Dat geloof ik wel... maar Summer is wat over positiefquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:02 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw...heb ik hard voor geknipt en geplakt hoor en die banner is erg actueel er staat Lowlands in
Moeders lopen toch altijd achter dat soort feiten aan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef muisje-eliza het volgende:
me ma belde net *wist je dat die ene vent van Southpark dood is?*
*zucht*
Nee, dát helpt:quote:
Ik opteer voor de praktische uitvoering van hetgeen hiervoor tekstueel tot uidrukking is gebracht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, dát helpt:
...een complex van gevoelens en handelingen die een mens kan ervaren of uitvoeren en die samenhangen met lichamelijke gevoelens met betrekking op een andere persoon...
Mijn moeder wist in ieder geval dat hij een muzikant is. Zij heeft dan weer geen flauw benul van South Parkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef muisje-eliza het volgende:
me ma belde net *wist je dat die ene vent van Southpark dood is?*
*zucht*
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moeders lopen toch altijd achter dat soort feiten aan?
Da's dan al weer meer dan mijn ouders. Zelfs toen ik Theme from Shaft liet horen gingen er geen belletjes rinkelen... Ik moet ze maar eens muzikaal gaan opvoeden!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn moeder wist in ieder geval dat hij een muzikant is. Zij heeft dan weer geen flauw benul van South Park
Mijn ouders kenden Shaft ook al nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:21 schreef Sersjee het volgende:
Da's dan al weer meer dan mijn ouders. Zelfs toen ik Theme from Shaft liet horen gingen er geen belletjes rinkelen... Ik moet ze maar eens muzikaal gaan opvoeden!
Vroeger toen ik nog een heel klein ventje was, was het altijd eenrichtingsverkeer met die muzikale opvoeding, tegenwoordig kan ik mijn moeder ook nog wat bijbrengen. Volgens mij staat haar computer de hele dag muziek binnen te halen van bands die ik heb laten horenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's dan al weer meer dan mijn ouders. Zelfs toen ik Theme from Shaft liet horen gingen er geen belletjes rinkelen... Ik moet ze maar eens muzikaal gaan opvoeden!
Die mogen van mij gewoon kampioen wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:05 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke wedstrijd zeg! Go Go Spanje!
Me 2 ! toffe is dat een paar van die gasten die bij Spanje rondlopen hier in Groningen hebben gespeeld tijdens de opendag van de Capitals. Extra tof dus ! Veel van die gasten spelen voor Joventut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Die mogen van mij gewoon kampioen worden. Zolang VS geen kampioen wordt
.
Misschien na zijn plaspauze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:11 schreef cosmick het volgende:
Nou kom op, doe 's weer een goede plaat Guis.
Tien is er alleen maar in zoetzure sausquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien Scherp.
November is nog lang iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:56 schreef on_air het volgende:
Gelukkig duurt het nog zo lang tot het november is en ik Joost weer *livelivelive* zie.
Origineel is blijkbaar van Brenda Leequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef Againzender het volgende:
Toch wel een van de leukste Elvis covers dit
Kijk nog even China - Spanjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend, een kwartier stilte hier terwijl Veenstra achter de schuiven en knoppen staat.
ah, zat mij al af te vragen of hij het wel zelf geschreven hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Origineel is blijkbaar van Brenda Lee
zielig? iedereen die kaartjes wil en ze niet heeft is toch zielig?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:34 schreef Broekie het volgende:
Ik schakel nu net pas in, maar hoor net van m'n zusje dat Michiel heel gemeen is geweest tegen een zielige dame die aan de telefoon hing met een verhaal over een kapotte pinpas en daardoor misgelopen Lowlands kaartjes?
Die kaarten waren niet binnen een week uitverkocht, dus was ze gewoon te laat. Niet zielig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:34 schreef Broekie het volgende:
Ik schakel nu net pas in, maar hoor net van m'n zusje dat Michiel heel gemeen is geweest tegen een zielige dame die aan de telefoon hing met een verhaal over een kapotte pinpas en daardoor misgelopen Lowlands kaartjes?
Hij liet d'r eerst helemaal d'r verhaal doen, en zei vervolgens op de vraag "Dus Michiel, heb jij kaartjes?" simpelweg 'nee' (met daarna een aantal programma's die ze wel hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:34 schreef Broekie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:36 schreef muisje-eliza het volgende:
dit is pas zielig
http://www.telegraaf.nl/b(...)igeren__amen___.html en dan vooral *ads door Google* lezen
die is veels te druk met springen johquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is veels te druk met springen joh
Denk het ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij doet de muziekredactie het erom.
Zou je niet eens naar de huisarts gaan?quote:
Er staan zeker wel een aantal leuke nummers op, o.a. Play, Mariella, Shit Song, enz.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Is het album eig. ook wat? Of is het na drie nummers meer van hetzelfde?
Linktipbron Bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staan zeker wel een aantal leuke nummers op, o.a. Play, Mariella, Shit Song, enz.
Kijk even op www.fabchannel.com/kate_nash voor een live-optreden met veel van deze nummers.
Aan al het goede komt een eind...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik vanaf maandag weer foetsie ben.
Maandag lesrooster ophalen
Dinsdag tot half vier (reken maar vier uur) activiteiten op het strand hierzo.
Vanaf woensdag weer gewoon les.
Over 2 maandjes weer een week vrij herfstvakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik vanaf maandag weer foetsie ben.
Maandag lesrooster ophalen
Dinsdag tot half vier (reken maar vier uur) activiteiten op het strand hierzo.
Vanaf woensdag weer gewoon les.
Zucht, ja, en dan ook nog met topklasgenoten, maar niet heus.quote:
Hoeveel jaar nog tot je examen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zucht, ja, en dan ook nog met topklasgenoten, maar niet heus.
Ik voel weer een pallet imitaties aankomen..
Lol , wie wil dat nou niet, jij werkt toch al op zulke nare tijden en dagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef muisje-eliza het volgende:
baas belde net....of ik morgen evt vrij wilde.....
tuuurlijk
Niet werken = geen geld verdienen, dus dat zou een reden kunnen zijn om toch te gaan werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lol , wie wil dat nou niet, jij werkt toch al op zulke nare tijden en dagen
Vrij is ook betaald krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet werken = geen geld verdienen, dus dat zou een reden kunnen zijn om toch te gaan werken.
Hoop dat je lekker weer hebt morgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:01 schreef muisje-eliza het volgende:
en ik werk ook weleens op zondag en dan krijg ik twee vrije dagen ervoor dus zo erg is een ekstra vrije dag niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef IedeK. het volgende:
[..]OEPS !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nootjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef muisje-eliza het volgende:
*blaar op men duim van die stomme noodjes pellen*
Absoluutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan gebeuren tijdens olympische spelen
Vakantie, dit is de 2e week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef muisje-eliza het volgende:
nou ik luister al in geen tijden meer naar RabRadio, maar is paul rabbering op vakantie of gewoon opgewapperd.....
Ja, maar dat "zombie" is toch wel een van de vreselijkste nummers allertijden zeg.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag mensen!
Ik kijk nu even om de hoek, weet niet of ik er vanavond wel of niet ben...
Couscous klinkt lekker Muis!
Sterkte met opetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:50 schreef muisje-eliza het volgende:
mn couscous met marokaanse stoofgroente is erg geslaagd...jammer dat niemand van jullie opkwam dagen....nu moet ik alles zelf opeten
Hier is het verre van helder... ik zie hele donkere wolken en het onweertquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:31 schreef muisje-eliza het volgende:
jaja vanavond helder en eindelijk wel vallende sterren te zien
Bijnaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:38 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij ga ik deze bladzij helemaal in mn eentje vullen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier is het verre van helder... ik zie hele donkere wolken en het onweert
Beetje saai eigenlijk, maar het begin mocht er wezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vind m n beetje slapjes eigenlijk
Die worden niet zo vaak schoongemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:57 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom willen vliegen altijd op je tv of je beeldscherm zetten
Roken op een werkplekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
SANDER!! ruim je eigen asbak op zeg!!!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die worden niet zo vaak schoongemaakt
Draadloze rotzooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar ik besmeur mn beeldscherm niet met etenswaar ofzo
![]()
en ik hoop dat mn toetsebord nog even meewil tot morgen....opeens begint ie te stotteren en zijn volgens mij de batterijtjes bijna leeg
Ga je het leukste moment van de dag missenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik is ff weg, mss tot vanavondddd!
Fijne uitzending!
Ik voor de verandering ook weer evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer klaar gaat zitten voor Michiel , Maricha en Rick
Na een hele dag sport is dit wel weer een aardige afwisselingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik voor de verandering ook weer even
Oeps, gelukkig harde schijfruimte plenty of nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
Oh ja, 3FM
Hallo
Was mn recorder een beetje vergeten vandaag, dus die heeft van 12 - 18.30 opgenomen![]()
Nou zeg dat wel, even weer een beetje op adem komen na al het sportgeweld !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Na een hele dag sport is dit wel weer een aardige afwisseling
Jawel, was maar 770MBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oeps, gelukkig harde schijfruimte plenty of niet
De shit hangt achter je bureau langs en kun je tie-reppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat nou draadloze sjit.... ik struikel tenminste niet meer over de draden heen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De shit hangt achter je bureau langs en kun je tie-reppen
En videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Valt heel erg mee voor 6,5 uur audio
Jupquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]dag 3 rookvrij voor jou
: 50 , zal allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Duizenden sms'jes? Stress voor het telefoonteam !
Van het weekend ga je het zwaarste moment krijgen, dan sta je week droog als je het weekend ook nog overleeft dan red je de rest ook wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Jup! Ik had gisteravond onderweg naar huis even een kritisch momentje toen ik langs een benzinepomp reed, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan.
Volgens mij heb ik het ergste gedeelte qua ontwenningsverschijnselen nu wel gehad... Nu nog doorzetten
Heb je de snoepkast dan ook al leeggeroofd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Jup! Ik had gisteravond onderweg naar huis even een kritisch momentje toen ik langs een benzinepomp reed, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan.
Volgens mij heb ik het ergste gedeelte qua ontwenningsverschijnselen nu wel gehad... Nu nog doorzetten
Zo! Elk kruimeltje dat er lag is wel zo'n beetje opgegeten. Maar 't valt wel mee, zoveel lag er niet in de kast. En ik haal ook expres niks bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je de snoepkast dan ook al leeggeroofd?
Wat is een Italian BMTquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag een overheerlijke Italian BMT heb gehad?
Zo zielig is ze niet hoor, ze heeft tenslotte net kaarten gewonnen voor Lowlands. Eerder een luxeprobleem dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
awww arme Moniek
Zit waarschijnlijk nog opgesloten in zijn kamer..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
hej waar is WH eigenlijk...ik heb die fles-opener naar hem gestuurd...of ligt ie nog onder de brievenbus *lol*
ik had er ook 1 naar Atsuko gestuurd (japans vriendinnetje van Giel) en ze heeft zo een schattig krabbeltje op mn hyves achter gelaten![]()
Kon ze die niet van vriendje giel krijgen danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
hej waar is WH eigenlijk...ik heb die fles-opener naar hem gestuurd...of ligt ie nog onder de brievenbus *lol*
ik had er ook 1 naar Atsuko gestuurd (japans vriendinnetje van Giel) en ze heeft zo een schattig krabbeltje op mn hyves achter gelaten![]()
misschien..ik weet niet hoe Giel met fans omgaat, en of tie speciaal voor hun de moeite neemt om een ekstra weekend flesopener te halen voor dr, al woont ze helemaal in Japan en is ze voor n paar weekjes in NL.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon ze die niet van vriendje giel krijgen danHow Bizarre
Wat? Weet je niet wat een Italian BMT is? Ik dacht dat iedere MetMichiel-fan inmiddels wel een idee had.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Weet je niet wat een Italian BMT is? Ik dacht dat iedere MetMichiel-fan inmiddels wel een idee had.
Ah dat is een bmtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Weet je niet wat een Italian BMT is? Ik dacht dat iedere MetMichiel-fan inmiddels wel een idee had.
Ik zou ze ffquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah dat is een bmt, mijn oude subway had ze niet in Amersfoort
Werk nu in Utrecht even zoeken of ze daar ook in de buurt zitten, ben ze nog niet tegengekomenquote:
Ze zijn druk opzoek naar goede locatie, maar kunnen die niet vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werk nu in Utrecht even zoeken of ze daar ook in de buurt zitten, ben ze nog niet tegengekomen
Ik weet er in Amsterdam al 2 te zitten, raar dat er dan geen in Utrecht zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zijn druk opzoek naar goede locatie, maar kunnen die niet vinden
vinden ze op de subway hyves ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet er in Amsterdam al 2 te zitten, raar dat er dan geen in Utrecht zit.
Er kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Timo20 het volgende:
Als je penis echt op Henny Huisman lijkt kun je wel zeggen: "hier sta je dan vanavond"![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Timo20 het volgende:
Als je penis echt op Henny Huisman lijkt kun je wel zeggen: "hier sta je dan vanavond"![]()
Maken jullie zovaak schoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb op mn werk een bril gevonden van versace uit de jaren '70 die bril is echt zoooo fout haha, ik ga er morgen een foto van maken
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maken jullie zovaak schoon
quote:
Best stoer om er paar mee naar huis te nemen, voor carnavalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we hebben een *oude* opticien overgenomen die al 50 jaar op dat stekkie zat...in de kelder liggen echt hele enge brillen die al 100 jaar het daglicht niet hebben gezien
Gaat nog wel naar 1 verwacht ik, helaas dan komt de dvd nog later uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Wall-E is een plaats gestegen in de bios top 3 en staat nu op plaats 2.
Durf het eerlijk gezegd niet te zeggen want Batman doet het nog altijd bijzonder goed. Wall - E is volgens mij een week later in premiere gegaan en als ik eerlijk ben dan denk ik dat de Batman-hype nog wat langer zal duren dan de Wall-E hype.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat nog wel naar 1 verwacht ik, helaas dan komt de dvd nog later uit
Moet er nog heen, maar misschien vrijdag of anders zaterdag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Timo20 het volgende:
Wat vondt je er van, Hans?
Dat gebeurt mij nou ook elke avond!!!!! Heel vaakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
welke mogool belt mij nu terwijl ik radio luister
* Proest *quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook elke avond!!!!! Heel vaak
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook elke avond!!!!! Heel vaak
Gisteren volgende week, mag ik ook weer aan het werk, kan ik eindelijk op mijn gemak van 08:00-12:00 meeposten zonder gestoord te worden door kindje en vrouw die aandacht willenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Jup, gisteren was m`n eerste werkdag weer![]()
![]()
![]()
![]()
Valt niet mee inderdaad de eerste werkdag na de vakantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Jup, gisteren was m`n eerste werkdag weer![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel. En moe dat ik was gisteravond, terwijl het compleet niet druk wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt niet mee inderdaad de eerste werkdag na de vakantie.
Heul erg herkenbaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En moe dat ik was gisteravond, terwijl het compleet niet druk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |