Nou ik kon er niets van maken, die OP, want ik kan het allemaal niet meer volgen. Opheldering graag!quote:
Mooi opkequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Honden bezwangerd, of toch niet, LekkerSimpel en zijn buurvrouwen met kinderwens, Kreta, Spanje, condooms, een verwarde Fan die maar is gaan slapen en Dementor, Manu en Ruud die het ook niet meer kunnen volgen.
Als zij het niet meer kunnen volgen, wie dan nog wel![]()
![]()
Ik weet alleen dat LS is begonnen. Het zal ook eens niet he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana.![]()
Ik ben ook de weg kwijt hier. Honden, bezwangeren , Kreta en vliegen. En dan ook nog luisteren naar FOK! Radio.
Net was er een Blinkie aan de foon die vertelde over p0rnfilms, hoe dan? En Heidi speelt ondertussen gezellig een potje poker.![]()
http://dgk.servehttp.com/
Moet je bij LS zijn, of die moet inmiddels de condooms die hij bij de buurvrouwen gebruikt aan het checken zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik kon er niets van maken, die OP, want ik kan het allemaal niet meer volgen. Opheldering graag!
Mooie OP hoor, je snapt al net zoveel als ik, niks dus.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Nou ik kon er niets van maken, die OP, want ik kan het allemaal niet meer volgen. Opheldering graag!
Das heul belangrijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana.![]()
Ik ben ook de weg kwijt hier. Honden, bezwangeren , Kreta en vliegen. En dan ook nog luisteren naar FOK! Radio.
Net was er een Blinkie aan de foon die vertelde over p0rnfilms, hoe dan? En Heidi speelt ondertussen gezellig een potje poker.![]()
http://dgk.servehttp.com/
Heul niet, maar wel leuk om mee te kijken.quote:
Of hij staat in de tuin te luisteren naar een vibrator. Tsjonge jonge, de vragen waarmee hij ons achterlaat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je bij LS zijn, of die moet inmiddels de condooms die hij bij de buurvrouwen gebruikt aan het checken zijn
Even ter verduidelijkingg, dat Manu82 gewoon een gestoord iemand is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje die eerst met LS zou emigreren naar Spanje en toen naar Kreta ging. Bij 'Ik Vertrek' waren die geloof ik
Was ik maar een bijquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heul niet, maar wel leuk om mee te kijken.
Godslasteringquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:42 schreef Disana het volgende:![]()
Oh trouwens, mag je hier zeggen dat je de Prietjes Praat Show leuker vindt?
Fok you toquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond fok!
Wat let je, join the room dear. Of kun je niet pokeren, dan zou ik het laten.quote:
Maar lieverd, jij verduidelijkt het niet even, terwijl het halve forum het niet begrijpt en jij je buurvrouw wilde koppelen aan Dementor en ze 22 is, legde ik even de connectie met je Kreta buurvrouw, die inmiddels ook wel 22 zal zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Even ter verduidelijkingg, dat Manu82 gewoon een gestoord iemand is.
Bij "ik vertrek" was idd een zoon van mijn buuf...
Dingen verdraaien is altijd leuk op internet.
Ik zou niet emigreren naar Spanje, ik zou alleen maar als tolk meegaan.
Maar ze kozen voor Kreta.
Jij moet eens een keer stoppen met valse info over mij te geven, want je begint nu wel heel erg irritant te worden.
Grappen kan ik waarderen, maar jij bent gewoon vreselijk irritant. Je onderbouwd totaal niets.
En zeker van een homo die niet uit de kast durft te komen is dat zeer irritant, als hij zijn mening niet weet te onderbouwen.
Hah dit neemt toch wel een extreem rare spin!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Even ter verduidelijkingg, dat Manu82 gewoon een gestoord iemand is.
Bij "ik vertrek" was idd een zoon van mijn buuf...
Dingen verdraaien is altijd leuk op internet.
Ik zou niet emigreren naar Spanje, ik zou alleen maar als tolk meegaan.
Maar ze kozen voor Kreta.
Jij moet eens een keer stoppen met valse info over mij te geven, want je begint nu wel heel erg irritant te worden.
Grappen kan ik waarderen, maar jij bent gewoon vreselijk irritant. Je onderbouwd totaal niets.
En zeker van een homo die niet uit de kast durft te komen is dat zeer irritant, als hij zijn mening niet weet te onderbouwen.
Ik kan niet tegen me verlies. En smijten met dingen gaat online niet zo makkelijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat let je, join the room dear. Of kun je niet pokeren, dan zou ik het laten.
Paddo's is dat erg als je op 4 hoog woontquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, gezopen of ander snoepgoed tot je genomen misschien?![]()
![]()
Kut, das waar. Maar schelden mag toch wel?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ik kan niet tegen me verlies. En smijten met dingen gaat online niet zo makkelijk
Daar is fok voorquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, das waar. Maar schelden mag toch wel?
Visite van de buurvrouw.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar lieverd, jij verduidelijkt het niet even, terwijl het halve forum het niet begrijpt en jij je buurvrouw wilde koppelen aan Dementor en ze 22 is, legde ik even de connectie met je Kreta buurvrouw, die inmiddels ook wel 22 zal zijn
Hoi Bassie, bedoel je een van die dansmariekes die bij je in de straat woont, Mrs. Waxhair of zoiets?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:47 schreef Lobasca het volgende:
Btw.. DGK-gereleerd.. ff wennen voor de meesten![]()
Mijn over-buurmeisje, zei dat waneer ze AmanDEL kuste, ze lagen make-up proefte, en ook of-cam een hoer was.
Vertelquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
Maar goed, verder naar de leegte van de dag.
Tis een appeltjequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Visite van de buurvrouw.
En aan het karakter van dementor zouden ze best wel bij elkaar kunnen passen.
Zoals Dementor is on tha phoon en zij IRL, dat zou gewoon een perfect koppeltje zijn
Uhuh.. zat met haar in de auto..Huub was zichzelf... Jaap arrogant (gaap), Nada jaloers.. en ze benadrukte, dikker dan op TVquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Bassie, bedoel je een van die dansmariekes die bij je in de straat wonen, Mrs. Waxhair of zoiets?
Meldtquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil jouw! Genoeg desperates soules here !
Er staat een foutje in je postquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil jouw! Genoeg desperates soules here !
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Belster is niet zoveel op fok omdat ze in de psychiatrische dagbehandeling zit. Ook is ze voor de vierde keer zwanger, en het wordt haar vierde keizersnee.
Wat een smeuïge roddel, heb je er nog meer?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Lobasca het volgende:
Uhuh.. zat met haar in de auto..Huub was zichzelf... Jaap arrogant (gaap), Nada jaloers.. en ze benadrukte, dikker dan op TV.
Eruit kicken die handelquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even weg (bezoek), weet niet of ik nog terug kom. Have (veel) fun![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |