Ah, jij nog hier......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:37 schreef Juud79 het volgende:
Nee hoor, ik ben dr nog...
klopt jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
Fan word helemaal gek als ze dit topic terug leest.
Hi, blijf nog effe johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
klopt ja![]()
godskelere wat een gezelligheid
NOEKJE TOCH GEFELICITEERD !![]()
moet ik weer naar me nest of is het nog de moeite om effe te blijven hangen
vuile lurkersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan blijven we lekker met z'n vieren wakker, .plus de meelezers......
de namen li-hinks ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee, we zijn alleen, ik let wel op de namen li-hinks
Behalve dan dat deel waar het hondje van de buuv van LS is bezwangerd door LSquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, en ik zou ook niet teruglezen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Deisyy het volgende:
En ik maar denken dat iedereen al sliep
Las iets over hopeloze, schuimbekkende, vrijgezelle, 24x7 aanwezige gasten...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, en ik zou ook niet teruglezen
eNZet............quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dankje![]()
---> NOEKJE GEFELICITEERD!
Jij sliep al vroeg, las ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
heb ook geslapen maar effe het andere topic doorgefietst
ik slaap altijd in twee of drie sessies![]()
Je bent gewoon een naïeve lieve slome 020-er.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de namen li-hinks ?
nee laat maar niet uitleggen.... wil het niet weten
ja da's wel altijd een beetje lastig maar zo tegen vieren gaat het wel weer lukkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij sliep al vroeg, las ik.
Ik was voor de tv weer in slaap gevallen om een uur of 7 en nu lukt het niet meer
Ja, we kunnen niet allemaal de hele dag met de broek uit zitten. Sommige mensen werken ook nog op de pcquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Las iets over hopeloze, schuimbekkende, vrijgezelle, 24x7 aanwezige gasten...
't Gaat over ons Manu
Doe jij eens lief tegen Fannie, schuimbekquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een naïeve lieve slome 020-er.....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent gewoon een naïeve lieve slome 020-er.....
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, we kunnen niet allemaal de hele dag met de broek uit zitten. Sommige mensen werken ook nog op de pc
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen Fannie, schuimbek
ik bedoel Anneliesjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
HB hij is ook lief .......
Voordat je onaardig mag doen, moet je eerst bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen Fannie, schuimbek
welterusten slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:52 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar pitten, lig ineens een beetje in te dutten, moest ik maar eens gebruik van maken...
Trusten en tot morgen...
jah toe, ga jij es bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik bedoel Anneliesje![]()
![]()
ga je wel bellen vrijdag
Ik mag dan biseksueel zijn, maar jij valt echt never nooit niet in mijn categorie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat LS stiekem vlfiefd is op mij, en hij teleurgesteld was dat ik zijn roos niet aan wilde nemen
Haat en liefde ligt dicht bij elkaar
Slaap lekker Juud....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:52 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar pitten, lig ineens een beetje in te dutten, moest ik maar eens gebruik van maken...
Trusten en tot morgen...
Wel terug komen hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
jah toe, ga jij es bellen
Zullen we ruilen van telefoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
laten we het maar zo houden volgens mij is dat wel zo gezond als ik teruglees![]()
ik heb trouwens géén msn en ook geen hyves en ik heb nog nooit van mijn leven een
smsje verstuurd, want ik weet niet hoe dat werkt,
heb een heél cool telefoontje waar je héél veel mee kan, internetten en al die shit
maar ik wil gewoon weten,
hoe moet ik bellen?
en wat doe ik als ik gebeld word?
meer hoef ik niet te weten, zit mijn creatieve geest maar in de weg![]()
doe eens lief tegen Manuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag dan biseksueel zijn, maar jij valt echt never nooit niet in mijn categorie.
1. Je uiterlijk
2. de valsheid in je typen
Maar toch ben je een lieve jongenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag dan biseksueel zijn, maar jij valt echt never nooit niet in mijn categorie.
1. Je uiterlijk
2. de valsheid in je typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |