Dat is helemaal niet goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Voor jullie is het juist goed dat De Guzman naar de OS is gegaan. Geen club die hem nog wil hebben.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi dat Makaay geblesseerd is. Dan moet er voor de start van het seizoen er nog zeker een spits bij.
Mooi?!?! Vind ik niet... En een spits komt er toch niet bij.. Ik zie het niet gebeuren omdat er toch geen geld is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi dat Makaay geblesseerd is. Dan moet er voor de start van het seizoen er nog zeker een spits bij.
Ze kunnen het in het Maasgebouw niet maken dat we weer moeten beginnen met een Feyenoord onwaarde speler in de spits.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Biseswar is nu natuurlijk gewoon van de transferlijst afgehaald....
Dan had je vorig seizoen Gio, Makaay, Hofland en de Cler niet eens hoeven te contracteren als je niet van plan bent je elftal verder te versterken dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooi?!?! Vind ik niet... En een spits komt er toch niet bij.. Ik zie het niet gebeuren omdat er toch geen geld is.
Dat klopt zeker, maar wat kunnen ze er nu aan doen? Nog een transfervrije spits contracteren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan had je vorig seizoen Gio, Makaay, Hofland en de Cler niet eens hoeven te contracteren als je niet van plan bent je elftal verder te versterken dit seizoen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
Hoe lang lig je er eigenlijk uit als je een klein breukje in je voetwortelbeentjes () hebt?
quote:Dinsdag begint Roy bij Feyenoord aan zijn revalidatie. Ik weet niet hoe lang ik hem moet missen, dat kan twee weken zijn, vier weken, zes weken, maar ook langer.'
'Dit soort voetblessures is erg lastig voor een voetballer. Dat heb ik meegemaakt bij Heerenveen met Kristian Bak-Nielsen, die loopt al een halfjaar te sukkelen. Afwachten, dus.'
Door investeren. Ik mag toch aannemen dat ze wel over de aankopen van vorig seizoen hebben nagedacht? Als ze nu geen transfer geld meer hebben dan hebben ze met het aantrekken van Gio, de Cler, Makaay en Hofland gewoon een domme investering gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar wat kunnen ze er nu aan doen? Nog een transfervrije spits contracteren?
Zucht.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door investeren. Ik mag toch aannemen dat ze wel over de aankopen van vorig seizoen hebben nagedacht? Als ze nu geen transfer geld meer hebben dan hebben ze met het aantrekken van Gio, de Cler, Makaay en Hofland gewoon een domme investering gedaan.
Ze hebben anders wel weer ruim een half miljoen verdiend aan die transfer van Loovens:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mooi?!?! Vind ik niet... En een spits komt er toch niet bij.. Ik zie het niet gebeuren omdat er toch geen geld is.
...al haal je daar ook geen wereldverdediger voor, natuurlijkquote:Glenn Loovens verhuist met onmiddelijke ingang van Cardiff City naar Celtic.
De centrale verdediger is voor een bedrag van drie miljoen euro verkocht aan de Schotse topclub.
Feyenoord verdient ook nog goed aan de transfer naar Celtic. Feyenoord krijgt meer dan een half miljoen euro volgens AD Sportwereld.
Bron: Feyenoord-Internet
Wanneer kom jij erachter dat Feyenoord pas over een paar jaar (hopelijk) weer aanhaakt bij de nationale top? Nu is er geen geld meer na de gedane aankopen en het uitblijven van opbrengsten uit verkopen van overbodige spelers. Face it, dit is de selectie van een club die zal strijden met clubs als Heerenveen en Twente. PSV en Ajax zijn nog steeds (ver) uit zicht. Helaas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Door investeren. Ik mag toch aannemen dat ze wel over de aankopen van vorig seizoen hebben nagedacht? Als ze nu geen transfer geld meer hebben dan hebben ze met het aantrekken van Gio, de Cler, Makaay en Hofland gewoon een domme investering gedaan.
Waar op wat baseer jij het dat Feyenoord over 1 jaar weer aanhaakt bij de top? Over 2 jaar stoppen Gio en Makaay met voetbal. Daar moeten dan ook weer vervangers voor worden gehaald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:58 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Wanneer kom jij erachter dat Feyenoord pas over een paar jaar (hopelijk) weer aanhaakt bij de nationale top? Nu is er geen geld meer na de gedane aankopen en het uitblijven van opbrengsten uit verkopen van overbodige spelers. Face it, dit is de selectie van een club die zal strijden met clubs als Heerenveen en Twente. PSV en Ajax zijn nog steeds (ver) uit zicht. Helaas.
Zo.. Dat kan nogal verschillen zeg.quote:
Waar zie je mij één jaar zeggen? Denk eerder maar aan 3 jaar. Spelers als Van Bronckhorst en Makaay moet je maar zien als ontwikkelingswerkers voor een club die op weg is naar de nationale top.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar op wat baseer jij het dat Feyenoord over 1 jaar weer aanhaakt bij de top? Over 2 jaar stoppen Gio en Makaay met voetbal. Daar moeten dan ook weer vervangers voor worden gehaald.
We hebben er dit seizoen al een spits bij. Tomasson is toch ook gekomen, die ken ook prima in de spits spelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog niet tot je doorgedrongen dat we vorig seizoen in een 4-5-1 systeem 1 spits nodig hadden, en dit seizoen met een 4-4-2 opstelling er 2 nodig hebben?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:08 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
We hebben er dit seizoen al een spits bij. Tomasson is toch ook gekomen, die ken ook prima in de spits spelen.
Ja en lekker weer verder rommelen met de Guzman en Bruins niet op de positie waar ze het best tot hun recht komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:20 schreef Siemerink het volgende:
Ach, dan speel je met Tomasson, De Guzman én Bruins... Achterin blijven de grootste problemen liggen met blessuregevoelige spelers en weinig kwaliteit. In die volgorde.
Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij dat je rekening houdt met de selectie op het moment dat je een opstelling gaat maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog niet tot je doorgedrongen dat we vorig seizoen in een 4-5-1 systeem 1 spits nodig hadden, en dit seizoen met een 4-4-2 opstelling er 2 nodig hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |