Och kom nou daar heb ik toch geen trek in Peet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
REL: Lobasca vs Dementon
Oooohhh hhhheeejjjrluk !!!![]()
De msn avatar van Lobasca met daaronder een groot hart en daaronder een plaatje van een griezel. Die msn avatar was een echte foto van Lobasca die hij opgeslagen moet hebben tijdens een sessie. En toen hij hem plaatste kon Lobasca daar niets van zeggen want ze had nog een ban.quote:
Demontor, heel stoer van mijn NMS gekopiëerd.quote:
Zo zo dit lag al een tijdje klaar is het niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
De msn avatar van Lobasca met daaronder een groot hart en daaronder een plaatje van een griezel. Die msn avatar was een echte foto van Lobasca die hij opgeslagen moet hebben tijdens een sessie. En toen hij hem plaatste kon Lobasca daar niets van zeggen want ze had nog een ban.
Notendop
Lobasca vs Dementon 1-0quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo zo dit lag al een tijdje klaar is het niet?
Ah op die fiets, zal toch een keer terug moeten gaan lezen om alles hier te kunnen begrijpenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
De msn avatar van Lobasca met daaronder een groot hart en daaronder een plaatje van een griezel. Die msn avatar was een echte foto van Lobasca die hij opgeslagen moet hebben tijdens een sessie. En toen hij hem plaatste kon Lobasca daar niets van zeggen want ze had nog een ban.
Notendop
Je zal je maar stoer willen cq moeten doen op een forumquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Notendop
Mooi!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/2e15692fa2311b51e71a8ec6ddd8fd62.png]afbeelding ] [/url]
ik las het toen, kwam erg zielig over.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets, zal toch een keer terug moeten gaan lezen om alles hier te kunnen begrijpen
Ech wel Dementon !!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
Jullie krijgen uit mij toch geen rel.
Haha!
Och net alsof jij hier een clean record hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik las het toen, kwam erg zielig over.
Msn is kut .. Zeker als je plaatjes postquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Demontor, heel stoer van mijn NMS gekopiëerd.
Zonder toestemming weleenswaar, dat dan weer wel.
Nou eerlijk gezegd verbaasde het me wel Dementor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo zo dit lag al een tijdje klaar is het niet?
Zal wel tijdens mijn vakantie zijn geweestquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik las het toen, kwam erg zielig over.
Ja ?? mij niet eigenlijk elke fok user met een pik is aan de beurt toch??? En dan kan je tegen reacties verwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd verbaasde het me wel Dementor.
Ik miste je, kunnen we het het inhalen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel tijdens mijn vakantie zijn geweest
Even meelurkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef PeterNB het volgende:
REL: Lobasca vs Dementon
Oooohhh hhhheeejjjrluk !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |