Inderdaad, Dirk Kuijt gaat bij zo'n 4 clubs z'n carrière afsluitenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:17 schreef blindgier het volgende:
Heb jouw bericht gezien. Maar voetballerij blijft een rare tak van sport. Voetballers roepen vaak dingen waar ze later (soms vele jaren later) op terugkomen.
Excelsior!quote:Heb het idee dat Rotterdam toch zijn stad is en dat hij daar aan het einde van zijn carriere wel naar terugkeert.
We zullen zien.. Als we vanaf volgend jaar 3x kampioen worden en 2x de CL winnen wilt'ie vast wel terugkomen.quote:Zie hem dan toch best nog wel een keer in het rood en wit verschijnen. Oude liefde roest niet zeggen ze toch.
Maar ja de tijd zal het uitwijzen
Die gasten die het het hardste roepen dat ze ooit nog eens terugkomen zie ik juist helemaal nooit meer komen. Dus Dirk zie ik toch echt niet terugkomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, Dirk Kuijt gaat bij zo'n 4 clubs z'n carrière afsluiten![]()
[..]
Excelsior!
[..]
We zullen zien.. Als we vanaf volgend jaar 3x kampioen worden en 2x de CL winnen wilt'ie vast wel terugkomen.
Verbeek
In april was er juist nog dit berichtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
En ik zeg je net dat hij het gehad met Feijenoord en niet meer terugkomt. Zijn eigen woorden.
quote:29/4/2008 - Loovens wil ooit nog terugkeren in De Kuip
(Gepost door K)
In een interview in Voetbal International laat Glenn Loovens weten ooit nog te willen terugkeren in De Kuip, en dan als basisspeler bij Feyenoord. Hij komt momenteel uit voor FA Cup finalist Cardiff City.
Feyenoord Netwerk
'Feyenoord is en blijft mijn club. Als supporter had ik hoge verwachtingen voor dit seizoen. Door de komst van een fors aantal goede spelers zou Feyenoord mee gaan doen om de titel, verwachtte ik. Maar na een goede start ging het al snel bergafwaarts. Nu hoor ik mensen wijzen naar de vele blessures maar dat is een gemakkelijk excuus. Een club als Feyenoord moet onder alle omstandigheden bovenin eindigen. Waar het precies mis is gegaan kan ik moeilijk beoordelen, maar het valt me wel op hoe knullig de tegengoals worden weggegeven. Laatst tegen Willem II bijvoorbeeld, daar schrok ik van.'
Feyenoord Netwerk
Zou hij meekunnen op het niveau van Feyenoord? 'Dat gevoel heb ik wel, maar dat was niet anders toen ik nog bij de club onder contract stond. Helaas kreeg ik niet de kans me over langere tijd te bewijzen. Maar mijn wens is nog eens terug te keren naar de club van mijn hart. Ooit wil ik basisspeler zijn in De Kuip' [reageer]
Dat is niet de halve selectie...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Genoeg spelers spelen al zo lang dat je gewoon kan oordelen dat ze Feyenoord-onwaardig zijn. Of hebben ze hun hele leven al een vormcrisis?
quote:Spelen voorbij voor Makaay
SHANGHAI - Voor Roy Makaay zijn de Olympische Spelen in Peking voorbij. De aanvoerder van de olympische voetbalploeg heeft vrijdag opnieuw een ct- en mri-scan ondergaan. Daaruit bleek dat er een klein breukje in een van zijn voetwortelbeentjes is ontstaan.
Makaay liep de blessure op in de eerste wedstrijd tegen Nigeria (0-0). Uit eerdere scans was echter niets op te maken. Tegen de Verenigde Staten (2-2) viel hij enkele minuten in en tegen Japan (1-0) stond hij gewoon weer in de basis.
De Feyenoorder keert zondag naar huis, maar zal de kwartfinale tegen Argentinië zaterdag in Shanghai nog wel bekijken.
(ANP)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk komt het Olympisch elftal snel weer terug met een ongeschonden Makaay en De Guzman.
Tevens tvp.
ik denk niet dat ie zondag alleen naar huis vliegt, Foppe en de rest zal in hetzelfde vliegtuig zittenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef Happel het volgende:
Volledig de schuld van Makaay zelf. Domme sukkel.
De spelers die nog geen bal voor Feyenoord hebben getrapt zal ik dan ook niet afschrijven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:38 schreef Happel het volgende:
Fer moet niet misbruikt worden voor die positie. Zet Greene daar gewoon neer. Die komt vanzelf wel in het ritme, hopelijk. Hofland kunnen we ook wel afschrijven, die is alweer geblesseerd en haalt de wedstrijd tegen PSV niet volgende week.
En het is overdreven om te stellen dat de halve selectie Feijenoordonwaardig is. Maar ja, het is een trend om een selectie af te schrijven, voordat er ook maar een bal getrapt is.
Denk het ook, ze spelen sowieso al het hele toernooi kut.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie zondag alleen naar huis vliegt, Foppe en de rest zal in hetzelfde vliegtuig zitten
Voor jullie is het juist goed dat De Guzman naar de OS is gegaan. Geen club die hem nog wil hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef Siemerink het volgende:
Die gast was nooit geblesseerd totdat hij bij Feyenoord een contract tekende...
Nu nog een doldwaze Argentijn die De Guzman doormidden schopt en het Olympisch feest is compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |