Dan hadden we jou zeker mee moeten nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
Je had het ook gewoon in je kont moeten duwen !!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb gedronken dus geen grapjes.
Was wel een mooie TTquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
Hoerig toch, nu open ik weer voor jan jozef een nieuw topic te laat he.
Sign from God.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gebeurt niks!![]()
Something is wrong on the internet!
Nee, ietsiepietsie aangeschoten maar dat was ik al met 2 slokken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ [url=http://gs9.rimg.info/712b21913f33d1f9bef8903a089a1e08.png]afbeelding ] [/url]
![]()
![]()
Dat is het! Het universum roept me.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sign from God.
Je moet gewoon naar Deutschland, voor jezelf en voor mij (shirts en kindersuprise).
Dus.
Hoeveel gram past er in een anderhalveliter-cocacola-fles ??quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan hadden we jou zeker mee moeten nemen.
Ja zo is het gewoon!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is het! Het universum roept me.
Jahaaa, ik kom al!!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ietsiepietsie aangeschoten maar dat was ik al met 2 slokken.
Ik vind ook wel iets humor Sporti, maar ik ga je niet vertellen watquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef Sporti het volgende:
quote]Op maandag 11 augustus 2008 23:15 schreef Disana het volgende:
Mensen die overleden katten waarvan gehouden werd misbruiken in een rel (Soury) en mensen die je eerst altijd aardig bejegenden die zich daar rot om lachen (Sporti)...
Ik heb kennelijk een raar gevoel voor humor maar ik lag in een deuk, en daar ga jij helemaal niks aan veranderen.
Ik zou zeggen...Bel eens een keer en misschien krijg je antwoordquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vragen we heulemaal niet
Vind het juist leuk om terug te luisteren
Wil eigenlijk vrijdag wel wat horen over de datingshow en over LS en zijn buurvrouwen
ik snap niet dat Static niet ingrijptquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ [url=http://gs9.rimg.info/b6cb26203b019b353bcdcd4fe5346afb.png]afbeelding ] [/url]
![]()
![]()
Ik ga plassen. Brb!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik snap niet dat Static niet ingrijpt
* noekje houdt het opquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
LS het was niet toch serieus bedoeld mag ik hopen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik snap niet dat Static niet ingrijpt
Gare muts!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef Soury het volgende:
Noek pleur maar in de ijskast ik redt het niet tot het uur U..
Fijne dag [ afbeelding ]
Geen idee Peet, maar is dat wat je kan hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoeveel gram past er in een anderhalveliter-cocacola-fles ??
quote:Liter ----------------> gram ----------------> mol -------------------------------------> dm3 gas
x dichtheid : molmassa x molair volume 22,4 (bij 273 K)
Nee daar heb jij andere fora voor toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ook wel iets humor Sporti, maar ik ga je niet vertellen wat
Das aardig van jequote:Op maandag 11 augustus 2008 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ook wel iets humor Sporti, maar ik ga je niet vertellen wat
Trusten Alberto!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben even de knevel en de brink in de park checken en daarna de bed ! trustuuuuh
Tot bijna het einde.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geen idee Peet, maar is dat wat je kan hebben?![]()
[..]
Iew! Nee, dat dat doe je niet! Je hoort me.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij wil een 22 jarige buurvrouw met een kinderwens op mij af sturen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Iew! Nee, dat dat doe je niet! Je hoort me.
Dank daar gaat mijn fotoshop ervaringquote:
Goed!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Pak ik de peuken en een wijntje!
![]()
Nog 30 minuutjes!
Wat bedoel je?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
LS het was niet toch serieus bedoeld mag ik hopen?
Das mooi, maar ohwee als ik pepernoten in de supermarkt vind morgen . Dan trim ik een niets vermoedend persoon helemaal in elkaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor verder niets behalve engelenzang en de adem van de winter in mijn nek.
Oh sorry, zal een stapje achteruit doenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:32 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor verder niets behalve engelenzang en de adem van de winter in mijn nek.
Heel mooi, volgend jaar ben jij ook van de partij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tot bijna het einde.
Dus ga voor een reisje Duitsland uit van een literfles.............
De warme omarming van de zomer bied nog enige weerstand tegen de adem van de winter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oh sorry, zal een stapje achteruit doen
Wat mooi. Ik krijg er tranen van in mijn ogenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
De warme omarming van de zomer bied nog enige weerstand tegen de adem van de winter.
Laat me niet los.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mooi. Ik krijg er tranen van in mijn ogen
kiss me!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met geraspte kaas![]()
Long time no see
Nogmaals, klopt niet helemaal, hondje van LS heeft buurvrouw bezwangerd, LS moet buurvrouw bezwangeren, maar heeft die taak uitbesteed aan Dementor. Er was even verwarring of dit de buurvrouw is uit "Ik Vertrek" die LS zou begeleiden naar Spanje en daarna maar gevlucht is naar Kretaquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:20 schreef Disana het volgende:
De rust is aan de oppervlakte weergekeerd, chatloggers koesteren hun buit en anderen lachen hartelijk.
Nog steeds is het raadsel van de bezwangerde hondjes van de buurvrouw van LekkerSimpel niet opgelost... zitten ze op Kreta of in Spanje, wat hebben condooms ermee te maken, en hoezo weet Manu er meer van maar doet hij alsof hij verward is?
Lobasca maakte haar opwachting en riep Dementor op het matje om de foto van haar msn. Wordt vervolgd?
Verschillende mensen hebben een slokje op dus misschien speelde ook dat een rol.
Over hoeveel zwangere of te bezwangeren buurvrouwen hebben we het eigenlijk? Misschien zitten hier nog wel meer smachtende vrijgezellenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nogmaals, klopt niet helemaal, hondje van LS heeft buurvrouw bezwangerd, LS moet buurvrouw bezwangeren, maar heeft die taak uitbesteed aan Dementor. Er was even verwarring of dit de buurvrouw is uit "Ik Vertrek" die LS zou begeleiden naar Spanje en daarna maar gevlucht is naar Kreta
Moet je bij LS wezen, sinds hij niet meer werkt schijnt hij de hele straat af te werkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Over hoeveel zwangere of te bezwangeren buurvrouwen hebben we het eigenlijk? Misschien zitten hier nog wel meer smachtende vrijgezellen
Whehehehehehehee Daar ga ik lekker op slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
Het klinkt als de ultieme deathtrap.
Ja maar hij schreef dat het om koffie ging. En ik vertrouwde het al niet, want eerst waren het er legio en nu waren het er nog maar twee: degene die door Dementor bezwangerd wil worden en die andere die haar honden door LS heeft laten bezwangeren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je bij LS wezen, sinds hij niet meer werkt schijnt hij de hele straat af te werken
als ze niet bezig zijn met hun tarzan toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je bij LS wezen, sinds hij niet meer werkt schijnt hij de hele straat af te werken
Het is het. Je hebt me gehoord.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
Het klinkt als de ultieme deathtrap.
Maar de nacht is nog jong en het lichaam vitaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is het. Je hebt me gehoord.
Basta.
Naar bed ook.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:45 schreef blomst het volgende:
[..]
als ze niet bezig zijn met hun tarzan toch?
uuhhh.. overdrijf ik als ik zeg wanhopende?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Over hoeveel zwangere of te bezwangeren buurvrouwen hebben we het eigenlijk? Misschien zitten hier nog wel meer smachtende vrijgezellen
Wat niet klopt is dat jij wéér eens achterr je toetsenbord een grote mond hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nogmaals, klopt niet helemaal, hondje van LS heeft buurvrouw bezwangerd, LS moet buurvrouw bezwangeren, maar heeft die taak uitbesteed aan Dementor. Er was even verwarring of dit de buurvrouw is uit "Ik Vertrek" die LS zou begeleiden naar Spanje en daarna maar gevlucht is naar Kreta
Bel me vrijdag maar, je hebt m'n telefoonnummerquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat niet klopt is dat jij wéér eens achterr je toetsenbord een grote mond hebt.
Weet je nog die ene minimeeting, waarbij jij als verlegen ventje in de trein zat?
En waarbij ik gewoon met de mensen in de trein een dolletje maakte? En jij er verlegen bij zat?
En éénmaal aangekomen in die kroeg dat ik een wildvreemde aansprak, alsof hij peter6000 was?
Ik ben achter mijn toetsenbord niet anders dan IRL. En dat heb ik meerdere malen bewezen.
Om on-topic te blijven... Dat kunnen zelfs Palma, Ilona, Eric, Jaap en meerderen bevestigen.
Iets wat ze over jou niet kunnen zeggen.
Dus bij deze......... Bel vrijdag ook eens op en stel me de vraag met jouw probleem tegen mij, dan pas ben je een vent.
Nou ik vond je aan de telefoon (trap stadhuis) toch heel anders dan je hier soms bent. Hier snap ik je niet altijd, aan de telefoon ging het juist prima.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben achter mijn toetsenbord niet anders dan IRL.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
En éénmaal aangekomen in die kroeg dat ik een wildvreemde aansprak, alsof hij peter6000 was?
Jij zou misschien ook op die minimeeting komen.quote:
Is Peter6000 een Ma? Nu ben ik helemaal de kluts kwijtquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zou misschien ook op die minimeeting komen.
Toen kwam er een willekeurige ma binnen en ik sprak hem aan alsof die jij was
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is Peter6000 een Ma? Nu ben ik helemaal de kluts kwijt
dat je beter niet naar minimeets kunt gaan want mocht je niet een schreeuwerig type zijn, dan krijg je het alsmaar voor je voeten geworpen, dat maak ik er op uit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
Ik vat die hele vete tussen LS en Manu niet hoor.
Wat is de kern in deze?
Moet je aan LS vragenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
Wat is de kern in deze?
Ik ben gewoon gezellig en ik houd er leuke contacten aan over. Zo kan je het ook zien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderwaarderen, hij was/is een held
Trek er toch niet zo hard aan, het word echt wel gezien hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezellig en ik houd er leuke contacten aan over. Zo kan je het ook zien.
Grote bek op het net en IRL, maar ik zorg er wel voor dat er bij PPPS leuke DGK mensen komen.
Ook al kost mij dat menig ban, ik heb het er voor over.
"The show must go on"
Ik denk trouwens dat LS stiekem vlfiefd is op mij, en hij teleurgesteld was dat ik zijn roos niet aan wilde nemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
Wat is de kern in deze?
Ik zal mijn contacten eens raadplegen, misschien mag ik dan ook in de pppsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezellig en ik houd er leuke contacten aan over. Zo kan je het ook zien.
Grote bek op het net en IRL, maar ik zorg er wel voor dat er bij PPPS leuke DGK mensen komen.
Ook al kost mij dat menig ban, ik heb het er voor over.
"The show must go on"
Ah, jij nog hier......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:37 schreef Juud79 het volgende:
Nee hoor, ik ben dr nog...
klopt jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Fan word helemaal gek als ze dit topic terug leest.
Hi, blijf nog effe johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
klopt ja![]()
godskelere wat een gezelligheid
NOEKJE TOCH GEFELICITEERD !![]()
moet ik weer naar me nest of is het nog de moeite om effe te blijven hangen
vuile lurkersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan blijven we lekker met z'n vieren wakker, .plus de meelezers......
de namen li-hinks ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee, we zijn alleen, ik let wel op de namen li-hinks
Behalve dan dat deel waar het hondje van de buuv van LS is bezwangerd door LSquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, en ik zou ook niet teruglezen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Deisyy het volgende:
En ik maar denken dat iedereen al sliep
Las iets over hopeloze, schuimbekkende, vrijgezelle, 24x7 aanwezige gasten...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, en ik zou ook niet teruglezen
eNZet............quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dankje![]()
---> NOEKJE GEFELICITEERD!
Jij sliep al vroeg, las ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
heb ook geslapen maar effe het andere topic doorgefietst
ik slaap altijd in twee of drie sessies![]()
Je bent gewoon een naïeve lieve slome 020-er.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de namen li-hinks ?
nee laat maar niet uitleggen.... wil het niet weten
ja da's wel altijd een beetje lastig maar zo tegen vieren gaat het wel weer lukkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij sliep al vroeg, las ik.
Ik was voor de tv weer in slaap gevallen om een uur of 7 en nu lukt het niet meer
Ja, we kunnen niet allemaal de hele dag met de broek uit zitten. Sommige mensen werken ook nog op de pcquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Las iets over hopeloze, schuimbekkende, vrijgezelle, 24x7 aanwezige gasten...
't Gaat over ons Manu
Doe jij eens lief tegen Fannie, schuimbekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een naïeve lieve slome 020-er.....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een naïeve lieve slome 020-er.....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, we kunnen niet allemaal de hele dag met de broek uit zitten. Sommige mensen werken ook nog op de pc
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen Fannie, schuimbek
ik bedoel Anneliesjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
HB hij is ook lief .......
Voordat je onaardig mag doen, moet je eerst bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen Fannie, schuimbek
welterusten slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:52 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar pitten, lig ineens een beetje in te dutten, moest ik maar eens gebruik van maken...
Trusten en tot morgen...
jah toe, ga jij es bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik bedoel Anneliesje![]()
![]()
ga je wel bellen vrijdag
Ik mag dan biseksueel zijn, maar jij valt echt never nooit niet in mijn categorie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat LS stiekem vlfiefd is op mij, en hij teleurgesteld was dat ik zijn roos niet aan wilde nemen
Haat en liefde ligt dicht bij elkaar
Slaap lekker Juud....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:52 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar pitten, lig ineens een beetje in te dutten, moest ik maar eens gebruik van maken...
Trusten en tot morgen...
Wel terug komen hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
jah toe, ga jij es bellen
Zullen we ruilen van telefoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
laten we het maar zo houden volgens mij is dat wel zo gezond als ik teruglees![]()
ik heb trouwens géén msn en ook geen hyves en ik heb nog nooit van mijn leven een
smsje verstuurd, want ik weet niet hoe dat werkt,
heb een heél cool telefoontje waar je héél veel mee kan, internetten en al die shit
maar ik wil gewoon weten,
hoe moet ik bellen?
en wat doe ik als ik gebeld word?
meer hoef ik niet te weten, zit mijn creatieve geest maar in de weg![]()
doe eens lief tegen Manuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag dan biseksueel zijn, maar jij valt echt never nooit niet in mijn categorie.
1. Je uiterlijk
2. de valsheid in je typen
Maar toch ben je een lieve jongenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag dan biseksueel zijn, maar jij valt echt never nooit niet in mijn categorie.
1. Je uiterlijk
2. de valsheid in je typen
Tip van Brianquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Moet nog een gediggie stelen van i-net voor Noekje...
die kunnen we toch zelf maken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Moet nog een gediggie stelen van i-net voor Noekje...
opletten die post boven je jij bent aan de beurtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
32, eigenlijk nog een pubertje
Lieve Noek,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die kunnen we toch zelf maken?
ik begin wel........
Lieve Noek,
vanavond is het einde zoek,
en nu jij........
Stiekem vind ik je ook wel een lekker kontje hebben.quote:
wat duurt dat weer langquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
opletten die post boven je jij bent aan de beurt
Duh, zie eens daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
opletten die post boven je jij bent aan de beurt
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat duurt dat weer lang![]()
oké
Lieve Noek,
het gaat allemaal over ouwe koek.
dat rijmt niet eens oenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve Noek,
en nu jij........
Maar morgen zijn we allemaal blij
Een leuke dag is daar....
nu jij weer
Vrijdag zal ik even kijken of ik speciaal voor jou kan bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je ook wel een lekker kontje hebben.
Maar je moet iets spraakzamer worden, dan zou ik op je kunnen vallen
Nah, ik jat wel wat, ben net zo creatief, want ik gebruik wel al mijn knopjes op mijn mobielquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat rijmt niet eens oen
BLUF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vrijdag zal ik even kijken of ik speciaal voor jou kan bellen
Is toch makkelijk, je mag mijn nummer doorgeven aan Peter en als ik zelf niet bel belt hij maarquote:
Beltegoed bijna op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is toch makkelijk, je mag mijn nummer doorgeven aan Peter en als ik zelf niet bel belt hij maar
Weer alleen niet wat de planning is vrijdag
Sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Gert het volgende:
Het bijlezen begon met een enorm veelbelovende spannings-opbouw. En dan dooft het als een nachtkaars uit.
GedichtJe is af en ik noem het gedichtje heel creatief en helemaal zelf verzonnen zonderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik jat wel wat, ben net zo creatief, want ik gebruik wel al mijn knopjes op mijn mobiel
Nee, maar ik luister bijna nooit mee (luister terug) en dan weet ik niet wanneer ik moet inbellenquote:
Ik heb je nummer niet eens meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is toch makkelijk, je mag mijn nummer doorgeven aan Peter en als ik zelf niet bel belt hij maar
Weer alleen niet wat de planning is vrijdag
Doe jij aan plasseks met noekje?!?!??!?!?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
GedichtJe is af en ik noem het gedichtje heel creatief en helemaal zelf verzonnen zonder
plagiaat of shit
VOOR NOEKJE![]()
![]()
Lieve Noek,
het gaat allemaal over ouwe koek.
Het gaat hier over kontjes,
maar ook over hondjes.
Affijn het gaat over van alles en niets,
je begrijpt het wel ''op die fiets''......
Maar als je morgen wakker wordt,
en niet van ouderdom in elkaar bent gestort![]()
Dan ben je weet een jaartje wijzer,
en ook een haartjes grijzer,
zeker als je de cos gaat nalezen,
maar je zal daar effe gek wezen.
want morgen heb je feest
drinken we een glas,
doen we een plas,
en alles is weer zo als het was
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe jij aan plasseks met noekje?!?!??!?!?
die gaat écht niet bellen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
ik zou trouwens pas bellen als APK ook zou bellen
En jji het op en neer met je Griekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Je kan hier ook niks zeggen .........
neeheee plassex is vies
ik bedoel.... ik bedoel....
ach krijg het heen en weer
Waar ben je dan wel goed inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
rijmen sucks![]()
ik kan dat helemaal niet
En ik het op en neer met mijn baan of geen baan meer eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jji het op en neer met je Griek
Ik bel pas als ik met APK, Pinbaal en Jappie aan de telefoon moet worden afgezekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die gaat écht niet bellen hoor![]()
kan je lang wachten
euh... ff denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar ben je dan wel goed in
Liedje die Sylvia ook zongquote:
Wats gebeurt Mus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
En ik het op en neer met mijn baan of geen baan meer eigenlijk
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
zo, ik ben er weer
en rellen doe ik vanaaf niet meer
mn peuken zijn nog steeds op
dus ik denk dat ik maar stop
met roken dan in ieder geval
en neem als vervanging maar een bamibal
rijmen sucks![]()
ik kan dat helemaal niet
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jji het op en neer met je Griek
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mooi meis, dan kun je strakkies lekker hele dagen de streams volgen, fuck die Norenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
valt best mee.....
zo, ik ben er weer
Maar stoppen met roken wordt een probleem
straks ben je door je bamiballen heen![]()
en daar wordt je weer héél dik van
dus dat lijkt me ook geen strak plan
Psies! En hier lekker Fokken! Leven is zoveel leuker als je niet moet werkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi meis, dan kun je strakkies lekker hele dagen de streams volgen, fuck die Noren
Kort gezegd: een naar onderzoek in het ziekenhuis gaf als als uitslag dat ik en meer dan slecht gehoor heb. Kan dus mijn hoodzaken in mijn huidige baan niet uitvoeren (schrijven via ddictafoon) en ben mijn baan kwijt en heb een gehoorapparaat nodigquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ff denken bij HB, trek er maar een week voor uit
Hahaha... maar ik heb geen geld...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi meis, dan kun je strakkies lekker hele dagen de streams volgen, fuck die Noren
Da's kut zeg. Joh, je vind vast wel wat andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Kort gezegd: een naar onderzoek in het ziekenhuis gaf als als uitslag dat ik en meer dan slecht gehoor heb. Kan dus mijn hoodzaken in mijn huidige baan niet uitvoeren (schrijven via ddictafoon) en ben mijn baan kwijt en heb een gehoorapparaat nodig
Dat laatste kan ik nog wel mee leven, maar opnieuw zonder werk en ik vond deze baan zo leuk...Mag ik even hardgrondig vloeken?!
niet leuk maar mooi héél mooiquote:
Kut, kun je ook geen andere baan krijgen binnen het bedrijf?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Kort gezegd: een naar onderzoek in het ziekenhuis gaf als als uitslag dat ik en meer dan slecht gehoor heb. Kan dus mijn hoodzaken in mijn huidige baan niet uitvoeren (schrijven via ddictafoon) en ben mijn baan kwijt en heb een gehoorapparaat nodig
Dat laatste kan ik nog wel mee leven, maar opnieuw zonder werk en ik vond deze baan zo leuk...Mag ik even hardgrondig vloeken?!
Joh, leef van de liefdequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:26 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Hahaha... maar ik heb geen geld...
Bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet leuk maar mooi héél mooi
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zo, ik ben er weer
Maar stoppen met roken wordt een probleem
straks ben je door je bamiballen heen
en daar wordt je weer héél dik van
dus dat lijkt me ook geen strak plan
Van bamiballen naar kroketten
dat zal het roken wél beletten
Dan maar 100 kilo rond
En Dementors kont
als je tips hebt... ik zoek al zo lang nl... Wil niet negatief klinken (en doe dat wel), maar iedereen zegt dat ik wel wat anders vind... Ja: ik zoek al vier jaar! Waar kan ik me inschrijven voor M&M?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's kut zeg. Joh, je vind vast wel wat anders![]()
En gooi nu alle goffers er maar uit. Als je wilt heeft M&M's nog wel wat bordjes voor je om ze op te schrijven!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Wie helpt ons musjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Een inzamelingsactie is dat een idee,
misschien doen er wel mensen mee.
Ik doneer een schilderij
alleen de opbrengst is voor mij![]()
![]()
of is dat niet grappig
Je zit in Noorwegen toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:30 schreef Musje456 het volgende:
[..]
als je tips hebt... ik zoek al zo lang nl... Wil niet negatief klinken (en doe dat wel), maar iedereen zegt dat ik wel wat anders vind... Ja: ik zoek al vier jaar! Waar kan ik me inschrijven voor M&M?
of is dat niet grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Ik doneer een schilderij
![]()
is mooi maar wel treurig,,,,,,,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor een vriend van me die 5 jaar geleden is overleden
Liedje tijdens zijn uitvaart...
Jo, grappig en lief... ik ken de achtergrondenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wie helpt ons musje
Aan een klusje
Ze fladdert en zingt
Huppelt en springt
Ik doneer een schilderij
![]()
of is dat niet grappig
inderdaad mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is mooi maar wel treurig,,,,,,,
ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We huren een raam
betalen tesaam
leggen musje op d'r rug
de klanten komen vlug
ze doet d'r job goed
betalen een joet
musje heeft weer geld
en dat is wat telt
't Was met een knipoogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar da's wel een beetje gemeen.....
zodat mus nooit meer hoeft te werkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
of is dat niet grappig
Ik ben niet happig
we helpen mus de winter door
en gijzelen een noor
vragen hem lots of money
dat ze moet delen met honey
weet ik ook wel daarom moest ik toch lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was met een knipoog
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We huren een raam
betalen tesaam
leggen musje op d'r rug
de klanten komen vlug
ze doet d'r job goed
betalen een joet
musje heeft weer geld
en dat is wat telt
Weet niet of je al heel veel op zoek bent geweest, maar in Scandinavie zijn NL werknemers best populair, misschien Shell of Exxon? En anders gewoon even wat internationalere uitzendbureaus langs gaan, zoals Kellyquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
zodat mus nooit meer hoeft te werken
en de Noren eens wat zal laten merken
ze neemt gewoon heel het land over
als een echte zeerover
honey koopt peuken en kleren
want dat zal ze toch niet afleren
Erg hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jij kan écht niet dichten
Idioot, ik wil geen klootquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
of is dat niet grappig
Ik ben niet happig
we helpen mus de winter door
en gijzelen een noor
vragen hem lots of money
dat ze moet delen met honey
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ik sterruf, wil ik dit nummer......
Ik wil deze ook als ik sterrufquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ik sterruf, wil ik dit nummer......
je weet het welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Erg he![]()
Weet ook nog steeds niet waar ik nou wel goed in ben
Ik vind het niet treurig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is mooi maar wel treurig,,,,,,,
maar er is toch een BBQ na afloop?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat een kutmuziek dan kom ik niet hoor
Nee, want ik lag dubbelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
maar da's wel een beetje gemeen.....
Mooi, dat scheelt weer in 't delen van de pecuniaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat een kutmuziek dan kom ik niet hoor
Zit eens niet zo stoer te doen manquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De noren kwamen hier
Maar het scheelde musje geen zier
Zij ging daar
En stoomde het klaar
De sneeuw tot aan d'r nek
Maar nooit ging ze op d'r bek
Ze werd baas van het land
Schoof iedereen aan de kant
Had duizend knechten
Die om haar vechtten
Ze haalde iedereen door het slijk
En zo werd ze rijk
Je bent een kanjer Honey Bunneyquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
zodat mus nooit meer hoeft te werken
en de Noren eens wat zal laten merken
ze neemt gewoon heel het land over
als een echte zeerover
honey koopt peuken en kleren
want dat zal ze toch niet afleren
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
maar er is toch een BBQ na afloop?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit eens niet zo stoer te doen man
dan is het goed,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:46 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nee, want ik lag dubbelVan het lachen dan
Nee... ik hoor maar halve delen... is niet leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan is het goed,
heb ik ook wel eens last van![]()
heb je de radio uitzending geluisterd?
ik deze als ik sterruf.......quote:
Wie wordt er begraven dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze komen niet voor de begrafenis
Nee, die sletjes komen voor de dis
neu je hoorde alleen één of ander cosmongool met een lachkick heb je niks gemistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:51 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nee... ik hoor maar halve delen... is niet leukWas er nog iets speciaals?
Nope, heb een aantal nummers die belangrijk zijn voor me en het op bepaalde momenten niet droog kan houden aangezien het herinneringen oproept. Is iets anders geloof ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft iemand een liedje waar je het niet droog bij kan houden?
Wish I could be like that...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De noren kwamen hier
Maar het scheelde musje geen zier
Zij ging daar
En stoomde het klaar
De sneeuw tot aan d'r nek
Maar nooit ging ze op d'r bek
Ze werd baas van het land
Schoof iedereen aan de kant
Had duizend knechten
Die om haar vechtten
Ze haalde iedereen door het slijk
En zo werd ze rijk
Ik denk dat ik dat wel wil t.z.t. Maar ik wil wel eerst een proefperiode van een week of zo...quote:
Doe jezelf niets tekort. Er is in China of Japan een cursus om te lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neu je hoorde alleen één of ander cosmongool met een lachkick heb je niks gemist
Ik wil boven de grond begraven wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel wil t.z.t. Maar ik wil wel eerst een proefperiode van een week of zo...
Als het niet bevalt dan graag iets anders....
Hou 't geld maar lekker zelluf mus.....Of je moet ineens zoveel doneren dat ik een zeiljacht kan kopen. Dan wil ik wel.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:55 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Wish I could be like that...
Knap samengesteld NMNS hahaha Vind het ergens zelfs wel lief ook: je schat me hoog in hier (ben namelijk wel degelijk soms vreselijk om mijn bek gegaan in de sneeuw en ijslagen hier! Een keer zo slecht dat ik bang was voor een gebroken rug...)
Mocht ik rijk worden na jouw gedicht: krijg je een percentage
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel wil t.z.t. Maar ik wil wel eerst een proefperiode van een week of zo...
Als het niet bevalt dan graag iets anders....
Een soort van manu-terp?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil boven de grond begraven worden
Dus dat....! Is dat raar? Ik bedoel, iedereen laat zich maar stilzwijgend in die blubber mikken.....dat moet anders kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Vind ik ook wel wat voor jou ja, nog even komen klagen als je dood bent
Nee, geen terp, ergens op de Antillen in een ijzeren ding, word ik tenminste niet door die maden opgegeten. En anders wordt het invriezen denk ik danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een soort van manu-terp?
Regelen we makker![]()
Invriezen? LS heeft gelijk, jij bent echt een dooiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, geen terp, ergens op de Antillen in een ijzeren ding, word ik tenminste niet door die maden opgegeten. En anders wordt het invriezen denk ik dan
In Spanje word je ook in een mur bijgezet. Boven de grond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil boven de grond begraven worden
kan je die kopen danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zullen we met z'n allen een mooi blauw kleurtje kopen voor Noekje d;r jaardag?
Als ik praat over rijk, dan heb ik wel een zeiljacht eerst zelf, en een afbetaald huis en mogelijk meer, dus ja lieverd... ik zal je never nooit afschepen met iets kleinsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou 't geld maar lekker zelluf mus.....Of je moet ineens zoveel doneren dat ik een zeiljacht kan kopen. Dan wil ik wel.....
Als het niet lukt mag je wel even pm'en, kan ik je wel een emailadres geven van een Nederlandse Deen die waarschijnlijk ook in Noorwegen nog wel connecties heeftquote:
Simpel, ken je niet, wil je geld ook nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:04 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Als ik praat over rijk, dan heb ik wel een zeiljacht eerst zelf, en een afbetaald huis en mogelijk meer, dus ja lieverd... ik zal je never nooit afschepen met iets kleins
Vraagje: mocht ik weinig winnen en je 10 of 100.000 bieden... wat zou je dan zeggen? Te weinig voor mij? Mocht ik door jou winnen, dan mag je weten: ik neem geen nee voor een antwoord!
Huh, leggen ze je daar vier maanden in de vlammen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:07 schreef Musje456 het volgende:
Eh laat mij maar cremeren trouwens (zoalng het geen vier maanden duurt zoals hier)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/69d492ca0c175c85c1648395afd0c337.png]afbeelding ] [/url]
Ik heb ook nooit anders beweerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Invriezen? LS heeft gelijk, jij bent echt een dooie
Krijg je hier levenslang voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In Spanje word je ook in een mur bijgezet. Boven de grond.
Ik vind het persoonlijk een beetje lugubber.
Ze zullen daar wel het hele jaar paasvuren willen houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, leggen ze je daar vier maanden in de vlammen?
Bordje voor Fanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dementor edit; ik wil ook een bord........ zeur zeur.........![]()
conflict over geldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg je hier levenslang voorhttp://www.depers.nl/binn(...)r-metselmoorden.html
neeeeeeheeeee ik wil zo'n andere ........quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bordje voor Fan![]()
[ afbeelding ]
Hier huilie:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dementor edit; ik wil ook een bord........ zeur zeur.........![]()
Hij biedt zich aan op een presenteerblaadjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Invriezen? LS heeft gelijk, jij bent echt een dooie
Bij hem kun je wél cake eten voordat ie heen gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij biedt zich aan op een presenteerblaadje
Ook boven de grondquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij hem kun je wél cake eten voordat ie heen gaat.
Sta ik met een bord voor m'n kopquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:17 schreef HoneyBunny het volgende:
oh, nou sta ik met mn bord onder de verkeerde...
najah, kan ook
Ja sorry enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |