quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Weet je niet wat een Italian BMT is? Ik dacht dat iedere MetMichiel-fan inmiddels wel een idee had.
Ah dat is een bmtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Weet je niet wat een Italian BMT is? Ik dacht dat iedere MetMichiel-fan inmiddels wel een idee had.
Ik zou ze ffquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah dat is een bmt, mijn oude subway had ze niet in Amersfoort
Werk nu in Utrecht even zoeken of ze daar ook in de buurt zitten, ben ze nog niet tegengekomenquote:
Ze zijn druk opzoek naar goede locatie, maar kunnen die niet vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werk nu in Utrecht even zoeken of ze daar ook in de buurt zitten, ben ze nog niet tegengekomen
Ik weet er in Amsterdam al 2 te zitten, raar dat er dan geen in Utrecht zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zijn druk opzoek naar goede locatie, maar kunnen die niet vinden
vinden ze op de subway hyves ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet er in Amsterdam al 2 te zitten, raar dat er dan geen in Utrecht zit.
Er kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Timo20 het volgende:
Als je penis echt op Henny Huisman lijkt kun je wel zeggen: "hier sta je dan vanavond"![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef Timo20 het volgende:
Als je penis echt op Henny Huisman lijkt kun je wel zeggen: "hier sta je dan vanavond"![]()
Maken jullie zovaak schoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb op mn werk een bril gevonden van versace uit de jaren '70 die bril is echt zoooo fout haha, ik ga er morgen een foto van maken
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maken jullie zovaak schoon
quote:
Best stoer om er paar mee naar huis te nemen, voor carnavalquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we hebben een *oude* opticien overgenomen die al 50 jaar op dat stekkie zat...in de kelder liggen echt hele enge brillen die al 100 jaar het daglicht niet hebben gezien
Gaat nog wel naar 1 verwacht ik, helaas dan komt de dvd nog later uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Wall-E is een plaats gestegen in de bios top 3 en staat nu op plaats 2.
Durf het eerlijk gezegd niet te zeggen want Batman doet het nog altijd bijzonder goed. Wall - E is volgens mij een week later in premiere gegaan en als ik eerlijk ben dan denk ik dat de Batman-hype nog wat langer zal duren dan de Wall-E hype.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat nog wel naar 1 verwacht ik, helaas dan komt de dvd nog later uit
Moet er nog heen, maar misschien vrijdag of anders zaterdag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef Timo20 het volgende:
Wat vondt je er van, Hans?
Dat gebeurt mij nou ook elke avond!!!!! Heel vaakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
welke mogool belt mij nu terwijl ik radio luister
* Proest *quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook elke avond!!!!! Heel vaak
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook elke avond!!!!! Heel vaak
Gisteren volgende week, mag ik ook weer aan het werk, kan ik eindelijk op mijn gemak van 08:00-12:00 meeposten zonder gestoord te worden door kindje en vrouw die aandacht willenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Jup, gisteren was m`n eerste werkdag weer![]()
![]()
![]()
![]()
Valt niet mee inderdaad de eerste werkdag na de vakantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Jup, gisteren was m`n eerste werkdag weer![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat wel. En moe dat ik was gisteravond, terwijl het compleet niet druk wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt niet mee inderdaad de eerste werkdag na de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |