O geweldig Tipsch, ga ze allemaal kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag ik jou deze nog even laten zien?
Sonne Mond Sterne. Ik ben nog aan het bijkomen, maar het gaat al een stuk beter.
Skatje, zolang kan ik never meer zonder je!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer een ban krijgen
Ah nu heb je opeens wel het lef mij zo up front aan te spreken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanwaar de plaatsing van mijn foto?
Dat doet ze altijd recht in je schmoel hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah nu heb je opeens wel het lef mij zo up front aan te spreken.
Niet alleen nu, had je het eerder gewild?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ah nu heb je opeens wel het lef mij zo up front aan te spreken.
Firefox ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb op van alles geklikt en met van alles geschoven, maar kwam geen STOP tegen.
Ik wil helemaal niets met jou te maken hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet alleen nu, had je het eerder gewild?
De schuifjes van sound terugschuiven, geen geluidje meer te horen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb op van alles geklikt en met van alles geschoven, maar kwam geen STOP tegen.
Laat die onzinnigheid ook dan, of kom je aandacht te kort?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets met jou te maken hebben.
Dat hielp niet. Maar nu heb ik op de stopknop van IE gedrukt en toen een stream weer aangezet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
De schuifjes van sound terugschuiven, geen geluidje meer te horen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die onzinnigheid ook dan, of kom je aandacht te kort?
Jij schijnbaar wel anders was je hier niet teruggekomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die onzinnigheid ook dan, of kom je aandacht te kort?
Waar heeftie die geplaatst dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Zo stoer ook ook een pic van iemand te plaatsen, die niet kan reageren, maar goed ben ook ooit 20 geweest.
Guttegut, belemmer ik je?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij schijnbaar wel anders was je hier niet teruggekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |