Aan al het goede komt een eind...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik vanaf maandag weer foetsie ben.
Maandag lesrooster ophalen
Dinsdag tot half vier (reken maar vier uur) activiteiten op het strand hierzo.
Vanaf woensdag weer gewoon les.
Over 2 maandjes weer een week vrij herfstvakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik krijg net te horen dat ik vanaf maandag weer foetsie ben.
Maandag lesrooster ophalen
Dinsdag tot half vier (reken maar vier uur) activiteiten op het strand hierzo.
Vanaf woensdag weer gewoon les.
Zucht, ja, en dan ook nog met topklasgenoten, maar niet heus.quote:
Hoeveel jaar nog tot je examen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zucht, ja, en dan ook nog met topklasgenoten, maar niet heus.
Ik voel weer een pallet imitaties aankomen..
Lol , wie wil dat nou niet, jij werkt toch al op zulke nare tijden en dagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef muisje-eliza het volgende:
baas belde net....of ik morgen evt vrij wilde.....
tuuurlijk
Niet werken = geen geld verdienen, dus dat zou een reden kunnen zijn om toch te gaan werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lol , wie wil dat nou niet, jij werkt toch al op zulke nare tijden en dagen
Vrij is ook betaald krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet werken = geen geld verdienen, dus dat zou een reden kunnen zijn om toch te gaan werken.
Hoop dat je lekker weer hebt morgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:01 schreef muisje-eliza het volgende:
en ik werk ook weleens op zondag en dan krijg ik twee vrije dagen ervoor dus zo erg is een ekstra vrije dag niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef IedeK. het volgende:
[..]OEPS !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |