Tip van Brianquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Moet nog een gediggie stelen van i-net voor Noekje...
die kunnen we toch zelf maken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Moet nog een gediggie stelen van i-net voor Noekje...
opletten die post boven je jij bent aan de beurtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
32, eigenlijk nog een pubertje
Lieve Noek,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die kunnen we toch zelf maken?
ik begin wel........
Lieve Noek,
vanavond is het einde zoek,
en nu jij........
Stiekem vind ik je ook wel een lekker kontje hebben.quote:
wat duurt dat weer langquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
opletten die post boven je jij bent aan de beurt
Duh, zie eens daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
opletten die post boven je jij bent aan de beurt
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat duurt dat weer lang![]()
oké
Lieve Noek,
het gaat allemaal over ouwe koek.
dat rijmt niet eens oenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve Noek,
en nu jij........
Maar morgen zijn we allemaal blij
Een leuke dag is daar....
nu jij weer
Vrijdag zal ik even kijken of ik speciaal voor jou kan bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je ook wel een lekker kontje hebben.
Maar je moet iets spraakzamer worden, dan zou ik op je kunnen vallen
Nah, ik jat wel wat, ben net zo creatief, want ik gebruik wel al mijn knopjes op mijn mobielquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat rijmt niet eens oen
BLUF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vrijdag zal ik even kijken of ik speciaal voor jou kan bellen
Is toch makkelijk, je mag mijn nummer doorgeven aan Peter en als ik zelf niet bel belt hij maarquote:
Beltegoed bijna op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is toch makkelijk, je mag mijn nummer doorgeven aan Peter en als ik zelf niet bel belt hij maar
Weer alleen niet wat de planning is vrijdag
Sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Gert het volgende:
Het bijlezen begon met een enorm veelbelovende spannings-opbouw. En dan dooft het als een nachtkaars uit.
GedichtJe is af en ik noem het gedichtje heel creatief en helemaal zelf verzonnen zonderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik jat wel wat, ben net zo creatief, want ik gebruik wel al mijn knopjes op mijn mobiel
Nee, maar ik luister bijna nooit mee (luister terug) en dan weet ik niet wanneer ik moet inbellenquote:
Ik heb je nummer niet eens meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is toch makkelijk, je mag mijn nummer doorgeven aan Peter en als ik zelf niet bel belt hij maar
Weer alleen niet wat de planning is vrijdag
Doe jij aan plasseks met noekje?!?!??!?!?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
GedichtJe is af en ik noem het gedichtje heel creatief en helemaal zelf verzonnen zonder
plagiaat of shit
VOOR NOEKJE![]()
![]()
Lieve Noek,
het gaat allemaal over ouwe koek.
Het gaat hier over kontjes,
maar ook over hondjes.
Affijn het gaat over van alles en niets,
je begrijpt het wel ''op die fiets''......
Maar als je morgen wakker wordt,
en niet van ouderdom in elkaar bent gestort![]()
Dan ben je weet een jaartje wijzer,
en ook een haartjes grijzer,
zeker als je de cos gaat nalezen,
maar je zal daar effe gek wezen.
want morgen heb je feest
drinken we een glas,
doen we een plas,
en alles is weer zo als het was
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe jij aan plasseks met noekje?!?!??!?!?
die gaat écht niet bellen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
ik zou trouwens pas bellen als APK ook zou bellen
En jji het op en neer met je Griekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Je kan hier ook niks zeggen .........
neeheee plassex is vies
ik bedoel.... ik bedoel....
ach krijg het heen en weer
Waar ben je dan wel goed inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
rijmen sucks![]()
ik kan dat helemaal niet
En ik het op en neer met mijn baan of geen baan meer eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jji het op en neer met je Griek
Ik bel pas als ik met APK, Pinbaal en Jappie aan de telefoon moet worden afgezekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die gaat écht niet bellen hoor![]()
kan je lang wachten
euh... ff denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar ben je dan wel goed in
Liedje die Sylvia ook zongquote:
Wats gebeurt Mus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
En ik het op en neer met mijn baan of geen baan meer eigenlijk
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
zo, ik ben er weer
en rellen doe ik vanaaf niet meer
mn peuken zijn nog steeds op
dus ik denk dat ik maar stop
met roken dan in ieder geval
en neem als vervanging maar een bamibal
rijmen sucks![]()
ik kan dat helemaal niet
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jji het op en neer met je Griek
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mooi meis, dan kun je strakkies lekker hele dagen de streams volgen, fuck die Norenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:18 schreef Musje456 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
valt best mee.....
zo, ik ben er weer
en rellen doe ik vanaaf niet meer
mn peuken zijn nog steeds op
dus ik denk dat ik maar stop
met roken dan in ieder geval
en neem als vervanging maar een bamibal
Maar stoppen met roken wordt een probleem
straks ben je door je bamiballen heen![]()
en daar wordt je weer héél dik van
dus dat lijkt me ook geen strak plan
Psies! En hier lekker Fokken! Leven is zoveel leuker als je niet moet werkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi meis, dan kun je strakkies lekker hele dagen de streams volgen, fuck die Noren
Kort gezegd: een naar onderzoek in het ziekenhuis gaf als als uitslag dat ik en meer dan slecht gehoor heb. Kan dus mijn hoodzaken in mijn huidige baan niet uitvoeren (schrijven via ddictafoon) en ben mijn baan kwijt en heb een gehoorapparaat nodigquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ff denken bij HB, trek er maar een week voor uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |