Ik voor de verandering ook weer evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer klaar gaat zitten voor Michiel , Maricha en Rick
Na een hele dag sport is dit wel weer een aardige afwisselingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik voor de verandering ook weer even
Oeps, gelukkig harde schijfruimte plenty of nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
Oh ja, 3FM
Hallo
Was mn recorder een beetje vergeten vandaag, dus die heeft van 12 - 18.30 opgenomen![]()
Nou zeg dat wel, even weer een beetje op adem komen na al het sportgeweld !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Na een hele dag sport is dit wel weer een aardige afwisseling
Jawel, was maar 770MBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oeps, gelukkig harde schijfruimte plenty of niet
De shit hangt achter je bureau langs en kun je tie-reppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wat nou draadloze sjit.... ik struikel tenminste niet meer over de draden heen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De shit hangt achter je bureau langs en kun je tie-reppen
En videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Valt heel erg mee voor 6,5 uur audio
Jupquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]dag 3 rookvrij voor jou
: 50 , zal allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Duizenden sms'jes? Stress voor het telefoonteam !
Van het weekend ga je het zwaarste moment krijgen, dan sta je week droog als je het weekend ook nog overleeft dan red je de rest ook wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Jup! Ik had gisteravond onderweg naar huis even een kritisch momentje toen ik langs een benzinepomp reed, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan.
Volgens mij heb ik het ergste gedeelte qua ontwenningsverschijnselen nu wel gehad... Nu nog doorzetten
Heb je de snoepkast dan ook al leeggeroofd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Jup! Ik had gisteravond onderweg naar huis even een kritisch momentje toen ik langs een benzinepomp reed, maar ik heb de verleiding kunnen weerstaan.
Volgens mij heb ik het ergste gedeelte qua ontwenningsverschijnselen nu wel gehad... Nu nog doorzetten
Zo! Elk kruimeltje dat er lag is wel zo'n beetje opgegeten. Maar 't valt wel mee, zoveel lag er niet in de kast. En ik haal ook expres niks bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je de snoepkast dan ook al leeggeroofd?
Wat is een Italian BMTquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag een overheerlijke Italian BMT heb gehad?
Zo zielig is ze niet hoor, ze heeft tenslotte net kaarten gewonnen voor Lowlands. Eerder een luxeprobleem dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
awww arme Moniek
Zit waarschijnlijk nog opgesloten in zijn kamer..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
hej waar is WH eigenlijk...ik heb die fles-opener naar hem gestuurd...of ligt ie nog onder de brievenbus *lol*
ik had er ook 1 naar Atsuko gestuurd (japans vriendinnetje van Giel) en ze heeft zo een schattig krabbeltje op mn hyves achter gelaten![]()
Kon ze die niet van vriendje giel krijgen danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
hej waar is WH eigenlijk...ik heb die fles-opener naar hem gestuurd...of ligt ie nog onder de brievenbus *lol*
ik had er ook 1 naar Atsuko gestuurd (japans vriendinnetje van Giel) en ze heeft zo een schattig krabbeltje op mn hyves achter gelaten![]()
misschien..ik weet niet hoe Giel met fans omgaat, en of tie speciaal voor hun de moeite neemt om een ekstra weekend flesopener te halen voor dr, al woont ze helemaal in Japan en is ze voor n paar weekjes in NL.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon ze die niet van vriendje giel krijgen danHow Bizarre
Wat? Weet je niet wat een Italian BMT is? Ik dacht dat iedere MetMichiel-fan inmiddels wel een idee had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |