Oh, jij luistert ook? Wat een maf gedoe zeg of mag ik dat niet zeggen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Belster is niet zoveel op fok omdat ze in de psychiatrische dagbehandeling zit. Ook is ze voor de vierde keer zwanger, en het wordt haar vierde keizersnee.
Dag Ruud, alvast welterusten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even weg (bezoek), weet niet of ik nog terug kom. Have (veel) fun![]()
Sorry, nu zit ik me kapot te lachenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Belster is niet zoveel op fok omdat ze in de psychiatrische dagbehandeling zit. Ook is ze voor de vierde keer zwanger, en het wordt haar vierde keizersnee.
Ik vind er niets aan het fantastisch maar Soury zei dat dat godslastering is dus die post heb ik geëdit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jij luistert ook? Wat een maf gedoe zeg of mag ik dat niet zeggen?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jij luistert ook? Wat een maf gedoe zeg of mag ik dat niet zeggen?
Enjoy Ruudemans.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even weg (bezoek), weet niet of ik nog terug kom. Have (veel) fun![]()
De presentator wist er ook niet echt goed raad mee; ze had beter naar Peter kunnen bellenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, nu zit ik me kapot te lachen
Is het overigens niet zo dat je maar 3 keer een keizersnee mag of was dat vroeger?
Ik had een alcohol verslaafde. En ik was de gene met sleutels.. Tering wat ben ik blij dat ze foetsie is. En het gaat goed met haar btw. Maar regelmatig uit me nest gebeld door d´r zus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Buurvrouwen
Heeft er verder nog iemand zo'n leuke buurvrouw als ik? Zo eentje met ontelbaar veel katten, die vrij buiten mogen spelen? Waardoor er dus elk willekeurig moment van de dag er wel een aantal kwijt zijn? En die dan geroepen moeten worden? Het was vanacht gewoon 3:20 en ja hoor ging ze weer: Mika,(het begint zachtjes, want ze wil de buren natuurlijk niet wakker maken) Mikaaaa, Mikaaaaaa!!!!! (het volume neemt per keer toe tot sirene achtige proporties) Waarbij ze met een theelepel ofzo tegen een metalen (voederbakje vermoed ik) tikte?
Kijk, dat is pas een buurvrouw!
Ik heb wel een buurman met een zwarte kat, en ik haat zwarte kattenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Buurvrouwen
Heeft er verder nog iemand zo'n leuke buurvrouw als ik? Zo eentje met ontelbaar veel katten, die vrij buiten mogen spelen? Waardoor er dus elk willekeurig moment van de dag er wel een aantal kwijt zijn? En die dan geroepen moeten worden? Het was vanacht gewoon 3:20 en ja hoor ging ze weer: Mika,(het begint zachtjes, want ze wil de buren natuurlijk niet wakker maken) Mikaaaa, Mikaaaaaa!!!!! (het volume neemt per keer toe tot sirene achtige proporties) Waarbij ze met een theelepel ofzo tegen een metalen (voederbakje vermoed ik) tikte?
Kijk, dat is pas een buurvrouw!
Vertel! Ik hoorde jou naam ook voorbij komen. Is het de muziek of het gebabbel?quote:
Straks moet ik dat gvd ook nog terugluisteren, was vanmiddag pas klaar met PPPS van vrijdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
De presentator wist er ook niet echt goed raad mee; ze had beter naar Peter kunnen bellen![]()
Ik heb er geen verstand van.
En dan moet je nagaan dat die van vrijdag minstens een uur korter was dan anders.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks moet ik dat gvd ook nog terugluisteren, was vanmiddag pas klaar met PPPS van vrijdag
Nog commentaar gehad op je ava?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Wat een hoop verwarrende posten hier. Ik wil wat zinnigs posten, maar kan zo gauw de draai niet vinden
Ik snap er ook de ballen van Mazaruquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Wat een hoop verwarrende posten hier. Ik wil wat zinnigs posten, maar kan zo gauw de draai niet vinden
Geef je eigen draai eraan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel! Ik hoorde jou naam ook voorbij komen. Is het de muziek of het gebabbel?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan moet je nagaan dat die van vrijdag minstens een uur korter was dan anders.
Ben ik nog bedankt voor geleverde diensten ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Ha Fok radio gebruikt muziek van Ocean's Thirteen.
Afgelopen.
Hij is nou hartstikke vaag.quote:
Volgens mij niet, dat viel behoorlijk slecht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben ik nog bedankt voor geleverde diensten ?
![]()
Oh okee. Weet je wat, dan vragen we Peter gewoon of hij het de volgende twee keer bij een uurtje kan houden... dat lukt hem vast welquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar normaal (als hij terug te luisteren is) luister ik de volgende dag gewoon, maar er is nu OS dus dat staat nu aan op de achtergrond
huh, mijn naam?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel! Ik hoorde jou naam ook voorbij komen. Is het de muziek of het gebabbel?
Welkom dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iets?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Viel wel mee toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dat viel behoorlijk slecht.
Ze vonden het niet zo tof natuurlijk.quote:
Ik wil het gewoon graag van Heidi horen. Ik heb er mijn eigen draai al aan gegeven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Geef je eigen draai eraan.
Dat werkt.
Ik heb zojuist voor het eerst naar een stukje fok radio geluisterd. Maar je schijnt niet te mogen zeggen wat je ervan vindt. Het is trouwens alweer afgelopenquote:
Nu durf je alles..quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Ach die jongens hebben een hele andere doelgroep...............quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze vonden het niet zo tof natuurlijk.
Die uitzending van maandag was gewoon erg leuk, een stuk beter dan al dat softe gelul op fokradio.
Mag ik jou deze nog even laten zien?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik snap er ook de ballen van Mazaru
Hihihi ik ben een hoer..is not done?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist voor het eerst naar een stukje fok radio geluisterd. Maar je schijnt niet te mogen zeggen wat je ervan vindt. Het is trouwens alweer afgelopen
op de besloten irc chat....................quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Lobasca het volgende:
Unlighten me.. waar kunnen we roddelen?
Vlaggetjes op de wangen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hihihi ik ben een hoer..is not done?
Vragen we heulemaal nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee. Weet je wat, dan vragen we Peter gewoon of hij het de volgende twee keer bij een uurtje kan houden... dat lukt hem vast wel![]()
NZ is the bomb als het om ava's gaat, ik verbaas me iedere keer weer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef mazaru het volgende:
Hij is nou hartstikke vaag.
Ik heb hem de helft kleiner gemaakt. Maar volgens mij is die nog steeds een paar kb te groot.
Het wachten is op de volgende verklikker
Maar nachtzuster is zo lief geweest om er ook wat aan te werken. Dus ik heb er nog 1 achter de hand onder de 100kb
Huh, wie zei dat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gussie, plaats jij liever plaatjes, en dan zeiken in je luier.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vlaggetjes op de wangen?
Je kunt het proberen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon graag van Heidi horen. Ik heb er mijn eigen draai al aan gegeven.![]()
Zo grappig om Heidi's doen en laten te volgen via zijn streams, je ziet hem regelmatig naar FOK! klikken en dan zie je zomaar je eigen ava.
Hihihihi aleen geen grappigequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kut he, ouder worden?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gussie, plaats jij liever plaatjes, en dan zeiken in je luier.
Stop ? Mutequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg die teringherrie niet uit.
Nee hoor domweg doorgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |