Nootjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef muisje-eliza het volgende:
*blaar op men duim van die stomme noodjes pellen*
Absoluutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan gebeuren tijdens olympische spelen
Vakantie, dit is de 2e week.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef muisje-eliza het volgende:
nou ik luister al in geen tijden meer naar RabRadio, maar is paul rabbering op vakantie of gewoon opgewapperd.....
Ja, maar dat "zombie" is toch wel een van de vreselijkste nummers allertijden zeg.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag mensen!
Ik kijk nu even om de hoek, weet niet of ik er vanavond wel of niet ben...
Couscous klinkt lekker Muis!
Sterkte met opetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:50 schreef muisje-eliza het volgende:
mn couscous met marokaanse stoofgroente is erg geslaagd...jammer dat niemand van jullie opkwam dagen....nu moet ik alles zelf opeten
Hier is het verre van helder... ik zie hele donkere wolken en het onweertquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:31 schreef muisje-eliza het volgende:
jaja vanavond helder en eindelijk wel vallende sterren te zien
Bijnaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:38 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij ga ik deze bladzij helemaal in mn eentje vullen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hier is het verre van helder... ik zie hele donkere wolken en het onweert
Beetje saai eigenlijk, maar het begin mocht er wezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vind m n beetje slapjes eigenlijk
Die worden niet zo vaak schoongemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:57 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom willen vliegen altijd op je tv of je beeldscherm zetten
Roken op een werkplekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
SANDER!! ruim je eigen asbak op zeg!!!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die worden niet zo vaak schoongemaakt
Draadloze rotzooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar ik besmeur mn beeldscherm niet met etenswaar ofzo
![]()
en ik hoop dat mn toetsebord nog even meewil tot morgen....opeens begint ie te stotteren en zijn volgens mij de batterijtjes bijna leeg
Ga je het leukste moment van de dag missenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik is ff weg, mss tot vanavondddd!
Fijne uitzending!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |