Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef placebeau het volgende:
22 km lang dacht ik, eerst stijgen dan dalen, maar niet aan één stuk door, maar in schokken.
familie van ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef placebeau het volgende:
Start list
Women
12:08:00 6 Kristin Armstrong (USA)
Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.
Hopelijk hebben de weersomstandigheden dan geen invloed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.
Dan zie ik de rit wel in de samenvatting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:36 schreef marcodej het volgende:
trek bij de tijden uit de openingspost 6 uur af: Vos 05.48...
Sammie ook maar niet uitvlakken voor de dubbelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Ja, gewoon twee rondjes op het parcours van de wegrit, dus iedereen weet wat hij kan verwachten.
Zelf denk ik dat Cancellara zal winnen (niet verrassend nee). Hij is intrinsiek de beste tijdrijder, en lijkt ook een hele goede vorm te hebben. Rogers en misschien wel Botero zijn de grootste uitdagers.
Ik vind Sammie wel cool dus van mij mag ie winnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sammie ook maar niet uitvlakken voor de dubbel
deze tijdrit heeft weinig met een echte tijdrit van doen. Het is een halve klimtijdrit met vanuit het vertrek die Badaling klim dan de afdaling, weer die klim, afdaling en dan finish. weinig recuperatie mogelijkheden ook want die afdaling is een bijtrap afdaling. Dus zeer lastig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:50 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd of Vos goud kan behalen en hoe Gesink kan tijdrijden
Cancellara start als laatste om 9.48. Dus normaal gezien rond een uur of 11 dat het gedaan isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef maril het volgende:
Weet iemand hoe laat het ned. tijd is afgelopen?, ik moet video zetten.
bij Schumacher kan je drie kanten op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat Cance kan, hij leek in topvorm en goed met de omstandigheden om te kunnen gaan. Schumacher toch een stuk minder, maar die heeft iig een stuk minder krachten verspild.
Bruseghin het kan altijd maar ga het betwijfelen. Mijn top 3 (random volgorde) Botero, Cance en Sanchezquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef Gitanki het volgende:
Botero voor het podium, Cancellara voor Goud.
En Bruseghin? of kan hij dat enkel in de Giro..
Thanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Cancellara start als laatste om 9.48. Dus normaal gezien rond een uur of 11 dat het gedaan is
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:51 schreef Loofus het volgende:
Wie kan wat zinnigs zeggen over de kansen van Vos?
![]()
Gaat hem niet worden denk ik, zie het wel als ik wakker word hehe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:31 schreef jde_kok het volgende:
We zijn gestart bij de vrouwen inmiddels. Go Vos!
En ook op Ned1.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:44 schreef marcodej het volgende:
Op de stream
Heb ik ook, casema. Op internet kijken dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:41 schreef kawotski het volgende:
zwart beeld op 1, wel geluid.. kom ik daarvoor mn nest uit..
23.5 kmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:49 schreef drummerdude het volgende:
Hoeveel km is het?
Nog niemand gefinished, en ook nog geen tussentijden beschikbaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:50 schreef SCH het volgende:
Is er nog niemand gefinished? Zijn de tijden ook online te vinden?
Ja, via de live feed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:43 schreef kawotski het volgende:
ik zie alleen maat turnen op alle zenders, is er ergens de tijdrit te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |