Vos is 19 minuten onderweg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:06 schreef daWeasel het volgende:
Vos is nu al 20 minuten onderweg, en ik heb die Thurig ook nog niet gezien.
Goud wordt het absoluut niet, maar het is afwachten wat die tijd van Pooley waard is. Ik denk dat die nog wel eens voor goud kan gaan als ik die zo zag rijden.quote:
Ja natuurlijk, heel goed van de NOS.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:12 schreef Sporttv het volgende:
Moeten ze nou weer stoppen bij de NOS
Vos heeft nog nooit een tijdrit van niveau geredenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:17 schreef Denewar het volgende:
Ik ben bang dat Vos iets teveel gehyped is. Druk? Vorm? Ze zou wel even .... inderdaad ja.
Was echter opgenomen, dus echt live schakelen lijkt er nog niet bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:17 schreef marcodej het volgende:
NOS goed bezig: durven te schakelen tijdens een wedstrijd. Waar ze eerder ellenlang bij een sport bleven terwijl er ergens anders goede prestaties werden neergezet, durven ze nu te schakelen. terecht dat ze naar Bosch gingen.
Als je op 21 jarige leeftijd al wereldkampioen op weg, baan en veld bent, ben je niet gehyped... Maar soms heb je het niet zoals je het verwacht. Elmont viel gister ook tegen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:17 schreef Denewar het volgende:
Ik ben bang dat Vos iets teveel gehyped is. Druk? Vorm? Ze zou wel even .... inderdaad ja.
ze wilde hem zo graag rijden, doordat ze zich kansrijk achtte.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Vos heeft nog nooit een tijdrit van niveau gereden
Straks Eric Breukink!!quote:
Absoluut niet. Tijdritten op topniveau heeft ze amper gereden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:25 schreef Falco het volgende:
Maar Vos was toch ook geen uitgesproken favoriet
das Vilajosanaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:30 schreef daWeasel het volgende:
Oef, Melchers(edit: de Spaanse dus, al rijdt Melchers wel heel slecht) gaat ingehaald worden door Armstrong.
clement wordt ook niks met 2x die badaling passquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:37 schreef TheArt het volgende:
Melchers een drama dus vandaag.
Nou dan maar hopen op top-10 bij de mannen. Clement moet dat best kunnen.
Het voordeel is dat hij vrij licht is, dus de echte tijdrijders, die meestal zwaar zijn, zullen er bijna allemaal niet aan te pas komen. Bert Grabsch verwacht ik bijv. helemaal niet. Cancellara daarentegen natuurlijk wel. Volgens Van Kessel verwacht hij een plaats tussen 5 en 10 met kans op meer. Gesink zal ook wel daarop mikken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
clement wordt ook niks met 2x die badaling pass
Behalve Arnstrong.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:40 schreef komrad het volgende:
Pooley rijdt iedereen naar huis
behalve armstrongquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:40 schreef komrad het volgende:
Pooley rijdt iedereen naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |