abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:20:57 #1
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60766131
Hopelijk komt het Olympisch elftal snel weer terug met een ongeschonden Makaay en De Guzman.

Tevens tvp.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:24:10 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60766165
Mja, of De Guzman ff zijn best gaat doen om zijn waarde op te schroeven..
pi_60766198
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:24 schreef ursel het volgende:
Mja, of De Guzman ff zijn best gaat doen om zijn waarde op te schroeven..
Zenit heeft geld zat.
pi_60766439
Waarom zou De Guzman in hemelsnaam naar Zenith willen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60766480
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zou De Guzman in hemelsnaam naar Zenith willen?
geld?
pi_60766513
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

geld?
Denk niet dat we hier met een type Quincy Owusu-Abeye te maken hebben.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60766665
Feyenoord

Wat was eigenlijk de bron van het Waterman-bericht?
of heb ik zitten slapen en stond het erbij
pi_60766738
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet.
Maar zou een goede transfer voor Feyenoord zijn.
pi_60767561
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Iedereeen is vatbaar voor een grote zak met geld!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:24:21 #11
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60767770
TerugVindPlaat:

Ontopic;
Denk dat we tegenwoordig wel kunnen stellen dat het Russische voetbal enorm in de lift zit, zeker kijkende naar de Europese resultaten van de Russische clubs en Nationale 11?
pi_60768028
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:24 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Wow .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60768664
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wow .
Nou .
pi_60769597
Ik zou nu liever bij Zenit dan Fey zitten eerlijk gezegd als subtopper
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:23:30 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_60770732
Guzman gaat echt niet voor de centen in Rusland spelen, die wacht op zijn kans richting Engeland of Spanje....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_60770978
Ik zag een paar keer het woord "tussenjaar" staan.
Ik denk niet dat je nog van een tussenjaar kan spreken bij Feyenoord. Als je realistisch bent is Feyenoord de aansluiting kwijt met de top2. De potentie om daar weer bij aan te sluiten is er zeker maar dat zal nog wel even duren.
Met Verbeek en zijn visie kunnen we met mindere voetballers misschien op kracht en uithoudingsvermogen toch nog leuk meedoen om eerste te worden van de subtop.
Vergeet niet dat we spitsen hebben van echt topniveau voor de NL comp.
En iedereen loopt wel te huilen over de defensie, maar vorig seizoen hebben wij minder tegengoals gekregen dan Ajax. Vlaar is terug en ik denk dat Bahia onder Verbeek alleen maar beter kan worden, slechter zal niet kunnen.

Het blijft natuurlijk wel de zwakke plek, zeker de rechtsbackpositie, maar ik kan niet begrijpen dat zogenaamde supporters nu al zo pessimistisch doen over komend seizoen. Er zijn geen (misschien dus de Guzman) vaste krachten weg en er zijn er 2 bij gekomen. Spelers als Wijnaldum, Fer, Bruins, Vlaar en de Guzman worden alleen maar beter.

Ik denk dat dit seizoen zeker een 3de plek mogelijk is, maar onder voorbehoud van transfers en blessures.
The only thing I fear is my MoM
pi_60772162
Het zal toch niet dat Waterman komt hè .
Ik support gevallen topclubs!
pi_60774339
Mwa. Als je vorig jaar even buiten beschouwing laat is het een talentvolle keeper. Als hij op zijn niveau keept beter dan Timmer.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:26:13 #19
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60774540
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef Juk het volgende:
Ik denk niet dat je nog van een tussenjaar kan spreken bij Feyenoord. Als je realistisch bent is Feyenoord de aansluiting kwijt met de top2. De potentie om daar weer bij aan te sluiten is er zeker maar dat zal nog wel even duren.
"Tussenjaar" is een leuk gevonden woordje om de supporters gerust te stellen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:26:46 #20
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60774562
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef Sloggi het volgende:
Mwa. Als je vorig jaar even buiten beschouwing laat is het een talentvolle keeper. Als hij op zijn niveau keept beter dan Timmer.
Talentvol hebben we niets aan, zeker niet als keeper.
pi_60774668
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Talentvol hebben we niets aan, zeker niet als keeper.
Als 'ie nu beter is dan wat we hebben en bovendien talentvol lijkt me het een goede optie.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:37:45 #22
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60774983
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als 'ie nu beter is dan wat we hebben en bovendien talentvol lijkt me het een goede optie.
Is'ie niet en talentvol hebben we zat.
De Kuip is geen opslagruimte
pi_60775154
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef Juk het volgende:
Precies. Lijken mensen niet te kunnen begrijpen. De aansluiting zijn we al tijden kwijt en het is nu zaak om met het huidige bestuur en de selectie te werken aan een betere toekomst. En ik ben er van overtuigt dat het ze gaat lukken. Dat zal alleen niet zonder slag en stoot gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:31:55 #24
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60777145
quote:
André Bahia legt critici zwijgen op
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Van de 900 minuten die Feyenoord deze zomer onder leiding van Gertjan Verbeek speelde, stond André Bahia er maar liefst 720 in het veld.
afbeelding vergroten André Bahia oefent tegen Celtic. Hij overleefde in de Kuip al vier trainers. FOTO REUTERS
Nummer twee op de lijst, Denny Landzaat, volgt met 628 minuten op bescheiden afstand. Hij mocht net iets langer opdraven dan Serginho Greene, deze voorbereiding de vaste partner van Bahia in het centrum van de defensie.

Natuurlijk heeft de ‘basisplaats’ van de Braziliaanse linkspoot alles te maken met het feit dat Kevin Hofland door zijn enkelblessure nog maar één helftje mee kon doen. Toch is het niet alleen toeval dat Bahia zo veel speelt. ,,Hij is onze stille kracht,’’ zegt technisch directeur Peter Bosz over de verdediger die in Rotterdam-Zuid al vele stormen doorstond. ,,Bahia is een speler die behoorlijk wat kritiek krijgt, maar altijd aan zijn wedstrijden komt. Hij is een linker centrale verdediger en daar zijn er niet zo veel van. Bovendien is hij nog redelijk jong.’’

Genoeg reden voor Feyenoord om het contract van Bahia (24) deze zomer open te breken en te verlengen tot 2012, al is de lengte van die nieuwe verbintenis niet alleen een blijk van waardering en vertrouwen. ,,In het moderne voetbal heeft het bijna geen zin meer om een contract met twee jaar te verlengen,’’ zegt Bosz. ,,Als je dat doet, zit je na één jaar al weer in een moeilijke situatie. We willen voorkomen dat spelers transfervrij de deur uitgaan.’’

Conform dat beleid is Feyenoord ook in gesprek met Serginho Greene, die in de Kuip aan zijn laatste contractjaar is begonnen. Bosz wil over die onderhandelingen nog niets kwijt. ,,Dat vind ik niet netjes en ik wil in alle rust werken. We voeren op dit moment wel meer gesprekken.’’

Waar de kans bestaat dat Greene voor het einde van deze maand alsnog vertrekt, weet de evenmin onomstreden Bahia waar hij aan toe is. De zoon van een oud-bokskampioen uit de staat Rio is een speler bij wie het glas de ene keer halfvol is en dan weer halfleeg.

Het voordeel van de linkspoot is dat hij op meerdere plaatsen inzetbaar is. Behalve links centraal kan hij ook linksback en rechts in het centrum spelen. Zijn grootste manco is dat hij niet altijd lijkt te beseffen dat hij heel aardig kan voetballen. Met zijn beresterke lichaam zou hij meer angst moeten inboezemen.

Bert van Marwijk hamerde er vorig seizoen geregeld op dat Bahia nadrukkelijker aanwezig moest zijn. Want áls de verdediger met zijn grote passen de middenlijn overstak, gebeurde er wat, zo vond de voorganger van Verbeek. Omdat de nieuwe trainer gruwt van tikjes terug en breed, zal de Braziliaan dit seizoen nog vaker de schroom van zich moeten afwerpen om ook straks als de competitie begint een serieuze kans op een basisplaats te maken.

Verbeek is na Ruud Gullit, Erwin Koeman en Bert van Marwijk al weer de vierde trainer die Bahia in de Kuip tegenkomt. Ook dat kan geen Feyenoord-speler hem navertellen. ,,Hij is van de huidige selectie de speler met de meeste wedstrijden achter zijn naam,’’ weet Bosz.

Bahia werd in de winterstop van het seizoen 2004-2005 overgenomen van Flamengo. Ook toen moest hij zich als huurling eerst bewijzen. Op 13 maart 2005 maakte hij zijn debuut voor Feyenoord tegen Roda JC (4-1) in een exotische defensie die verder bestond uit de Zweed Alexander Östlund, de Amerikaan Cory Gibbs en de Portugees Bruno Basto. Dat trio was snel weer vertrokken uit de Kuip.

De opvallend onopvallende Bahia liet zich niet zo makkelijk uit het veld slaan. Na vijf duels in zijn eerste seizoen, kwam hij in de afgelopen drie jaar tot respectievelijk 34, 29 en 29 competitiewedstrijden in Feyenoord 1. Niet zo slecht voor een speler die door toenmalig technisch directeur Mark Wotte werd gehaald ‘voor de breedte’ en zich jaarlijks weer opnieuw moet bewijzen.
pi_60778731
quote:
André Bahia legt critici zwijgen op

Bij gebrek aan beter...
Ook dit seizoen zullen we wel weer een aantal keer onnodig verliezen door persoonlijke fouten van Bahia.
pi_60778927
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter...
Ook dit seizoen zullen we wel weer een aantal keer onnodig verliezen door persoonlijke fouten van Bahia.
Hij kan veel beter en dat zal hij laten zien ook.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:37:50 #27
123545 DatMeenJeNiet
pi_60779341
We zullen het zien. Ligt het trouwens aan mij of was Bahia in zijn eerste seizoen veel dunner? De laatste 2 jaar is ie voor mijn gevoel veel lomper en breder geworden.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:39:24 #28
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60779393
nog een keeper, verdediger, middenvelder en spits nodig. ik heb alleen een voorgevoel dat die niet zullen komen . wat denken jullie. is ernog een talentenpool oid

krul als keeper had ik al lang gehaald en anders velthuizen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60779567
Bahía als onze eigen Waterreus.
quote:
Hij is van de huidige selectie de speler met de meeste wedstrijden achter zijn naam
Dit klopt natuurlijk niet (Tomasson en Van Bronckhorst hebben er meer).

Wel bizar dat na die twee en Bahía nota bene De Guzman met zijn twintig jaar de meeste Feyenoord-ervaring heeft.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:02:54 #30
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60781552
Bahia
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60783248
Dat mensen ook maar iets in die gast zien
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 06:36:26 #32
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60783829
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Eerste jaar was goed, dus ervan uitgaande dat het geen incident was durf ik je stelling ook nog wel aan te nemen.
pi_60784073
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Bahía als onze eigen Waterreus.
[..]

Dit klopt natuurlijk niet (Tomasson en Van Bronckhorst hebben er meer).

Wel bizar dat na die twee en Bahía nota bene De Guzman met zijn twintig jaar de meeste Feyenoord-ervaring heeft.
Zo zijn er wel meer statistieken die bizar zijn bij Feyenoord. Bert als langszittende coach bijv!
pi_60784273
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:39 schreef Fortitudo het volgende:
nog een keeper, verdediger, middenvelder en spits nodig. ik heb alleen een voorgevoel dat die niet zullen komen . wat denken jullie. is ernog een talentenpool oid

krul als keeper had ik al lang gehaald en anders velthuizen
L i q u i d e m i d d e l e n ....
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:26:49 #35
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_60784722
TVP
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_60785242
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Wa-zeggie?
pi_60785336
quote:

[..]

dat denk ik ook al heel lang. Al die kritiek voorig jaar, die knaap was toen 23, waardeloos elftal met beetje laffe trainert. Ik vind het niet verkeerd om 'm te houden
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_60785361
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:04 schreef DivineJester het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wa-zeggie?

DROMMELS DROMMELS
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:28:08 #39
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60786948
quote:

[..]

Hopelijk komt het onder Verbeek goed naar voren
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:32:43 #40
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60787047
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat snapt jorien niet Happel, die heeft PSG zoveel aankopen zien doen, die wil hij nu ook bij Feyenoord zien.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:05:15 #41
123545 DatMeenJeNiet
pi_60792139
quote:
Shinji Ono was woensdagochtend de opvallendste toeschouwer bij de training van Feyenoord in Ridderkerk. De Japanse middenvelder had een dag vrij bij zijn huidige club VfL Bochum en benutte die om een bezoek aan vrienden in Nederland en de training van Feyenoord te brengen. Ono deed dit samen met zijn dochtertje en raakte langs de kant van het veld al snel aan de praat met Gerard Meijer, die dinsdag zijn 73ste verjaardag vierde.

Ono liet weten dat hij Feyenoord nog altijd volgt via internet, maar had toch een belangrijk nieuwsfeit in de afgelopen weken over het hoofd gezien. De middenvelder was namelijk blij verrast om Jon Dahl Tomasson op het trainingsveld te zien. Ono was er niet van op de hoogte dat de Deen was teruggekeerd bij Feyenoord.

Voor de middenvelder start de competitie in Duitsland dit weekend al. ‘Ik speel bij Bochum centraal op het middenveld of achter de spitsen, daar voel ik me ook het lekkerst’, zei Ono in bijna vlekkeloos Nederlands.

Op de vraag of Ono ooit nog terugkeert bij Feyenoord, raadpleegde de Japanner voor de grap zijn dochtertje die hij op zijn arm met zich meedroeg. Het meisje zat door de harde wind te rillen van de kou en wilde het liefst zo snel mogelijk weer de warmte van de auto opzoeken. Toen Ono haar vroeg of ze voor vast terug naar Nederland wilde, antwoordde ze daarom vastberaden ‘nee’.
Shinji.
pi_60792164
Shinji kent Gerard Meijer natuurlijk nog heel erg goed.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:28:11 #43
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60794486
quote:
Makaay: "Ik liet de strafschop aan Sibon"

Niet Gerald Sibon, maar Roy Makaay is eigenlijk de eerste penaltynemer bij het olympisch elftal. Toch liet Makaay woensdag, toen Nederland in de slotfase van het duel met Japan een strafschop kreeg, het klusje aan de aanvaller van Heerenveen.

"Ik had een beetje last van mijn voet en zei tegen Gerald dat hij hem mocht nemen. 'Is goed, ik schiet hem wel binnen', zei Sibon toen. Ach, af en toe moet je weten wanneer je een penalty aan iemand anders moet laten hè", zei Makaay tegen de NOS.

"Ik dacht eigenlijk dat Roy de strafschop niet wilde nemen, omdat hij bang was", lacht de 34-jarige Sibon, die niet op de hoogte was van het feit dat Makaay weer last gekregen had van zijn voetblessure. "Maar ik vond het geen probleem om de penalty te nemen, hoor. Gelukkig ging hij er in en zijn we door naar de kwartfinale."
pi_60794979
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:28 schreef ursel het volgende:

[..]

Heb je dat veld gezien?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:55:16 #45
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60797031
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Shinji.
Tof
pi_60798129
Feyenoord en Vfb Stuttgart willen Botteghin

VfB Stuttgart en Feyenoord hebben interesse in de Braziliaanse FC Zwolle-verdediger Eric Fernando Botteghin. De 20-jarige Botteghin speelde tot nu toe 42 duels voor de Eerstedivisionist en hij wist hierin vijf keer het doel te vinden. Hij presteerde indrukwekkend, waardoor clubs voor hem in de rij staan.

Namens Feyenoord was Peter Bosz meerdere keren aanwezig bij wedstrijden van FC Zwolle. De technisch-directeur van de Rotterdammers zou op de tribune hebben gezeten voor Botteghin. Feyenoord is nog altijd op zoek naar verdedigende versterking en ziet de jonge Braziliaan als een goedkope aanwinst. Ook VfB Stuttgart liet een delegatie afreizen naar Zwolle om de Braziliaan aan het werk te zien.

Naast VfB Stuttgart en Feyenoord, zijn ook Fiorentina, VfL Bochum en 1. FC Kaiserslautern in de markt voor de jongeling
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:33:45 #47
123545 DatMeenJeNiet
pi_60798262
Bron?
pi_60798788
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bron?
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/feyenoord-en-vf.html

Die hebben het van soccernews.nl
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:52:40 #49
123545 DatMeenJeNiet
pi_60798881
Oh oke, bullshit dus. Nouja, ik ben toch al niet echt gecharmeerd van Botteghin, maar het zou ten minste iets zijn.
pi_60799318
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Oh oke, bullshit dus. Nouja, ik ben toch al niet echt gecharmeerd van Botteghin, maar het zou ten minste iets zijn.
Ken hem niet, dus kan er niks over zeggen.
pi_60799340
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ken deze jongen niet, maar 'tenminste iets' is nu juist iets waar we voor moeten waken. Iets hebben we al op de bank zitten, en proberen we kwijt te raken.
pi_60799974
Bij Barendrecht zijn ze niet blij dat Verbeek de oefenpot niet zo tof vindt...
quote:
‘Pr voor Feyenoord’ Uitspraken Verbeek vallen slecht bij BVV Barendrecht
Door WIETSE DIJKSTRA EN RENÉ DONS

ROTTERDAM - De opmerking van Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek dat hij vlak voor de competitie liever niet meer tegen amateurclubs wil spelen, is bij BVV Barendrecht slecht gevallen.
Vier dagen voor de strijd om de Johan Cruijffschaal tegen PSV, spelen de Rotterdammers volgende week dinsdag nog een laatste oefenduel op sportpark De Bongerd met de zaterdag hoofdklasser.

,,Als Gert Jan Verbeek een wedstrijd als tegen Excelsior Maassluis als een doorn in het oog ziet en ook zijn twijfels uitspreekt over het nut van een oefenwedstrijd tegen Barendrecht, dan ben ik daar teleurgesteld over,” reageert Klaas Groenendijk, voorzitter van de Stichting Amateurvoetbal Barendrecht.

,,Ik ben zelf bij de wedstrijd Excelsior Maassluis-Feyenoord geweest. Dat was een leuke pot voetbal met heel veel enthousiaste mensen langs de lijn. Bovendien kregen de supporters alle kans om handtekeningen te verzamelen. Het was uitstekende pr voor Feyenoord.”

,,Bovendien gaat Verbeek er aan voorbij dat die amateurclubs een aanzienlijk bedrag moeten neerleggen om Feyenoord te kunnen ontvangen. Ik heb met de club afgesproken om geen bedragen (naar verluidt 30.000 euro, red.) bekend te maken, maar wij moeten er een aanzienlijke inspanning voor leveren om dat geld terug te verdienen. De uitspraken van de trainer van Feyenoord helpen niet om die investering terug te verdienen. Hij zou best wat meer respect mogen tonen voor de amateurclubs die hun nek uitsteken door een oefenwedstrijd tegen Feyenoord te organiseren.”

Groenendijk is niet bang dat de toeschouwersaantallen volgende week tegen zullen vallen. ,,Feyenoord heeft een vaste kern supporters die altijd komt. Ook als het spel op het jubileumtoernooi zwaar tegenvalt. In deze regio is er ook een grote groep voetballiefhebbers die het leuk vindt om Feyenoord een keertje in de eigen omgeving in actie te zien. Als het weer een beetje redelijk is dan verwachten wij tussen de 3.500 en 4.000 toeschouwers. Dan hebben we niet alleen een leuke avond, maar houden we er als amateurclub ook nog een aardig centje aan over.”

Verbeek hoopt dat Feyenoord er alsnog in slaagt om voor komende weekeinde een serieuze sparringpartner te vinden. Het liefst zou de trainer met een driedaagse trip een uitwedstrijd in de Europa Cup nabootsen. Afspraken met de Turkse clubs Antalyaspor en Konyaspor liepen echter op niets uit. Het Italiaanse Sampdoria, een andere optie, bleek gisteren al bezet.

,,We zijn nog steeds aan het zoeken,’’ zegt Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde. Hoewel hij tot voor kort werkzaam was bij Excelsior Maasluis - afgelopen vrijdag eveneens een tegenstander die Verbeek slecht uitkwam - voelt Gudde zich niet aangesproken door de kritiek van zijn trainer. ,,Gezien de samenloop van omstandigheden kan ik me er wel iets bij voorstellen. Ik neem aan dat Gertjan de amateurs voor lief had genomen als de wedstrijd van komend weekeinde wel was doorgegaan. Het programma is vroegtijdig in elkaar gezet en staat vast. We komen al onze afspraken gewoon na. In de toekomst zullen we rekening houden met de ideeën van Gertjan.”

De uitspraken van Verbeek zijn ook niet van invloed op de relatie tussen Feyenoord en Barendecht. ,,Welnee, we hebben goede contacten met Eric Gudde, Chris Woerts en Peter Brunings. De laatste is bij ons nog traininer geweest. Binnen Barendrecht zijn er veel mensen supporter van Feyenoord en dat zullen ze ook blijven.”
En de trainer:
quote:
‘Wedstrijd tegen ons is juist goed voor zelfvertrouwen’
ROTTERDAM - Ook Barendrecht-trainer Jack van den Berg (foto) snapt niet goed wat zijn collega Verbeek dwars zit.
,,Een oefenwedstrijdje tegen en amateurclub lijkt mij in dit stadium juist goed voor het zelfvertrouwen van Feyenoord,” reageert Van den Berg, trainer van de zaterdag-hoofdklasser. ,,Zoveel winnen ze namelijk niet.”

,,Als trainer kan ik hem wel volgen. Maar Feyenoord heeft deze wedstrijd zelf aangenomen. Dan hadden ze hun oefenprogramma maar anders moeten inrichten. Verbeek kennende zal hij dat volgend jaar wel veranderen. Hij zet veel naar zijn hand.”

Schrale troost voor Verbeek is dat Van den Berg op zijn beurt eigenlijk ook niet zit te wachten op Feyenoord. ,,Voor onze spelers en de supporters is het leuk en als club verdien je er aan. Daarom heb ik er mee ingestemd. Maar als trainer heb ik er niet veel aan. Je verliest met grote cijfers en verzuurt al snel. Ook in mijn voorbereiding komt dit niet goed uit.’’
Ik hoor het hem al zeggen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60799989
Die gozer moet niet zo huilen, hij begrijpt best wat Verbeek bedoelt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:47:41 #54
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60800233
Ik heb het idee dat elke scheet die Verbeek laat nu positief wordt ontvangen.
Ik vind dat Verbeek wel iets minder zijn mond mag open doen in de media wat er allemaal niet mis is, hij moet gewoon eruit halen wat erin zit met deze selectie, daar wordt hij straks op afgerekend.

(Overigens denk ik ook dat er niet meer in zit dan een plek bij de 1e 6..)
pi_60800264
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:47 schreef RedGuy het volgende:
(Overigens denk ik ook dat er niet meer in zit dan een plek bij de 1e 6..)
Gek he
Meer dan een plek bij de eerste 6 kan ook helemaal niet.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:50:25 #56
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60800300
Je begrijpt wat ik bedoel.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:53:06 #57
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60800353
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gek he
Scherp.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60817371
Ik snap Gert Jan wel maarja die boeren uit Barendrecht ook
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:24:52 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60822532
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gek he
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:03:36 #60
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60830893
Het wordt tijd voor nog een goede verdediger.
Als ik Arnoutivic gisteren zag dan vind ik het wel prettig dat hij niet is gekomen, ik vond hem zwak.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_60831133
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:03 schreef yvette1982 het volgende:
Het wordt tijd voor nog een goede verdediger.
Als ik Arnoutivic gisteren zag dan vind ik het wel prettig dat hij niet is gekomen, ik vond hem zwak.
Douglas daarentegen.
pi_60831744
Wanneer word er geloot voor de UEFA cup?
pi_60831836
Volgens mij de 29e van deze maand.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:10:29 #64
123545 DatMeenJeNiet
pi_60834096
quote:
Loovens voor vier jaar naar Celtic
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM/CARDIFF - Glenn Loovens verhuist met onmiddellijke ingang naar Celtic. De centrale verdediger is door zijn club Cardiff City zojuist voor bijna drie miljoen euro verkocht aan de Schotse topclub.
afbeelding vergroten Glenn Loovens (rechts) in het shirt van Cardiff City, waarmee hij vorig seizoen de FA Cup-finale haalde. FOTO AP
Loovens (24) vliegt komend weekeinde al naar Glasgow om daar zijn handtekening te zetten en de keuring te ondergaan. In de afgelopen dagen had een heel gevecht plaats tussen Glasgow Rangers en Celtic om de handtekening van de speler.

De oud-Feyenoorder werd begeerd door zowel Rangers-manager Walter Smith als Celtic-trainer Gordon Strachan. Beide coaches lieten weten dat ze de stevig gebouwde verdediger graag wilden inlijven. Loovens had bij Cardiff City nog een contract tot het einde van dit seizoen. Vanaf januari zou hij met elke club in onderhandeling kunnen om in juni transfervrij te verhuizen.

De speler ziet de transfer als een prachtige stap in zijn loopbaan. Loovens wordt de derde Nederlander bij Celtic. Jan Vennegoor of Hesselink en Evander Sno voetballer er al. Loovens treedt in de voetsporen van andere oud-Feyenoorders, die voor het katholieke voetbalbolwerk uitkwamen, zoals Regi Blinker, Henrik Larsson en Bobby Petta. Bovendien was Wim Jansen er destijds trainer.

Cardiff City en de supporters van de Championship-club betreuren het vertrek van de Nederlander. Loovens was een van de populairste spelers bij de club in Wales. Hij werd met 1 procent achter op de nummer een tweede in de voetballer van het jaar verkiezing bij zijn club.
Leuk voor die jongen.
pi_60834531
Mooie stap voor 'em..
pi_60834534
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Leuk voor die jongen.
Zeker leuk voor hem. Ik had niet verwacht dat hij ooit iets zou bereiken eigenlijk.
pi_60834621
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zeker leuk voor hem. Ik had niet verwacht dat hij ooit iets zou bereiken eigenlijk.
Ik wel, zijn manier van spelen wordt, i.t.t hier, gewaardeerd in Groot Britannie.
Elite
Tegen TTIP
pi_60835378

Graag terug zien komen
pi_60835976
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Leuk voor die jongen.
Jammer, had 'm graag hier zien spelen.

Ik zeg al een paar jaar dat tie terug moet naar Feyenoord, maar dan kreeg ik altijd te horen dat het niveau van de Eredivisie en Feyenoord in het bijzonder toch wel even iets anders is dan het niveau van Cardiff City.

Maar zo'n fysiek sterke speler zou zich goed staande kunnen houden in de Eredivisie denk ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60836298
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jammer, had 'm graag hier zien spelen.

Ik zeg al een paar jaar dat tie terug moet naar Feyenoord, maar dan kreeg ik altijd te horen dat het niveau van de Eredivisie en Feyenoord in het bijzonder toch wel even iets anders is dan het niveau van Cardiff City.

Maar zo'n fysiek sterke speler zou zich goed staande kunnen houden in de Eredivisie denk ik.
Loovens zie je niet meer terug bij Feijenoord. Die heeft het helemaal gehad met de club en de manier waarop hij toentertijd is behandeld.
Elite
Tegen TTIP
pi_60836647
Als die gaat afbouwen komt die vast wel terug naar Feyenoord. Kan die lekker in Crooswijk gaan wonen
pi_60836772
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef blindgier het volgende:
Als die gaat afbouwen komt die vast wel terug naar Feyenoord. Kan die lekker in Crooswijk gaan wonen
Hij komt uit de buurt waar ik vroeger gewoond heb volgens mij, net als Van Persie.
pi_60836797
Daar ligt ook zijn hart wel denk ik. Dus zie hem nog wel een keer verschijnen bij Feyenoord.
pi_60838322
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef blindgier het volgende:
Daar ligt ook zijn hart wel denk ik. Dus zie hem nog wel een keer verschijnen bij Feyenoord.
En ik zeg je net dat hij het gehad met Feijenoord en niet meer terugkomt. Zijn eigen woorden.
Elite
Tegen TTIP
pi_60839646
Heb jouw bericht gezien. Maar voetballerij blijft een rare tak van sport. Voetballers roepen vaak dingen waar ze later (soms vele jaren later) op terugkomen.
Heb het idee dat Rotterdam toch zijn stad is en dat hij daar aan het einde van zijn carriere wel naar terugkeert. Zie hem dan toch best nog wel een keer in het rood en wit verschijnen. Oude liefde roest niet zeggen ze toch.

Maar ja de tijd zal het uitwijzen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:25:18 #76
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60839855
Die Wilkshire van Twente had ik graag bij ons gezien. Prima RB.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 06:45:44 #77
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60844821
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef blindgier het volgende:
Heb jouw bericht gezien. Maar voetballerij blijft een rare tak van sport. Voetballers roepen vaak dingen waar ze later (soms vele jaren later) op terugkomen.
Inderdaad, Dirk Kuijt gaat bij zo'n 4 clubs z'n carrière afsluiten
quote:
Heb het idee dat Rotterdam toch zijn stad is en dat hij daar aan het einde van zijn carriere wel naar terugkeert.
Excelsior!
quote:
Zie hem dan toch best nog wel een keer in het rood en wit verschijnen. Oude liefde roest niet zeggen ze toch.

Maar ja de tijd zal het uitwijzen
We zullen zien.. Als we vanaf volgend jaar 3x kampioen worden en 2x de CL winnen wilt'ie vast wel terugkomen.
Verbeek

pi_60845540
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 06:45 schreef Keltie het volgende:

[..]

Inderdaad, Dirk Kuijt gaat bij zo'n 4 clubs z'n carrière afsluiten
[..]

Excelsior!
[..]

We zullen zien.. Als we vanaf volgend jaar 3x kampioen worden en 2x de CL winnen wilt'ie vast wel terugkomen.
Verbeek

Die gasten die het het hardste roepen dat ze ooit nog eens terugkomen zie ik juist helemaal nooit meer komen. Dus Dirk zie ik toch echt niet terugkomen.

Maar ach, strals raakt hij misschien bij Celtic geen pepernoot meer en horen we er nooit meer wat van. Zal in ieder geval niet roepen dat Feyenoord dom bezig was toen ze hem lieten gaan. Dat gebeurt nogal vaak als Feyenoord een speler laat gaan die dan een paar jaar later, een soort van, doorbreekt (bijv. Engelaar).

Maar samengevat, het zou mij niet verbazen dat hij toch ooit nog een keer voor Feyenoord uit zal komen, ondanks dat hij met ruzie is weggegaan. Maar ja het is en blijft koffiedik kijken he
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:30:46 #80
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_60845589
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Happel het volgende:

[..]

En ik zeg je net dat hij het gehad met Feijenoord en niet meer terugkomt. Zijn eigen woorden.
In april was er juist nog dit bericht
quote:
29/4/2008 - Loovens wil ooit nog terugkeren in De Kuip
(Gepost door K)

In een interview in Voetbal International laat Glenn Loovens weten ooit nog te willen terugkeren in De Kuip, en dan als basisspeler bij Feyenoord. Hij komt momenteel uit voor FA Cup finalist Cardiff City.
Feyenoord Netwerk
'Feyenoord is en blijft mijn club. Als supporter had ik hoge verwachtingen voor dit seizoen. Door de komst van een fors aantal goede spelers zou Feyenoord mee gaan doen om de titel, verwachtte ik. Maar na een goede start ging het al snel bergafwaarts. Nu hoor ik mensen wijzen naar de vele blessures maar dat is een gemakkelijk excuus. Een club als Feyenoord moet onder alle omstandigheden bovenin eindigen. Waar het precies mis is gegaan kan ik moeilijk beoordelen, maar het valt me wel op hoe knullig de tegengoals worden weggegeven. Laatst tegen Willem II bijvoorbeeld, daar schrok ik van.'
Feyenoord Netwerk
Zou hij meekunnen op het niveau van Feyenoord? 'Dat gevoel heb ik wel, maar dat was niet anders toen ik nog bij de club onder contract stond. Helaas kreeg ik niet de kans me over langere tijd te bewijzen. Maar mijn wens is nog eens terug te keren naar de club van mijn hart. Ooit wil ik basisspeler zijn in De Kuip' [reageer]
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:31:11 #81
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60845592
Mwah, Loovens vond ik wel erg jammer... Was behoorlijk fan van die gast.
Koop hem met FIFA/ FM ook altijd terug
pi_60845668
Ik vond het ook jammer, maar niet geheel onbegrijpelijk op dat moment.

Zelfde als met Smolarek, die had van mij ook mogen blijven.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:14:26 #83
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_60846198
Ach de halve selectie is Feyenoord onwaardig, waarbij het grootste probleem logischerwijs in de achterste linie zit.
Ik zou nog steeds kiezen voor Fer, Vlaar, Hofland en De Cler achterin bij gebrek aan een rechtsback die daadwerkelijk iets kan.

Overigens een verschikkelijke wedstrijd gisteren van de beloften, weer een knap staaltje journalistiek op de Feyenoord site want attractief of boeiend was het allerminst waarbij de eerste helft éen schot op doel opleverde.
pi_60846805
Fer moet niet misbruikt worden voor die positie. Zet Greene daar gewoon neer. Die komt vanzelf wel in het ritme, hopelijk. Hofland kunnen we ook wel afschrijven, die is alweer geblesseerd en haalt de wedstrijd tegen PSV niet volgende week.

En het is overdreven om te stellen dat de halve selectie Feijenoordonwaardig is. Maar ja, het is een trend om een selectie af te schrijven, voordat er ook maar een bal getrapt is.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:32:19 #85
123545 DatMeenJeNiet
pi_60852712
Genoeg spelers spelen al zo lang dat je gewoon kan oordelen dat ze Feyenoord-onwaardig zijn. Of hebben ze hun hele leven al een vormcrisis?
pi_60853312
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Genoeg spelers spelen al zo lang dat je gewoon kan oordelen dat ze Feyenoord-onwaardig zijn. Of hebben ze hun hele leven al een vormcrisis?
Dat is niet de halve selectie...
Elite
Tegen TTIP
pi_60856054
Makaay heeft een gebroken poot gvd. Klote dispensatiespelers.
pi_60856229
quote:
Spelen voorbij voor Makaay

SHANGHAI - Voor Roy Makaay zijn de Olympische Spelen in Peking voorbij. De aanvoerder van de olympische voetbalploeg heeft vrijdag opnieuw een ct- en mri-scan ondergaan. Daaruit bleek dat er een klein breukje in een van zijn voetwortelbeentjes is ontstaan.
Makaay liep de blessure op in de eerste wedstrijd tegen Nigeria (0-0). Uit eerdere scans was echter niets op te maken. Tegen de Verenigde Staten (2-2) viel hij enkele minuten in en tegen Japan (1-0) stond hij gewoon weer in de basis.
De Feyenoorder keert zondag naar huis, maar zal de kwartfinale tegen Argentinië zaterdag in Shanghai nog wel bekijken.

(ANP)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:26:56 #89
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60856313
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk komt het Olympisch elftal snel weer terug met een ongeschonden Makaay en De Guzman.

Tevens tvp.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:34:19 #90
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60856525
pi_60856648
Volledig de schuld van Makaay zelf. Domme sukkel.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:40:28 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_60856701
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef Happel het volgende:
Volledig de schuld van Makaay zelf. Domme sukkel.
ik denk niet dat ie zondag alleen naar huis vliegt, Foppe en de rest zal in hetzelfde vliegtuig zitten
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:40:35 #93
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_60856703
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:38 schreef Happel het volgende:
Fer moet niet misbruikt worden voor die positie. Zet Greene daar gewoon neer. Die komt vanzelf wel in het ritme, hopelijk. Hofland kunnen we ook wel afschrijven, die is alweer geblesseerd en haalt de wedstrijd tegen PSV niet volgende week.

En het is overdreven om te stellen dat de halve selectie Feijenoordonwaardig is. Maar ja, het is een trend om een selectie af te schrijven, voordat er ook maar een bal getrapt is.
De spelers die nog geen bal voor Feyenoord hebben getrapt zal ik dan ook niet afschrijven.
Maar ik kom toch echt tot de helft hoor, maar mogelijk zie jij bepaalde spelers liever wel blijven.

Ik vind enkel De Cler, Hofland, Vlaar, Fer, Wijnaldum, El Amhadi, Van Bronckhorst, Makaay, Bruins, Tomasson, Hofs en De Guzman voldoen en de rest vind ik niet goed genoeg voor het eerste elftal.
Voor het gemak dan maar even, Timmer, Ekramy, Lucius, Bahia, Landzaat, Mols, Greene, Slory, Buijs en Vincken mogen van mij dus vertrekken.
Manteiga en Darley behoren in mijn ogen meer bij de beloften net als Erasmus en die zal ik dan ook (nog) niet afschrijven.

En al die jeugdige Feyenoorders die momenteel hun kans krijgen zie ik nog niet bepaald als eerste elftal spelers, daar zitten natuurlijk wel wat goede gasten bij maar of ze hun kans zullen krijgen moet ik nog maar zien.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:44:47 #94
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60856870
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk niet dat ie zondag alleen naar huis vliegt, Foppe en de rest zal in hetzelfde vliegtuig zitten
Denk het ook, ze spelen sowieso al het hele toernooi kut.
pi_60856963
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 15:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Afschaffen die hele OS.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:54:15 #96
123545 DatMeenJeNiet
pi_60857238
Makaay legt maar even 5 miljoen neer zodat we een nieuwe spits halen, godverdomme.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:03:14 #97
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60857520
Goh, dat had ik niet zien aankomen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60857637
Die gast was nooit geblesseerd totdat hij bij Feyenoord een contract tekende...
Nu nog een doldwaze Argentijn die De Guzman doormidden schopt en het Olympisch feest is compleet.
pi_60857705
Niks waard, voetbal op de OS. Clubs zitten er niet op te wachten en het OS netzomin.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60858026
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef Siemerink het volgende:
Die gast was nooit geblesseerd totdat hij bij Feyenoord een contract tekende...
Nu nog een doldwaze Argentijn die De Guzman doormidden schopt en het Olympisch feest is compleet.
Voor jullie is het juist goed dat De Guzman naar de OS is gegaan. Geen club die hem nog wil hebben.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60858153
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Voor jullie is het juist goed dat De Guzman naar de OS is gegaan. Geen club die hem nog wil hebben.
Dat is helemaal niet goed.
pi_60858665
Mooi dat Makaay geblesseerd is. Dan moet er voor de start van het seizoen er nog zeker een spits bij.
pi_60858709
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi dat Makaay geblesseerd is. Dan moet er voor de start van het seizoen er nog zeker een spits bij.

Biseswar is nu natuurlijk gewoon van de transferlijst afgehaald....
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:46:44 #104
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60858738
quote:
Mooi?!?! Vind ik niet... En een spits komt er toch niet bij.. Ik zie het niet gebeuren omdat er toch geen geld is.
pi_60858750
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Biseswar is nu natuurlijk gewoon van de transferlijst afgehaald....
Ze kunnen het in het Maasgebouw niet maken dat we weer moeten beginnen met een Feyenoord onwaarde speler in de spits.
pi_60858782
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Mooi?!?! Vind ik niet... En een spits komt er toch niet bij.. Ik zie het niet gebeuren omdat er toch geen geld is.
Dan had je vorig seizoen Gio, Makaay, Hofland en de Cler niet eens hoeven te contracteren als je niet van plan bent je elftal verder te versterken dit seizoen.
pi_60858815
Hoe lang lig je er eigenlijk uit als je een klein breukje in je voetwortelbeentjes ( ) hebt?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:51:09 #108
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60858837
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan had je vorig seizoen Gio, Makaay, Hofland en de Cler niet eens hoeven te contracteren als je niet van plan bent je elftal verder te versterken dit seizoen.
Dat klopt zeker, maar wat kunnen ze er nu aan doen? Nog een transfervrije spits contracteren?
pi_60858869
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
Hoe lang lig je er eigenlijk uit als je een klein breukje in je voetwortelbeentjes ( ) hebt?
quote:
Dinsdag begint Roy bij Feyenoord aan zijn revalidatie. Ik weet niet hoe lang ik hem moet missen, dat kan twee weken zijn, vier weken, zes weken, maar ook langer.'

'Dit soort voetblessures is erg lastig voor een voetballer. Dat heb ik meegemaakt bij Heerenveen met Kristian Bak-Nielsen, die loopt al een halfjaar te sukkelen. Afwachten, dus.'
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60858875
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, maar wat kunnen ze er nu aan doen? Nog een transfervrije spits contracteren?
Door investeren. Ik mag toch aannemen dat ze wel over de aankopen van vorig seizoen hebben nagedacht? Als ze nu geen transfer geld meer hebben dan hebben ze met het aantrekken van Gio, de Cler, Makaay en Hofland gewoon een domme investering gedaan.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:55:26 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60858936
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Door investeren. Ik mag toch aannemen dat ze wel over de aankopen van vorig seizoen hebben nagedacht? Als ze nu geen transfer geld meer hebben dan hebben ze met het aantrekken van Gio, de Cler, Makaay en Hofland gewoon een domme investering gedaan.
Zucht.....

Ze hebben geinvesteerd dit seizoen.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:55:51 #112
42184 crew  DaMart
pi_60858949
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ze hebben anders wel weer ruim een half miljoen verdiend aan die transfer van Loovens:
quote:
Glenn Loovens verhuist met onmiddelijke ingang van Cardiff City naar Celtic.

De centrale verdediger is voor een bedrag van drie miljoen euro verkocht aan de Schotse topclub.

Feyenoord verdient ook nog goed aan de transfer naar Celtic. Feyenoord krijgt meer dan een half miljoen euro volgens AD Sportwereld.

Bron: Feyenoord-Internet
...al haal je daar ook geen wereldverdediger voor, natuurlijk .
pi_60859012
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wanneer kom jij erachter dat Feyenoord pas over een paar jaar (hopelijk) weer aanhaakt bij de nationale top? Nu is er geen geld meer na de gedane aankopen en het uitblijven van opbrengsten uit verkopen van overbodige spelers. Face it, dit is de selectie van een club die zal strijden met clubs als Heerenveen en Twente. PSV en Ajax zijn nog steeds (ver) uit zicht. Helaas.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:59:44 #114
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60859044
Nahjah.. Ik zie hoe dan ook geen spelers meer bijkomen, tenzij er spelers weggaan. Maar blijkbaar is er geen enkele interesse in onze spelers. Slecht is dat.
pi_60859085
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:58 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Wanneer kom jij erachter dat Feyenoord pas over een paar jaar (hopelijk) weer aanhaakt bij de nationale top? Nu is er geen geld meer na de gedane aankopen en het uitblijven van opbrengsten uit verkopen van overbodige spelers. Face it, dit is de selectie van een club die zal strijden met clubs als Heerenveen en Twente. PSV en Ajax zijn nog steeds (ver) uit zicht. Helaas.
Waar op wat baseer jij het dat Feyenoord over 1 jaar weer aanhaakt bij de top? Over 2 jaar stoppen Gio en Makaay met voetbal. Daar moeten dan ook weer vervangers voor worden gehaald.
pi_60859141
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[..]
Zo.. Dat kan nogal verschillen zeg.
Met een beetje mazzel is hij er over 3 week weer bij, maar als je pecht hebt ben je zo een paar maand verder.
pi_60859184
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar op wat baseer jij het dat Feyenoord over 1 jaar weer aanhaakt bij de top? Over 2 jaar stoppen Gio en Makaay met voetbal. Daar moeten dan ook weer vervangers voor worden gehaald.
Waar zie je mij één jaar zeggen? Denk eerder maar aan 3 jaar. Spelers als Van Bronckhorst en Makaay moet je maar zien als ontwikkelingswerkers voor een club die op weg is naar de nationale top.
pi_60859269
Timmer, Greene (Lucius), Vlaar, Hofland, De Cler, El Ahmadi, Landzaat, Van Bronckhorst, De Guzman (Bruins), Tomasson en Makaay is een aardig elftal voor Nederlandse begrippen. Helaas is de bank te zwak om dit seizoen mee te strijden voor het landskampioenschap. Aangezien er nogal wat brekebeentjes in de selectie zitten, ben je aangewezen op de zwakke bank. De vooraf geroemde (en nu overigens vervloekte) krachttraining van Verbeek is prima voor de langere termijn (voor m.n. de jonkies dus), maar dat zal Feyenoord dit seizoen ook niet verder helpen. Helaas.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:08:42 #119
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_60859283
quote:
We hebben er dit seizoen al een spits bij. Tomasson is toch ook gekomen, die ken ook prima in de spits spelen.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_60859363
Daarnaast is de grootste winst van Feyenoord dat de schulden voor (ik dacht) 2/3e zijn afgelost. Misschien ook goed om te beseffen. Ik denk dat velen van jullie niet wisten hoe slecht de club ervoor stond pak m beet 2 jaar geleden.

Maarja, voetbal is en blijft een waan van de dag spelletje. Bij Feyenoord mag niet worden verloren...
pi_60859560
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

We hebben er dit seizoen al een spits bij. Tomasson is toch ook gekomen, die ken ook prima in de spits spelen.
Nog niet tot je doorgedrongen dat we vorig seizoen in een 4-5-1 systeem 1 spits nodig hadden, en dit seizoen met een 4-4-2 opstelling er 2 nodig hebben?
pi_60859614
Ach, dan speel je met Tomasson, De Guzman én Bruins... Achterin blijven de grootste problemen liggen met blessuregevoelige spelers en weinig kwaliteit. In die volgorde.
pi_60859681
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Siemerink het volgende:
Ach, dan speel je met Tomasson, De Guzman én Bruins... Achterin blijven de grootste problemen liggen met blessuregevoelige spelers en weinig kwaliteit. In die volgorde.
Ja en lekker weer verder rommelen met de Guzman en Bruins niet op de positie waar ze het best tot hun recht komen.
pi_60859785
De Guzman is volgens mij een prima fantasisti (type wat tussen de 9 en 10 rommelt), net als Bruins.
Waar heb je die twee dan het liefst? Juist niet aan de buitenkanten lijkt me?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:29:41 #125
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_60859835
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nog niet tot je doorgedrongen dat we vorig seizoen in een 4-5-1 systeem 1 spits nodig hadden, en dit seizoen met een 4-4-2 opstelling er 2 nodig hebben?
Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij dat je rekening houdt met de selectie op het moment dat je een opstelling gaat maken.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_60859982
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:29 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij dat je rekening houdt met de selectie op het moment dat je een opstelling gaat maken.
Ja en dan weer lekker aanmodderen met 5 middenvelders net als vorig seizoen
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:47:04 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60860144
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja en dan weer lekker aanmodderen met 5 middenvelders net als vorig seizoen
Nou en.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:51:34 #128
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_60860222
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Nou en.
Liever niet dus, dan maar lekker die jeugdige onbevangenheid i.p.v dat verdedigende zooitje wat ik vorig seizoen aan het werk zag.
Mogen blij zijn dat we die beker nog op konden halen door het falen van andere ploegen, dat maakte het nog enigzins goed.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:01:40 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60860405
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Liever niet dus, dan maar lekker die jeugdige onbevangenheid i.p.v dat verdedigende zooitje wat ik vorig seizoen aan het werk zag.
Mogen blij zijn dat we die beker nog op konden halen door het falen van andere ploegen, dat maakte het nog enigzins goed.
Waar hebben jullie je hersens zitten? Verbeek is een totaal andere trainer dan Van Marwijk. Van Marwijk is de verdedigende trainer, Verbeek de aanvallende. Dus het hoeft niet perse negatief te zijn, wanneer Verbeek een 4-5-1 zou hanteren. Er is zoveel mogelijk met die tactiek.

Feijenoord moet i.i.g niet opeens een nieuwe spits gaan kopen. Krijgen weer een gevalletje Charisteas en daar zit ik echt niet op te wachten....
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:05:41 #130
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60860476
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar hebben jullie je hersens zitten? Verbeek is een totaal andere trainer dan Van Marwijk. Van Marwijk is de verdedigende trainer, Verbeek de aanvallende. Dus het hoeft niet perse negatief te zijn, wanneer Verbeek een 4-5-1 zou hanteren. Er is zoveel mogelijk met die tactiek.

Feijenoord moet i.i.g niet opeens een nieuwe spits gaan kopen. Krijgen weer een gevalletje Charisteas en daar zit ik echt niet op te wachten....
Ik zit niet te wachten op een nieuwe Charisteas

McBride is transfervrij en wil opzich nog wel een avontuur aangaan in Europa. Stel je voor dat Feijenoord hem zou halen (Niet dat het financieel mogelijk is maar goed )
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:07:30 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60860507
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:05 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik zit niet te wachten op een nieuwe Charisteas

McBride is transfervrij en wil opzich nog wel een avontuur aangaan in Europa. Stel je voor dat Feijenoord hem zou halen (Niet dat het financieel mogelijk is maar goed )
McBride is 36 man.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:08:36 #132
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60860527
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:07 schreef Happel het volgende:

[..]

McBride is 36 man.
35, maar goed ik zit er ook niet op te wachten hoor. Beste vent schoot me ineens te binnen, vraag me niet waarom.
pi_60860824
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:01 schreef Happel het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat de scouting het afgelopen half jaar niet stil heeft gezeten, en toch wel wat kandidaten op de lijst heeft staan.
pi_60860984
Geen geld meer Dirk, geen geld...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:33:29 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60861015
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat de scouting het afgelopen half jaar niet stil heeft gezeten, en toch wel wat kandidaten op de lijst heeft staan.
Tuurlijk hebben ze spelers op de lijst staan. Arnautovic wilde ze toch ook. Gaat erom dat een speler haalbaar is. Hoe dichter we bij de transfer deadline komen, hoe kleiner de kans dat er een spits komt die en goed is en weg mag. Kans is dus groter dat Feijenoord uitkomt bij een speler die transfervrij, derde spits of jonge speler zonder ervaring is.
Elite
Tegen TTIP
pi_60861095
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Siemerink het volgende:
Geen geld meer Dirk, geen geld...
Ik neem aan dat de scouting spelers scout die betaalbaar zijn voor Feyenoord. Als Feyenoord goed had gescout hadden wij Berg en Suarez ook kunnen hebben. Maar Groningen ging daar in totaal voor nog geen 3 miljoen mee aan de haal.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:41:42 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60861197
Mooi klote van Makaay. Wat ontzettend stom en onnodig zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:56:23 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60861470
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de scouting spelers scout die betaalbaar zijn voor Feyenoord. Als Feyenoord goed had gescout hadden wij Berg en Suarez ook kunnen hebben. Maar Groningen ging daar in totaal voor nog geen 3 miljoen mee aan de haal.
Het is ook zo makkelijk alemaal, he.
Elite
Tegen TTIP
pi_60861506
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is ook zo makkelijk alemaal, he.
Als je al meer dan een half jaar weet waar het aan schort in de selectie dan mag je toch wel wat meer verwachten?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:10:10 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60861761
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je al meer dan een half jaar weet waar het aan schort in de selectie dan mag je toch wel wat meer verwachten?
Geen geld en andere prioriteiten.

Het scoutingsapparaat wordt overigens dit seizoen onder handen genomen. Zoiets had ik i.i.g. gelezen.
Elite
Tegen TTIP
pi_60861868
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen geld.

Het scoutingsapparaat wordt overigens dit seizoen onder handen genomen. Zoiets had ik i.i.g. gelezen.
Geen geld? Ze zeggen zelf dat ze wel geld uit willen geven aan spelers die jong zijn en waar ze het in zien zitten (Arnautovic). Als je scout kom je zulke spelers toch tegen? Ik had sowieso een speler voor de rechts back positie verwacht.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:34:46 #142
123545 DatMeenJeNiet
pi_60862280
Dat is nu toch al tien keer uitgelegd? Voor Arnautovic gingen ze ver omdat ze verwachtten nog een aantal prutsers kwijt te raken (Buijs, Hofs, Biseswar, Tiendalli etc.). Nu zijn ze erachter dat dat niet lijkt te gebeuren, en daarom houden ze nu de hand op de knip. Anders heb je straks weer gigantische salariskosten.

Het is gewoon klote en in mijn ogen onbegrijpelijk dat ze die gasten niet kunnen verkopen.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:35:37 #143
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_60862303
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:41 schreef TC03 het volgende:
Mooi klote van Makaay. Wat ontzettend stom en onnodig zeg.
Stom en onnodig, daar sla je de spijker op de kop.

Bij veel clubs is een discussie of ze spelers moeten afstaan, en een dispensatiespeler, je enige echte spits, wordt zonder blikken of blozen meegestuurd. Stom van zowel Makaay als Feyenoord, dit had je aan zien komen.

Hopelijk staan er nu andere mensen op in het begin van de competitie, bijv, een Biseswar...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:46:13 #144
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_60862517
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen geld en andere prioriteiten.

De scouting bij Feyenoord is al jaren een lachertje natuurlijk en het sporadisch doorgebroken talent dat Nederland niet als geboorteland in z'n paspoort heeft staan komt veelal na een tip van buitenaf en niet eens zozeer door de scouts ter plaatse en dat is gewoon triest.

De Guzman is destijds gewoon aangeboden aan verschillende Europese clubs, een Leonardo (wie?) door een documentairemaker wel te verstaan terwijl Kalou door de tip van z'n oudere broer uit een minder hoog aangeschreven 'project' in Afrika werd binnengehengeld en laten we daar nou net de meest belovende voetballers van de laatste jaren genoemd hebben (uit het buitenland), want veel andere jeugdig gescoute gasten hebben het niet bepaald ver geschopt in Zuid.

En ook een Verbeek gaat Feyenoord niet geweldig laten voetballen in een 4-5-1 formatie en zo verdedigend is Van Marwijk niet als coach, kijk maar naar z'n eerdere dienstverband bij Feyenoord en z'n periode bij Dortmund, een van de meest aanvallend spelende teams uit de competitie destijds ondanks beperkte middelen.
pi_60862533
Wat stressen jullie 'm allemaal. Het komt allemaal wel goed.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60866782
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat is nu toch al tien keer uitgelegd? Voor Arnautovic gingen ze ver omdat ze verwachtten nog een aantal prutsers kwijt te raken (Buijs, Hofs, Biseswar, Tiendalli etc.). Nu zijn ze erachter dat dat niet lijkt te gebeuren, en daarom houden ze nu de hand op de knip. Anders heb je straks weer gigantische salariskosten.

Het is gewoon klote en in mijn ogen onbegrijpelijk dat ze die gasten niet kunnen verkopen.
Als je in het bedrijfsleven zo'n beleid voert (uitgeven voordat je zekerheid hebt dat je het binnen krijgt) dan word je plan meteen afgeschoten.
pi_60866817
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat stressen jullie 'm allemaal. Het komt allemaal wel goed.
Binnen nu en 5 jaar worden we sowieso geen kampioen.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:10:48 #148
123545 DatMeenJeNiet
pi_60867073
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je in het bedrijfsleven zo'n beleid voert (uitgeven voordat je zekerheid hebt dat je het binnen krijgt) dan word je plan meteen afgeschoten.
Daarom is het achteraf ergens een opluchting ja. Al was de scouting wel lovend over de jongen en ging men er van uit dat hij het veelvoudige van 5 miljoen ging opleveren.

Maargoed, een bedrijf runnen of voetbalclub runnen is een gigantisch verschil.
pi_60867800
Ze hebben tov ja een sterkere selectie met Vlaar,Tomasson,El Ahmadi en Landzaat er vanaf de seizoensstart bij. Maar als ik de verwachtingen van de feyenoorders bekijk zijn die een stuk lager tov van vorig jaar.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:50:50 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60867977
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat we meteen naar de klote gaan. Je geeft niks om Feijenoord man, flikker er dan ook lekker op.
Elite
Tegen TTIP
pi_60872078
Kenne we Obiku niet gewoon in de spits zetten.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')