En ook op Ned1.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:44 schreef marcodej het volgende:
Op de stream
Heb ik ook, casema. Op internet kijken dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:41 schreef kawotski het volgende:
zwart beeld op 1, wel geluid.. kom ik daarvoor mn nest uit..
23.5 kmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:49 schreef drummerdude het volgende:
Hoeveel km is het?
Nog niemand gefinished, en ook nog geen tussentijden beschikbaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:50 schreef SCH het volgende:
Is er nog niemand gefinished? Zijn de tijden ook online te vinden?
Ja, via de live feed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:43 schreef kawotski het volgende:
ik zie alleen maat turnen op alle zenders, is er ergens de tijdrit te zien?
Inderdaad, al rijdt ze achteruitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:00 schreef maril het volgende:
Als het haar ;ukt op die manier maakt het mij niet uit.
Nee hoor. Radio loopt gelijk. De stream is live en de tv loopt voor op de stream (logich, vanwege die vertraging).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:02 schreef SCH het volgende:
TV loopt enorm achter trouwens. Pooley was 3 minuten geleden al met die tussentijd op de radio.
Pooley reed zeer sterk, ook al op een heel soepel verzet. Nu heeft dat natuurlijk te maken met het deel waarop je rijdt, maar dat verzet van Vos deed echt pijn aan mijn ogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:03 schreef daWeasel het volgende:
Tsja, het zit er niet in denk ik voor Vos, als ik die Pooley zag fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |