het volgende:
ik zie alleen maat turnen op alle zenders, is er ergens de tijdrit te zien?
Inderdaad, al rijdt ze achteruitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:00 schreef maril het volgende:
Als het haar ;ukt op die manier maakt het mij niet uit.
Nee hoor. Radio loopt gelijk. De stream is live en de tv loopt voor op de stream (logich, vanwege die vertraging).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:02 schreef SCH het volgende:
TV loopt enorm achter trouwens. Pooley was 3 minuten geleden al met die tussentijd op de radio.
Pooley reed zeer sterk, ook al op een heel soepel verzet. Nu heeft dat natuurlijk te maken met het deel waarop je rijdt, maar dat verzet van Vos deed echt pijn aan mijn ogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:03 schreef daWeasel het volgende:
Tsja, het zit er niet in denk ik voor Vos, als ik die Pooley zag fietsen.
Vos is 19 minuten onderweg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:06 schreef daWeasel het volgende:
Vos is nu al 20 minuten onderweg, en ik heb die Thurig ook nog niet gezien.
Goud wordt het absoluut niet, maar het is afwachten wat die tijd van Pooley waard is. Ik denk dat die nog wel eens voor goud kan gaan als ik die zo zag rijden.quote:
Ja natuurlijk, heel goed van de NOS.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:12 schreef Sporttv het volgende:
Moeten ze nou weer stoppen bij de NOS
Vos heeft nog nooit een tijdrit van niveau geredenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:17 schreef Denewar het volgende:
Ik ben bang dat Vos iets teveel gehyped is. Druk? Vorm? Ze zou wel even .... inderdaad ja.
Was echter opgenomen, dus echt live schakelen lijkt er nog niet bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:17 schreef marcodej het volgende:
NOS goed bezig: durven te schakelen tijdens een wedstrijd. Waar ze eerder ellenlang bij een sport bleven terwijl er ergens anders goede prestaties werden neergezet, durven ze nu te schakelen. terecht dat ze naar Bosch gingen.
Als je op 21 jarige leeftijd al wereldkampioen op weg, baan en veld bent, ben je niet gehyped... Maar soms heb je het niet zoals je het verwacht. Elmont viel gister ook tegen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:17 schreef Denewar het volgende:
Ik ben bang dat Vos iets teveel gehyped is. Druk? Vorm? Ze zou wel even .... inderdaad ja.
ze wilde hem zo graag rijden, doordat ze zich kansrijk achtte.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Vos heeft nog nooit een tijdrit van niveau gereden
Straks Eric Breukink!!quote:
Absoluut niet. Tijdritten op topniveau heeft ze amper gereden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:25 schreef Falco het volgende:
Maar Vos was toch ook geen uitgesproken favoriet
das Vilajosanaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:30 schreef daWeasel het volgende:
Oef, Melchers(edit: de Spaanse dus, al rijdt Melchers wel heel slecht) gaat ingehaald worden door Armstrong.
clement wordt ook niks met 2x die badaling passquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:37 schreef TheArt het volgende:
Melchers een drama dus vandaag.
Nou dan maar hopen op top-10 bij de mannen. Clement moet dat best kunnen.
Het voordeel is dat hij vrij licht is, dus de echte tijdrijders, die meestal zwaar zijn, zullen er bijna allemaal niet aan te pas komen. Bert Grabsch verwacht ik bijv. helemaal niet. Cancellara daarentegen natuurlijk wel. Volgens Van Kessel verwacht hij een plaats tussen 5 en 10 met kans op meer. Gesink zal ook wel daarop mikken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
clement wordt ook niks met 2x die badaling pass
Behalve Arnstrong.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:40 schreef komrad het volgende:
Pooley rijdt iedereen naar huis
behalve armstrongquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:40 schreef komrad het volgende:
Pooley rijdt iedereen naar huis
was te verwachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:43 schreef komrad het volgende:
Idd Armstrong en nu al zo goed als zeker van goud
Amerikaanse, wel apart
je kan in die afdaling veel goed maken. het is een bijtrap afdaling en dus geen recuperatiequote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:45 schreef DeeBee het volgende:
'Je kunt niet meer inhalen in het tweede deel!'
Armstrong reed zojuist 30 seconden harder dan Pooley.
Wie is die prutsende bondscoach van Oranje dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:50 schreef marcodej het volgende:
Het wat kleinere verzet is dus het beste voor de klim en niet op de macht... Mannen kunnen dit natuurlijker makkelijker, maar kan belangrijke info zijn. Kijken of de mannen wel de grote plaat rondkrijgen.
bondscoach kan hier niks aan doen. Tijdrijden is een vak apartquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie is die prutsende bondscoach van Oranje dan?
Dat zware verzet kiezen is een fout gebleken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
bondscoach kan hier niks aan doen. Tijdrijden is een vak apart
dan zou ik haar toch echt afschietenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:57 schreef Ericr het volgende:
Longo kan over 4 jaar gewoon meedoen voor de top 10.
respect, maar toch blij dat ze het mist!quote:
moet ze toch meer body krijgen. Ze heeft wel wat tijdritjes gewonnen maar veelal korter en minder bezet. anyway nog 1 kans voor Vos over de puntenkoersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Vos dr tijd komt nog wel. En bovendien mag ze nog een keertje dit toernooi, met de puntenkoers.
ja 2 rondjes dus vandaar die breakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:34 schreef Bruce117 het volgende:
Ik neem aan dat de mannen 2 keer over hetzelfde parcours rijden en dat dat ook de reden is van het grappige startschema.
13 mannen starten nu, dan een tijd wachten, dan weer 13 man, dan weer een tijd wachten, en dan de laatste 13 man.
Dat was ook de enige reden die ik kon verzinnen als verklaring van die breakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja 2 rondjes dus vandaar die break
Net niet outsider genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:11 schreef Bartoli het volgende:
Kiryienka gaat ook niet redden. na 23,5 km 10 seconden langzamer dan Canadees Svein Tuft
kansen niet echt. top 15 moet wel kunnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:21 schreef Jovatov het volgende:
Heeft Gesink werkelijk kansen, er komen nog wel een aantal goede lijkt me?
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kansen niet echt. top 15 moet wel kunnen
zou clement met een beetje geluk geen top tien kunnen rijden?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kansen niet echt. top 15 moet wel kunnen
dan moet die toch tijd beperken op de klim en de gas vol open in het 2e deelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:26 schreef placebeau het volgende:
[..]
zou clement met een beetje geluk geen top tien kunnen rijden?
Wel een parcours dat Dekker moest liggen. Dit parcours ligt Gesink maar hij maakt het ook waar. Natuurlijk komen de kanonnen en zal Gesink nog wel wat plekken omlaag zakken maar zijn rijden ziet er goed uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:42 schreef Bartoli het volgende:
in athene was het dan ook een iets ander parcours
daar geef ik je zeker geen ongelijk in. Gesink zal het in het 2e deel normaal afleggen tegen Tuft maar knap is het zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wel een parcours dat Dekker moest liggen. Dit parcours ligt Gesink maar hij maakt het ook waar. Natuurlijk komen de kanonnen en zal Gesink nog wel wat plekken omlaag zakken maar zijn rijden ziet er goed uit.
Tuft rijdt praktisch nooit in europa tenzij op een WK. Maar vooral in Noord- en Zuid Amerika is er in tijdritten nauwelijks wat aan hem te doen als hij ergens meedoet en er een tijdrit in zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:53 schreef SCH het volgende:
Had toch wel verwacht dat hij de eerste tijd uit groep 1 zou neerzetten eigenlijk.
Ik snap niks van deze postquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tuft rijdt praktisch nooit in europa tenzij op een WK. Maar vooral in Noord- en Zuid Amerika is er in tijdritten nauwelijks wat aan hem te doen als hij ergens meedoet en er een tijdrit in zit.
ah zo...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tuft rijdt praktisch nooit in europa tenzij op een WK. Maar vooral in Noord- en Zuid Amerika is er in tijdritten nauwelijks wat aan hem te doen als hij ergens meedoet en er een tijdrit in zit.
hij rijdt voor het Canadese Symmetrics team. Meervoudig Canadees kampioen tijdrijden winnaar van de Tour de Beauce en winnaar van de tijdrit op de PanAm gamesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef placebeau het volgende:
ja, wat voor iemand is die tuft eigenlijk? voor wat rijdt hij?
hij is al 31quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah zo...
misschien kan hij een transfer afdwingen...
Tuft is toch een echte TT-er maar we zullen zien wat straks die tijd waard is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:10 schreef marcodej het volgende:
Toch meer een tijdrit voor de klimmers en niet voor de echte tijdrijder... Slecht nieuws voor Cancellara, goed nieuws voor Contador en Schumacher mijns inziens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |