Ik mis iets?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Belster is niet zoveel op fok omdat ze in de psychiatrische dagbehandeling zit. Ook is ze voor de vierde keer zwanger, en het wordt haar vierde keizersnee.
Viel wel mee toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dat viel behoorlijk slecht.
Ze vonden het niet zo tof natuurlijk.quote:
Ik wil het gewoon graag van Heidi horen. Ik heb er mijn eigen draai al aan gegeven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Geef je eigen draai eraan.
Dat werkt.
Ik heb zojuist voor het eerst naar een stukje fok radio geluisterd. Maar je schijnt niet te mogen zeggen wat je ervan vindt. Het is trouwens alweer afgelopenquote:
Nu durf je alles..quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Wat een hoop verwarrende posten hier. Ik wil wat zinnigs posten, maar kan zo gauw de draai niet vinden
Ach die jongens hebben een hele andere doelgroep...............quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze vonden het niet zo tof natuurlijk.
Die uitzending van maandag was gewoon erg leuk, een stuk beter dan al dat softe gelul op fokradio.
Mag ik jou deze nog even laten zien?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik snap er ook de ballen van Mazaru
Hihihi ik ben een hoer..is not done?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zojuist voor het eerst naar een stukje fok radio geluisterd. Maar je schijnt niet te mogen zeggen wat je ervan vindt. Het is trouwens alweer afgelopen
op de besloten irc chat....................quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Lobasca het volgende:
Unlighten me.. waar kunnen we roddelen?
Vlaggetjes op de wangen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hihihi ik ben een hoer..is not done?
Vragen we heulemaal nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee. Weet je wat, dan vragen we Peter gewoon of hij het de volgende twee keer bij een uurtje kan houden... dat lukt hem vast wel![]()
NZ is the bomb als het om ava's gaat, ik verbaas me iedere keer weer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef mazaru het volgende:
Hij is nou hartstikke vaag.
Ik heb hem de helft kleiner gemaakt. Maar volgens mij is die nog steeds een paar kb te groot.
Het wachten is op de volgende verklikker
Maar nachtzuster is zo lief geweest om er ook wat aan te werken. Dus ik heb er nog 1 achter de hand onder de 100kb
Huh, wie zei dat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gussie, plaats jij liever plaatjes, en dan zeiken in je luier.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vlaggetjes op de wangen?
Je kunt het proberen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon graag van Heidi horen. Ik heb er mijn eigen draai al aan gegeven.![]()
Zo grappig om Heidi's doen en laten te volgen via zijn streams, je ziet hem regelmatig naar FOK! klikken en dan zie je zomaar je eigen ava.
Hihihihi aleen geen grappigequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kut he, ouder worden?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gussie, plaats jij liever plaatjes, en dan zeiken in je luier.
Stop ? Mutequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg die teringherrie niet uit.
Nee hoor domweg doorgaan.quote:
O geweldig Tipsch, ga ze allemaal kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag ik jou deze nog even laten zien?
Sonne Mond Sterne. Ik ben nog aan het bijkomen, maar het gaat al een stuk beter.
Skatje, zolang kan ik never meer zonder je!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer een ban krijgen
Ah nu heb je opeens wel het lef mij zo up front aan te spreken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanwaar de plaatsing van mijn foto?
Dat doet ze altijd recht in je schmoel hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah nu heb je opeens wel het lef mij zo up front aan te spreken.
Niet alleen nu, had je het eerder gewild?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah nu heb je opeens wel het lef mij zo up front aan te spreken.
Firefox ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb op van alles geklikt en met van alles geschoven, maar kwam geen STOP tegen.
Ik wil helemaal niets met jou te maken hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet alleen nu, had je het eerder gewild?
De schuifjes van sound terugschuiven, geen geluidje meer te horen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb op van alles geklikt en met van alles geschoven, maar kwam geen STOP tegen.
Laat die onzinnigheid ook dan, of kom je aandacht te kort?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets met jou te maken hebben.
Dat hielp niet. Maar nu heb ik op de stopknop van IE gedrukt en toen een stream weer aangezet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De schuifjes van sound terugschuiven, geen geluidje meer te horen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die onzinnigheid ook dan, of kom je aandacht te kort?
Jij schijnbaar wel anders was je hier niet teruggekomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die onzinnigheid ook dan, of kom je aandacht te kort?
Waar heeftie die geplaatst dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Zo stoer ook ook een pic van iemand te plaatsen, die niet kan reageren, maar goed ben ook ooit 20 geweest.
Guttegut, belemmer ik je?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij schijnbaar wel anders was je hier niet teruggekomen.
Och kom nou daar heb ik toch geen trek in Peet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
REL: Lobasca vs Dementon
Oooohhh hhhheeejjjrluk !!!![]()
De msn avatar van Lobasca met daaronder een groot hart en daaronder een plaatje van een griezel. Die msn avatar was een echte foto van Lobasca die hij opgeslagen moet hebben tijdens een sessie. En toen hij hem plaatste kon Lobasca daar niets van zeggen want ze had nog een ban.quote:
Demontor, heel stoer van mijn NMS gekopiëerd.quote:
Zo zo dit lag al een tijdje klaar is het niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
De msn avatar van Lobasca met daaronder een groot hart en daaronder een plaatje van een griezel. Die msn avatar was een echte foto van Lobasca die hij opgeslagen moet hebben tijdens een sessie. En toen hij hem plaatste kon Lobasca daar niets van zeggen want ze had nog een ban.
Notendop
Lobasca vs Dementon 1-0quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo zo dit lag al een tijdje klaar is het niet?
Ah op die fiets, zal toch een keer terug moeten gaan lezen om alles hier te kunnen begrijpenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
De msn avatar van Lobasca met daaronder een groot hart en daaronder een plaatje van een griezel. Die msn avatar was een echte foto van Lobasca die hij opgeslagen moet hebben tijdens een sessie. En toen hij hem plaatste kon Lobasca daar niets van zeggen want ze had nog een ban.
Notendop
Je zal je maar stoer willen cq moeten doen op een forumquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Notendop
Mooi!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/2e15692fa2311b51e71a8ec6ddd8fd62.png]afbeelding ] [/url]
ik las het toen, kwam erg zielig over.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets, zal toch een keer terug moeten gaan lezen om alles hier te kunnen begrijpen
Ech wel Dementon !!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
Jullie krijgen uit mij toch geen rel.
Haha!
Och net alsof jij hier een clean record hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik las het toen, kwam erg zielig over.
Msn is kut .. Zeker als je plaatjes postquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Demontor, heel stoer van mijn NMS gekopiëerd.
Zonder toestemming weleenswaar, dat dan weer wel.
Nou eerlijk gezegd verbaasde het me wel Dementor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo zo dit lag al een tijdje klaar is het niet?
Zal wel tijdens mijn vakantie zijn geweestquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik las het toen, kwam erg zielig over.
Ja ?? mij niet eigenlijk elke fok user met een pik is aan de beurt toch??? En dan kan je tegen reacties verwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd verbaasde het me wel Dementor.
Ik miste je, kunnen we het het inhalen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel tijdens mijn vakantie zijn geweest
Even meelurkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
REL: Lobasca vs Dementon
Oooohhh hhhheeejjjrluk !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |